Po dvodnevni abstinenci (čeprav je bilo včeraj res slabo vreme…) je kriza res huda in danes je treba leteti.
Z Erzom in Megom se skoordiniramo in na koncu (ko veter iz SV obrne v JZ) odločimo za Kovk. Erzo vskoči na Vrhniki, potem pa oba preskočiva v Logatcu k Megu.
In ko malo pozno (ob 13.30) pridemo na start, je tu kar veliko letalcev (ki so sicer izjavljali v teku dopoldneva, da so namenjeni drugam (Lijak,…). Gorazd, pa Nevidni, pa Jošt, pa Slamič in še kdo…
Postavimo hitro, Erzo seveda starta prvi v naši jati, jaz kmalu za njim (v drugem poskusu hrbtnega starta ob Megovi asistenci:-) ), potem pa še Mega. Vsi, ki so startali pred nami, so se zagnali proti Predmeji in so sumljivo nizko. Jaz lepo držim višino na grebenu, ves čas blizu roba in na Podrti tudi naberem nad greben. Tu me dohiti Mega s svojo jadrilico in šiba naprej. Grem za njim in sem nad grebenom, medtem ko se večina ostalih že vrača nizko spodaj na pobočju (Erzo se vrača seveda nad grebenom …). Mega se hitro oddaljuje in že vrti nad Hubljem, potem pa počasi nazaj. Jaz malo pred Hubljem obrnem, malo zgubim, vrtim in se počasi usmerim nazaj. Vidim, da je večina ostalih scurila k Anji (vse je v senci), le nekaj se jih drži (Mega, Erzo, Ščuka, Jošt s testnim Kmetom). Do Podrte pridem lepo, tu pa v nasprotju s pričakovanji začnem zgubljati pod greben, poskusim še okoli roba proti startu, pa počasi zgubljam. Peglam sem in tja, tudi zavrtim na klousiča in se poskušam obdržati, pa tonem vedno nižje proti meliščem pod skalami. Mega se je bolje odločil in čakal med Hubljem in Podrto goro in vzdrževal višino. Ko sem že nevarno blizu tal, se odpeljem ven, tu dobim nulco in vrtim in vztrajam še četrt ure, ko se končno predam in po slabi urci pristanem pri Anji.
Ko pospravim, se vrne Gorazd z avtom s starta (scuril je med prvimi…), kmalu za njegovim prihodom pa pristane še Nevidni, ki ekspresno pospravi in odšiba do svojega avta (otroka mu deložirajo ob 16h iz vrtca :-)… pove Gorazd…) in oddivja proti KP. Midva z Gorazdom pa se zloživa k Anji in nakladava in čakava in čakava (zvem celo zgodovino Gorazda in Nevidnega 🙂 ),… in čakava. Končno pride Mega (ki je toplandal) in še do izvoza Ajdovščina, kamor je priglajdal Erzo z Nanosa…
Potem pa gasa v Logatec…