180519 Ivanščica P2245 17:25:56

Že včeraj na poti z Glema se usklajujemo za (najverjetnejšo) današnjo Ivanščico. Kombi – na koncu Jurijev. Udeleženci…

In smo danes ob 9.30 pri Rutarju: Kastner, Planinšek, Igor in Saša, Vasil in jaz. Kombi z Erzom in Megom pa pripelje Dule kot nas zapriseženi šofer. In proti Štajerski in naprej (vmes nekaj provokacij z Žusma, ki nas ne omajejo v odločenosti…)

Na štartu poleg množice vikend planincev tudi nekaj domačih padalcev. In veliko vetra. Zaenkrat še preveč (6/9) – po napovedi ga bo vedno manj. Baze so nizke in občasno precej neokusne. Čakamo ob kavici in modrovanju. Baje za čez na J stran ni premočno, ampak lokalci imajo cilje delati trikotnike proti S (hmmmm…).

Prihajajo še novi padalci in padalke… Ure minevajo…

Potem se nekaj domačinov odloči, da gre v luft. Noben start ni brez atraktivnosti.

Prvi od naših odleti Erzo, hkrati pa še Vasil (okoli 15h). Potem čez nekaj časa Planinšek.

In spet dolgo nič, saj se nam preostalim baze pred startom (predvsem pa na J stran – proti SLO je tudi že dež) ne zdijo spodbudne. Okoli 16h v več poskusih odletim jaz (vetra je sicer malo manj, vendar pri vsakem poskusu sedem na tla z zanešenim padalom v levo. Potem šele Mega najde vozel, ki je konkretno šponal levo stran… Hvala Mega).

Pred startom lepo drži in tudi nabrati nad antene se da lepo. Čakam, da prideta še Igor in Mega. Hitro se odločita za pobiranje bolj zunaj, kar pa ju stane veliko višine. Najprej grem za njima, pa se v curaži hitro vrnem na hrib in spet naberem do vrha. Prvi se iz nižin reši Mega in odpelje čez. Potem Igor. Tudi Saša je v luftu in lepo jadra na S strani in se potem počasi odpelje v Ivanec (Dule pa tudi počasi dol).

Sašin novnov

Sašin komentar leta Igor : Novnov. Super, da si odletela, ker na enološko kulinarično potovanje ne gremo več. [19.5.2018 21:37]

Sam se tu na S strani še kar matram (termika je že zelo ošibela), da na koncu le naberem na 1300 in se vržem čez. Na J strani je sedaj lepše, vendar ne dobim nič dviganja. Tudi z Igorjem je podobno in kmalu javi, da je na tleh.

Igorjev let

Igorjev Komentar leta:Glede na jajcanje na štartu, še dobro. [19.5.2018 17:31]

Ne dolgo za njim scurim malo bolj Z tudi jaz.

Lastnik travnika prekine košnjo in ko pospravim, me s traktorjem (vztraja) odpelje do svoje kmetije, kamor me že pride iskati Planinšek z lokalnim padalcem, ki je rešil že njega.

Planinškov let

Planinškov komentar leta Janez Planinšek : Petrova Gora ima kar nekaj vzletišč, ne vem če so že odkljukana. [19.5.2018 23:49]
Igor : Tokrat niso bile klobase zgoraj, ampak vino in kolački spodaj. Letenje je postranska zadeva. Štejejo vožnja, enologija in gurmanstvo. [19.5.2018 23:57]

Zapeljemo se do mame Marije, kjer nas pogostijo z vinom in slaščicami. Domen je pristal tu, čisto blizu hiše.

Domnov let

Komentar leta Domen Kastner20.05.2018 18:13
Za na pogled kaotično ozračje je bil let kot po putru. Kljub curaži ter ostalim prigodam je bila pogostitev ga.Marije pika na i.

Medtem Saša in Dule usposabljata kombi, ki je v Ivancu crknil. Končno ga usposobita in ko (slučajno) pripeljeta mimo nas, se poslovimo od gostoljubnih domačinov. Danes nas Google pošteno razočara, saj se po Igorja vozimo v krogih in vukojebini, preden ga najdemo (2x napačna lokacija !!).

Naslednji je Vasil.

Vasilov let

Erza iščemo že po mraku v Zaboku.

