Danes napovedane prve snežinke tudi po nižinah in Erzo in Milan se hitro organizirata za Slevico. Sem že skoraj tudi sam odločen za tja, pa se mi nenadoma ponudi prilika za zemeljsko podporo proti Dolenjski … in se že peljem/va proti Ivančni gorici. Do Temenice in na levo v vedno ožjo dolino mimo Bukovice. In po serpentinah skozi gozd na vršni del – Tapolje, kjer sva ne dolgo nazaj stala z Erzom, ki je se je pognal v meglo, da reši še eden zadnjih biserov Dolenjske…

Danes vršni travnik ni v megli, zato pa piha popolnoma od zadaj cca 2m. Erzov trakec od zadnjič še visi in to potrjuje. Alenka mi pomaga postaviti prav na vrhu in ko piha malo manj, potegnem in odlaufam. Vendar naredim le nekaj poskokov in prekinem pred spodnjo cesto.

V drugo postaviva malo pod robom bolj proti gozdu. Ko spet malo veterček jenja, potegnem in laufam, laufam, dokler me le ne vzame in speljem nad kmetijo. Iščem najnižji prehod levo čez drevesa … in sem čez. In potem drsenje v miru (in mrazu – rokavice sem si pozabil natakniti) ob pobočju. In kar lepo drži in čez nekaj hrbtov, dokler se dolina na široko ne odpre pri Bukovici. Nizek še do križišča, pa sem prenizek za čez zadnje drote, zato obrnem nazaj in pristanem na travniku tik pred njimi.

Andrej Erznožnik : Le kje si pa to našel? 😉Eden zadnjih dolenjskih biserov [12.12.2019 20:56]

Alenka me kmalu pobere, potem pa na božanski sladoled v Trebnje (ampak sladoleda nimajo več, ker je premrzlo, zato se je treba zadovoljiti z božanskimi torticami…).

Danes še vedno veliko burje na Primorskem, v osrednji SLO pa dosti manj SV. Milan lobira za Zavrh, Erzo pa za Slajko. In ker že dolgo nisem bil na Slajki (letos še ne), sem takoj za.

Na Vrhniki pri BJ-ju presedeva z Erzom k Vidičevemu Draganu in čez Horjul v Hotavlje. Bogatajev Janko in Vidmarjev Jože že čakata, Seljakov Andrej z še dvema Idrcema pa že na startu. Preostali se zbašemo k Jožetu in gor – na zgornji start, saj je na spodnjem mogoče malo premalo vetra.

Prvič tukaj na vrhu. Postavljamo in v luft Andrej in njegov kompanjon, pa Erzo, Janko in potem še jaz.

V zraku se da lepo vzdrževati in nabirati tudi nekaj višine, predvsem pa minute. Pa mrzlo. Prebijem 1000m in sem veliko časa nad ostalimi. Ko poskušam prvič čez Poljansko Soro na nasprotni grič, samo izgubljam in se rešujem nazaj pod Slajko že pod spodnjim startom. Poberem pred njim nad rob in še enkrat nad S rob, nekaj mimo antene. Ko se mi zdi, da bo kmalu napolnjena ura (in me v prste že pošteno zebe), se še enkrat zapeljem čez Poljansko Soro, dokler gre in potem nazaj na pristanek. Žal pa sem narobe videl čas na Naviterju, saj nisem napolnil ure 🙁 .

Med pospravljanjem se mi prvi pridruži Erzo.

Erzov let

Nekaj za njim je na tleh tudi večina ostalih. Tudi Dragan pristane zraven mene.

Draganov let

Jože je toplandal in rešil svoj kombi. In posnel nekaj lepih slik današnjega dogajanja

Na kuhančku v gostilni se potem spet malo ogrejemo.

Milan je organiziral jato za Zavrh in seveda so naletili lepe km (vsaj nekateri, organizator je imel tehnične težave… 🙂 ), ampak meni na koncu dneva niti malo ni žal, da smo bili na Slajki…

Danes močna burja/SV in sonček, ki postopoma topi meglo skozi dopoldan. Odločim se za projekte (v Savinjski dolini). Ker bi Erzo tudi, se dobiva šele okoli 13h pri mojem Hoferju.

Odpeljeva proti Štajerski, ker pa je že pozno, raje zapeljeva na izvoz Domžale in mimo Krumperka v smeri Moravč na prvo lokacijo Gorjuša.

Z robo na moker in blaten položen travnik, obrnjen proti V, kjer Erzo takoj postavi. Jaz pa držim nabrano padalo in oklevam (zaradi vseh treh razlogov), saj piha celo rahlo v hrbet (moralo pa bi od spredaj).

