180517 Donačka gora P2244 16:02:13

Ko sva spet na startu, piha malo močneje. Še nekateri novi na startu, nekaj pa jih je tudi na prvem (ali x-tem) popravcu.

Planinšek javi, da je scuril v Tlakah (vendar mu v tem trenutku ne moreva pomagati, saj sva že pripravljena).

Janezov let

Janezov Komentar leta:Najprej grem pogledat na Sveto Planino, preveč JZ vetra upogibajo se vrhi smrek. Jata že na poti in po končnem posvetu se odločimo za Donačko. [17.5.2018 19:53]
Igor : Hvala za avto. [17.5.2018 17:59]

Igor v luft v drugo, ostali pa moramo malo počakati, saj je veter spet močno potegnil…

Igor medtem nabira kar pred startom in mu gre lepo počasi gor (vsi hvalimo njegovo taktiko…). Ko se veter spet umiri, potegnem in sem v luftu. Zdaj se naslonim na levo v pobočje Donačke in kar pridobim nekaj m. Potem pa vsega konec in naprej nad dolino, kjer se bori Igor (ki je medtem vse pridobljeno izgubil). Malo še skupaj drajsava nad spodnjimi krtinami in se boriva. Potem scurim na pokošen travnik v dolini.

Igor pa minutko za mano zraven.

Igorjev let

Igorjev Komentar leta:Tale druga pa je malo bolj boleča. Ko poberem na dobrih 600, se zapeljem pod eno bazo naprej proti jugu. In glej ga zlomka, ni bila poscana Zofka, ampak njena sestra VODENKA. In potem samo še v podenj. No v uteho mi je, da ko rešiva avto, s pomočjo Krištofa, in pospraviva z Zoranom in študirava logistiko, pihne dol kar enih 10 ms iz totalne črnine. Mogoče se je le nekdo pravilno odločil zame. Ma fajn vse skupaj. [17.5.2018 17:46]
Janez Planinšek : Hvala za logistiko, prvilno si se odločil, to je že potrjeno in seveda nadaljevanje prihodnjič. [17.5.2018 19:57]
Rajko Sila : Glede na neke komentarje od včeraj sem računal, da se vidimo na Brestovici  [17.5.2018 20:01]

Še preden pospraviva, pride Krištof (Lichwala) in odpelje Igorja (in prištopanega Planinška s pristanka) gor po avta. Ko pride Igor dol, pa med pospravljanjem (in kramljanjem s Štajerci) javi Erzo, da je pristal blizu Trakoščana in da je v teh koncih tudi Damjan, Mojca in Srečo pa sta še v luftu.

Erzov let

Erzov Komentar leta: Pozno z LJ (13.10), vsi so scurili, odletel je le Damjan, še Mojca bo scurila vsak čas, je 100 m nad tlemi, ko se pripeljemo pod njo, ji dvakrat navijaško nadolgo pohupamo, dokončno sprožimo termiko, da se pobere napolno in nam zgine spred oči preden štartamo! Potem ga z Završkom le pobereva zunaj in nekak greva, ko z leve zadaj že dež. Res je nekaj posebnega letet nizko čez tiste gmajne proti Ravni gori. Pridem mal nižji nad Bednjo, ker nižji bežim naprej, nazadnje pa se popsravim dol. [17.5.2018 19:39]
Mojca Pišek : Hvala za hupanje. Termika je postala kar bolj poskočna in končno sem uspela pobrati…  In to ni kurirckova, to je Mojcina pot 😉 [17.5.2018 17:26]

Z Igorjem zalaufava logistiko. Štajerci pripeljejo dol Završkov avto, ki ga prevzamem jaz, potem se odpeljeva vsak z enim avtom do Damjana v Leskovec in od tam v Cvetlin, kjer že čaka Mojca.

Mojčin let

Mojčin Komentar leta:Še včerajšnja napoved je obetala top dan. Potem pa zjutraj popolna sprememba in je vprasljivo ali se bo sploh dalo leteti. Ista ekipa kot včeraj se danes odpravi na Donačko. Po poti opazam kako se drevje upogiba pod težo vetra, nebo pa je popolnoma oblačno. Kam gremo mi?! Dan se naredi v 15 minutah. Seveda nisem pripravljena na preobrazbo in Damjan mi odleti. Dolgo pobiram na gori, reši me hupanje in potem gasa po špuri, ki sem jo prvic letela leta 2012. Zgleda noro. Pred Ravno goro se mi zalomi. Pobiram praktično s podna od sz me lovi ploha oz. dve. Časa ni. Prehitro porinem naprej in nato scurim pri Markotu, ki me odpelje v Cvetlin. Tam pivo z ekipo, nato pa večerja pri Srečkotu. Ni švoh  [17.5.2018 22:50]
Franek Rakun : Mojca zadnje čase si pa čist not,bravo bravo [17.5.2018 16:59]
Jože Poje : Lepo si Erzota pospremila na pristanek. [17.5.2018 17:08]
Nejc Deželak : Beg pred dezjem drugic v zadnjih 24h.  [17.5.2018 17:25]
Aleš Pirš : To me spominja na nekega zacetnika ko ostale pospremi v pristanek. Naj se ve kje je tvoj teren  bravo. [17.5.2018 17:27]
Zvonimir Boršić : svaka čast Mojca ! lepo pobiranje nad prostankom. [17.5.2018 17:35]
Igor : Bravo. Saj vemo, brez “glasbene spremljave” bi bila dve uri nazaj v podnju  [17.5.2018 17:58]
Janez Planinšek : Bravo, lepo si se zvlekla iz podna, vsem ni bilo dano. Zmagovalka dneva! [17.5.2018 19:38]
Borut Lapajne : Uff pobrala si se z višine marjetic! [17.5.2018 21:59]

Damjan gre pobrati še Erza in Završka

Završkov let

Igor : Super, ampak v tretje zna vsak : [17.5.2018 17:57]
Andrej Erznožnik : V tretje bi jaz letel še dlje! [17.5.2018 17:59]
Andrej Erznožnik : Pa poravi da letiś že 3 mesce Enzo [17.5.2018 17:59]
Janez Planinšek : Super. Aha, ta je bil tretji, in jaz za sondo od prve. [17.5.2018 19:42]
Srečko Završek : Popravljeno  [17.5.2018 20:17]

In potem skupaj še z veliko smeha malce zalijemo muhasto usodo.