Erzov let

Erzov Komentar leta:Tretma in zdravljenje pacientov zahodne divizije, ki so se danes podali na vzhod, ponovno ni uspelo. (Pacient vzhodne divizije, pa je danes na domačem terenu, odlično popravil svojo slabo zdravstveno situacijo) Čestitamo![19.5.2018 16:59]
Aleš Pirš : Smer je prava samo premal za l. [19.5.2018 16:43]
Janez Planinšek : Pirš, 2x v tretje gre rado, če ne v tretje pa v četrto. [19.5.2018 23:51]

Dolgo čakanje je Erzo izkoristil še za en novnovnov.

Erzov novnovnov

Erzov Komentar novnovnov-ega leta:Pristajam, ko ravno kosijo travo in odidejo. Za silo zložim padalo in se vležem na prazen ruzak lepo razgrnjen, gledjoč oblake. Eni spuščajo dež, večina pa ne. Tako mine ura in pol in ker me ni poškropilo, da bi zložil prej, se nazadnje le odločim, da moram do cerkvice Grabrovec. Najprej direktnega na zahod, pa me ustavi potok, nato na sever čez polja, sčasoma zaidem v take trave, da se moram iz japonk dat nazaj v superge, trava sega tudi do ramen… potem še koprive, kratke hlače… Nazadnje le dospem na cesto severno, ki gre čez potok, na zahod. V križišču le vštopam dalekovodarja, ki dojame da imam padalo. Skoraj me hoče peljat v krčmo, a najprej je treba še letet, mu razložim. Zgoraj piha idealno: 4-5 m/s, SV. Brežinca ob cerkvi pokošena za padalo, stopiti pa je treba v visoko travo. Lepo prime, da se odlepim čez prve grme v zaraščanju. Pospravit, nazaj gor, čez hrib dol na cesto in še v Zabok v krčmo, ki je ne dosežem, potem pa v trgovino na sendvič, na pir! Nahodim se 3-4 km. In potem te Vasil v kombiju vpraša, če sem šel skočit zato, ker sem verjel, da se da pobrat!? Res je, pacienti bolehamo za različnimi boleznimi, čeprav so simptomi na ven ponavadi enaki? [21.5.2018 00:33]

In že v temi pridemo do Mega, ki je danes zmagovalec jate.

Megov let

Megov Komentar leta:Hitimo na Ivko in kao že zamujamo malo. Ko pridemo na štart pa itak piha močno. Lokalci pravijo, da za štartat in odletet na J, JZ, torej nazaj preko, je veter ok. Men se vse skupaj ne zdi niti malo ok, ker je vse okoli in nad nami nakuhano v karfijole. Torej čakam in čakam, da bo bolje. Večina jih med tem odleti in ni slišat nekega pritoževanja nad razmerami v zraku. Večina tistih iz našega kombija, ki so odleteli medtem že pristane. Veter se umiri edino oblaki so še vedno zelo čudaški in posamezne plohe se delajo v okolici. Nazadnje se odočim iti pa, da vidim ali bo treba bežat na tla, ali se bo dalo dvignit in leteti na jug. Nekako – bolj kot ne s težavo namotam dovolj za odletet preko Ivke – in se zavlečem pod naslednjo bazo, ki zelo leno dela. Sem pričakoval bolj poskočen zaug pa nič od tega. Naslednja isto in naslednja tudi. Itak je konc dneva. Pristajam med dvema plohcama. Dež levo in desno jaz pa scurim na letališče Zabok, ob travnati pisti v mokro travo.
Mi je pa všeč, da je tudi Saša odletela čeprav sem jo psihiral, da ni varno. [20.5.2018 19:19]
Aleš Pirš : Gleda na tole sliko je pa bolje kolesarjenje na metlisko vigred. [19.5.2018 18:57]
Igor : Najboljši z naskokom. Čakanje je rezultiralo v prijetnim letenje in daljavi dneva iz kombija zahodnih pacientov. [19.5.2018 19:14]
Andrej Erznožnik : Kar tolaži se Pirš…. nobeno kolesarjenje ti ne more nadomestiti letenja in ti to sam najboljše veš, ker si tudi ti pacient pa ne za kolesarjenje [19.5.2018 19:33]
Janez Planinšek : Zahodna liga pacientov zmaga na vzhodu, eni v najdalšem drugi v najslajšem( vinček in pecivo pred birmo v Zagorju). [19.5.2018 23:44]

Pa še vizualizacija naših letov

Pot v LJU se kar vleče pozno v noč…