Erzo atraktivno odlaufa po pobočju in celo spelje, pa se mora tik pred spodnjim šavjem prisilno ustaviti, da ne zaruži…

Erzov prvi

V LCja in naprej na naslednje opaženo pobočje. Od zadaj okoli griča na vrh med par hiš, ki sestavljajo vasico Zgornja Brezovica (pri Dobu). Na S stran je sicer bolj strmo in (mogoče) daljše, če bi uspelo čez spodnje ovire, ampak piha od zadaj (kot nek J).

Na drugi strani pa tole pobočje, kjer takoj postaviva. Erzo potegne v lepem vetriču gor in se zapelje v dolinico dol.

Erzov drugi

Miha Kolšek : Ja fantje lahko bi povedal, da pridete pod bajto letat… Pa naslednjic😊 kaksen caj [10.12.2019 14:41]
Andrej Erznožnik : Saj se še dogaja. [10.12.2019 15:06]
Dušan Kogoj : Imam občutek, da pogrešate babe. Dajte nehat objavljat taka sranja .,, [10.12.2019 17:12]
Andrej Erznožnik : To je let 10m nad tlemi ? [10.12.2019 17:38]

Potem pa neha in dahne celo malo od zadaj. Malo čakam, potem potegnem in se tudi sam v loku zapeljem v najgloblji del dolinice.

Zoranov prvi

Erzo je še malo poslikal tukaj

Erzo me pobere z LCjem ob cesti in naprej v smeri bližnje Sv.Trojice. Malo iščeva kje je najbližje gornjemu travniku pod cerkvico (na SZ). Po blatnem travniku od vikenda naokoli z robo gor, da pridem do Erza s petkilskimi blatnimi coklami.

Piha popolnoma z desne. Postaviva desno po položnem pobočju, pa še vedno piha z desne. Erzo potegne in odlaufa in ga po nekaj dotikih le vzame in lepo drži, da se zapelje čez vrsto hiš na dnu travnika in še v desno mimo stare kapelice, dokler gre. Erzova dokumentacija pa tukaj.

Erzov tretji

Sam malo čakam, da vsaj malo manj piha (če je že smer narobe). Ker ni sprememb, potegnem poševno in laufam, laufam in le nekako speljem po blatni drsalnici. Ampak mi gre samo dol in ko sem nevarno blizu hišam, drotu in ostalim oviram, samo zategnem v levo in pristanem na zadnjem končku zgornjega (blatnega) travnika.

Zoranov drugi

Gor po LCja in po Erza na spodnje travnike.

Sonce je že globoko in še malo iščeva. Najdeva sicer lepo visoko lokacijo, pa je vetra prav veliko, tako da se taktično umakneva nižje. Zagledava na desni travnik za gasilskim domom in šolo in hitro nazaj do spodnje kmetije pod pobočjem. V mraku in hladu gor.

Erzo še malo cinca, saj je tudi tu (nizko) vetra veliko. Ker pa začnem postavljati, je takoj tudi on naštiman. Počaka, da šumenje drevja naokoli majčkeno jenja in potegne in se potem v močnem vetru odgunca po luftu dol.

Erzov četrti

Še sam nekajkrat poskušam hrbtno dvigniti, pa mi vsakokrat sunek padalo odpelje v stran na tla.

Potem pa potegnem (ko malo manj šumi) naprej in komaj speljem, pa me sunek vetranabije v zrak in guncajoče odpelje v dolinico za šolo.

Dušan Kogoj : Če ni drugega, tudi dolžina nekaj šteje. Če še dolžine ni, res ne razumem s čim se hvalimo … [10.12.2019 19:48]

Erzo je seveda tudi tukaj dokumentiral situacijo

Počakam Erza, da pride z LCjem in še na kratek obisk h Kolškovemu Mihi, ki domuje v okolici Gorjuš in je zapazil najine aktivnosti v okolici njegovega teritorija.

Na poti domov (in še kasneje zvečer) pa premlevava komentarje, ki so se pojavili najprej ob njegovih današnjih letih, potem pa še pri mojem in tudi Milanovem. Res zanimivo, kako nekatere ljudi motijo dejanja drugih in jih vrednotijo po svojih, jim dajejo nalepke in pripisujejo namene (kar pa vse izhaja iz lastnega edinega prav, ne da bi poskušal razumeti, da kdo drug kakšne stvari mogoče vidi drugače)…

Komentar pri Milanovem današnjem letu, ko Erzo umakne svoje današnje lete v PRIVAT

Dušan Kogoj : Hvala Erzo. Mogoče pa Milan tudi dojame … [10.12.2019 19:43] Milan Velkavrh : Hvala za rože [10.12.2019 21:32

Tule sem že bil, pa je v popolni megli zelo pihalo od zadaj. Danes ni megle, piha pa še vedno od zadaj (res pa da malo manj, kot zadnjič). Pa vidi se, da je začetni del bolj položen, kot se mi je zdelo zadnjič. Pa na frišno je vse pognojeno (poljska dela pred zimo, pa to…).

