180411 Ravna gora P2223 14:40:03

Ker je za danes napovedanega nekaj sonca (mogoče) le na daljnem vzhodu, se oziramo tja. Največ je k odločitvi za Ravno goro prispevala Mojca, ki nas je povabila tja že včeraj. Nekaj sramežljivih misli je bilo tudi o Lisci (in celo Maliču), ki pa sploh niso bile resno obravnavane…

Ob 9.30 se Igor in Erzo naložita v LCja in gor. Mojco počakamo v Vidmu (pri Ptuju), kamor pripelje še očeta Marjana, ki ga je določila za šoferja. Pokritost se zmanjšuje in sončka je vedno več.

Na startu je kar precej J vetra, zato začnemo modrovati, sušiti padala in nekateri celo zadremajo. Generalno se veter le nekoliko umirja in okoli 14h se pripravimo (čeprav pričakovanih baz še vedno ni). Prvi v luft Erzo, ki takoj navije.

Jaz naslednji in me samo lifta gor. Malo naprej in potem v širokih zavojih (J, JZ je kar čutiti)  navijam in navijam z zanosom nazaj nad start. Erzo  zapelje v smeri Ivanca in je kmalu globoko pod mano (se mi zdi, da zelo zgublja – za njegovo raketo ne grem), zato še malo vztrajam in naberem do okoli 1650. Igor in Mojca sta tudi v luftu in le počasi nabirata. Zgubim dviganje, vendar bi rad počakal, da gremo skupaj nekam (proti Ptuju Mojca odsvetuje, zato ne vem v katero smer čez Haloze bi bilo najbolje  – s te višine je itak vse enako…). Zato porinem malo naprej nad start in se mi začne vdirati. In potem gre samo še dol in brezglavo tavam sem in tja in iščem.

V nekem trenutku vidim, da je Mojca že nekaj višja za mano, vendar ji ne morem slediti, saj tonem… Igor tudi nabira in zgublja pred startom. Ne najdem ničesar več konkretnega in ko pridem pod start se začne še razmetavanje. V močnem rodeu pristanem na uradnem pristanku. Ko bi vsaj s 1600 odpeljal kamorkoli – bi z glajdom naredil bistveno več km…

Ko pospravim, pride oče Marjan z LCjem. On z Mojčinim avtom domov, jaz pa v pobiranje v smeri SV. Na koncu Haloz je prvi Igor.

Igorjev let

Igorjev Komentar leta:Bingljamo na štartu več kot uro-naj bi bilo močno-in opazujemo baze, v daljavi, od Celja proti Pohorju. Pri nas nobene. Ko malo popusti in se nakaže prva baza, gremo v zrak. Potem spet brez baz. Ko mi v tretjem poskusu uspe na zadovoljivo višino, se samo vržem proti severu. Nobenih baz oz. zelo poredko. Ko scurim in pospravim, jih je polno nebo. Je povedal lepo Simeon, kot tudi sicer v lajfu, it’s all about timing. Sicer pa nov nov. [11.4.2018 18:58]
Janez Cimerman : Skoraj nikoli ni tako,kot misliš da bo.lp [12.4.2018 06:17]

Potem nadaljujeva skupaj do Mojce.

Mojčin let

Mojčin Komentar leta:Kdaj bo tudi za nas prišel ta dan? Bukev je ozelenela, pomlad se je ze cist prav zacela, a na ravnici se kar termike ni, le kod se tako dolgo mudi…. [11.4.2018 21:28]
Primož Kostanjevec : Super [11.4.2018 20:44]
Igor : Hitro v brlog po tolažbo  [11.4.2018 22:55]
Janez Cimerman : Ne jamrat je bilo dobro.lp [12.4.2018 06:14]

In še vsi trije po Erza.

Erzov let

Erzov Komentar leta:Pridemo 12.20. Prav kmalu veter pržge, da pridem na idejo, da je treba posekat bore na desni saj čist preveč šumijo, beri strašijo. Po uri in 40 se začne umirjat, da tresočih nog na koprenasto sončno nebo, brez baz, ki butnejo nekaj, ko sem dol. [11.4.2018 16:25]
Janez Kocjan – JanKo. : Erzo, AVE! vedi, da si pristal 100 m pod mojo rojstno hišo! (Vinski vrh 37!) ;)) ;)) ;)) [11.4.2018 19:12]
Andrej Erznožnik : Na vzhod od pristNka? [11.4.2018 19:27]
Primož Kostanjevec : Bravo Erzo [11.4.2018 21:24]
Igor : Če pogledam tvoj trek, ugotavljam, da je tudi tebe, danes, reševalo “hribovsko” letenje. Ravnina je dala le gobovo juho in regrat z jajčko [11.4.2018 22:54]
Andrej Erznožnik : Primož, ni ravno nek presežek, smo šli pa tja, kjer je napoved rekla, da je mogoče; kasneje se je izkazalo, da je mogoča tudi Lisca in Malič, kar prej ne bi verjel [11.4.2018 23:33]