Postavim (očitno bolj levo, kot je to naredil prvopristopnik, ki je tudi odletel bolj proti Z nad desni spodnji travnik – kot je razvidno iz pravkar javnosti objavljenih dokumetov…) in čakam, da vsaj približno ne čutim vetra od zadaj.

Potegnem in laufam po pognojeni travi in samo upam, da ne zaružim. Speljem in se čez vse gnojne terasice zapeljem na travnik na koncu.

Zoranov skok

Potem še odtacam po gnoju v obratni smeri gor … in se ulije…

Ker je danes napovedana Snežinka na Kovku in ker bo tudi sicer (sobota je) vsa preostala SLO tam (na V je močan Z, JZ), čeprav ne bo najlepši dan, kategorično zavračam to lokacijo. Na srečo tudi Erzu ni še tretji dan na isti start. In ker Kraševci gredo na Slavnik (o tem me že navsezgodaj obvesti Tom), Oliver pa pravi, da je doli v Istri dokaj pokrito in dvomi v Buzet, je izbira Slavnik. Milan & co. gredo (kao) na Lijak ker bo Milan od Tonija testiral potencialno novo padalo.

Tako sva na Železniški z Erzom sama. Na Uncu presedeva k Megu in skozi Razdrto (Vipavska in okolica Nanosa  v soncu) v Kozino (vse pokrito in zabasano), kjer čakamo Oliverja, medtem, ko Kraševci že urejajo logistiko v Prešnici in se mimo nas (čakajočih) odpeljejo gor. Pride Oliver in še mi gasa za njimi.

Pod kočo, poleg Kraševcev, še en avto Štajercev (Golobov Sašo, Majerič,…) in z bazo na višini glav na travnato glavo starta. Piha okoli 10, vse 100% pokrito, tik pod bazo. Mega med splošnim postavljanjem ugotovi, da mi preglodane komande danes še ni treba menjati. Mrzlo je, zato smo hitri, pa še megla se dviguje ob startu gor in ga vedno bolj zaliva.

V luft Erzo, Gorazd, Oliver, Zoran,…

V začetku  me kar malo dvigne v bazo, pa sem malo stran od pobočja hitro spet pod njo in potem se borim(o) za vsak milimeter (da ga ne izgubimo). Generalno pa vsi počasi curimo kljub nekaterim obetavnim popravkom vzdolž pobočja proti Prešnici.

Na koncu počasi pocurimo na pristanek brez Štajercev, ki še čakajo na startu v megli (že Mega je startal v meglo…).

Erzov prvi let
Aleš Pirš : Na Kovku je slo pa do baze [7.12.2019 14:42]Miran Majerič : Kakakšna so že pravila za zmago? [7.12.2019 15:34]Andrej Erznožnik : 1. Kdo prej starta 2. Kdo dlje jadra 3. Več km 4. Kdo je višji [7.12.2019 15:38]Rajko Sila : [email protected] Slavniku je pa baza šla do nas. [7.12.2019 17:24]
Bojanov let
Oliverjev prvi let
Gorazdov let
Rajkov let

Na Erzovo pobudo se hitro organizirajo še manjkajoči avti za drugo rundo in gor.

Štajerci so medtem že odleteli.

Sašov let
Komentar leta: Novi štart. Rajko, hvala…. Skromna Štajerska ekipa je prišla v goste na tokrat v skrivnostno meglo zaviti Slavnik. Na trenutke se je vdal pobožnim željam in se razkril za hiter štart. Prijetno v družbi Rajka in ekipe in seveda,da ne bom kregan, še Erza in družbe. [7.12.2019 17:52]Žarko Leskovec : Opažen si iz voj. Patrulje. L.p. [7.12.2019 14:29]Žarko Leskovec : Opažen si iz voj. Patrulje. L.p. [7.12.2019 14:29]Žarko Leskovec : Opažen si iz voj. Patrulje. L.p. [7.12.2019 14:29]Zoran Gaborovič : Popravek: cestitke za 1. zmago 😋🥂 [8.12.2019 08:52]
Majeričev let
Komentar leta:Nov štart [7.12.2019 15:32]Zoran Gaborovič : Hehe 😉 [7.12.2019 17:41]Zoran Gaborovič : Zmagovalec kar v dveh disciplinah 😜🥂 [7.12.2019 17:45]Damjan Čretnik : Hendikep padala bi moralo veljat 😊 [7.12.2019 18:39]Sašo Golob : Ti nisem upal prej čestitat, ker nikoli ne veš, kdo še bo potegnil kakšnega asa (let) iz rokava. Sedaj je jasno  [7.12.2019 22:17]Andrej Erznožnik : Zg: v katerih dveh?. Golob ma časovno daljšega [7.12.2019 23:03]Zoran Gaborovič : Popravek: cestitke za 1. zmago 😋🥂 [8.12.2019 08:53]

V megli se še enkrat spravimo na start. Mega, Gorazd, Bojan, Rajko in Zoran za sekundante in šoferje, Erzo in Oliver pa postavita in v močnem vetru odletita. Mi pa dol v pobiranje.

Erzov drugi let
Oliverjev drugi let

In potem na zaključno druženje na plac v Kozino.

Danes napovedano malo več vetra in bolj oblačno, kot včeraj, sicer podobno. In smo kar hitro zmenjeni spet za Kovk.

11.30 Železniška: Berto, Milan in Erzo. K Erzu in od zadaj na Kovk. Na Colu se priključi še Oliver in na start. No v resnici na parking in peš naprej, ker Erzo danes kategorično zavrne obremenjevanje svojega avta s potjo do starta.

Pokrito in lepo pihajoče na startu, kjer so že Idrci (ki pa se sprehajajo med parkingom in startom v iskanju izgubljenih kosov svoje elektronske opreme (Andrej – antena).

Postavimo in od ekipe v luft: Erzo, Oliver, Milan, jaz in Berto. Ker predhodniki (razen Erza in Oliverja) drastično izgubljajo višino, se nalepim tesno na skale in obiram vsak vogal do Podrte in tu s tesnimi osmicami pridem kmalu nad greben. Potem pa z lepo višino nad grebenom »v ravni črti po izohipsi« peljem 10-15 km/h proti vetru do Hublja.

Erzo obrne malo pred njim nizek ob grebenu, Oliver že precej pod grebenom, Milan še nižji. Ostali so že blizu Podrte samo odpeljali na pristanek.

Bertov let

Ko na Hublju obrnem in tesno ob grebenu rinem nazaj proti Podrti, odpadeta še Milan in Oliver.

Milanov let
Oliverjev let

Erzo se skriva v luknji pred Podrto, kjer vzdržuje višino ob robu (kar je res čudno, saj piha Z, JZ in bi moralo delati na Podrti, pa tam pod robom ni nič !!). Ko se pripeljem mimo, pokaže vso svojo umetnost in nabere nad greben in čez Podrto proti startu. Jaz sem po nekaj osmicah tudi nad grebenom in za njim.

Na startu obrneva in še enkrat do Hublja podobno po polžje počasi. Zdaj Erzo potegne naprej, da bo nadoknadil v prvi rundi izgubljene kilometre in obrne blizu Otlice, jaz pa mu vztrajno sledim.

Nazaj grede pozdravim Vidmarjevega Jožeta, ki startuje na Otliškem oknu.

Vidmarjev let
Komentar leta:h&f [6.12.2019 14:23]
Andrej Erznožnik : Sem lwtu čez twbe [6.12.2019 14:30]

Okoli Hublja sem že nizek pod grebenom. Erzo pa še nižji in ga samo splakuje, da potegne stran od pobočja proti Anji. Jaz pa še tesno ob pobočju z malo manjšim splakovanjem. Ko sem pa že kritično nizek, pa tudi ven.

Erzo preleti Anjo, dokler gre.

Erzov let

Zoran Gaborovič : Se en lajkic za komentar… 🤪 [6.12.2019 14:23]Jože Vidmar : Sm te mogu pogledat prov gor 😀 [6.12.2019 14:31]Dragan Vidic : Če sva bila že na zvezi, bi lahko vsaj javil, da greš letet. [6.12.2019 15:28]Aleš Pirš : Dragan,konkurenco je treba ze v zacetku zatret! [6.12.2019 16:48]

In Zoran tudi preleti najprej Anjo in potem še Erza in … dokler gre.

Andrej Erznožnik : Zoran, danes ko je bil scurljiv ( beri vsi ostali) dan smo tekmovali v času trajanja leta, ne v km. Hehe [6.12.2019 14:21]
Stane Bajt : Zoran saj veš, lahko si prvi zmagati pa ne moreš.  [6.12.2019 15:12]
Blaž Korošec : Na kratko demokracija. [6.12.2019 17:00]
Sašo Golob : Uf, tokrat si ga pa zamal na….  Pa to je še bolj gajsen. [6.12.2019 19:01]
Blaž Korošec : Neprecenljivo,za vse ostalo je master cart 😉 [6.12.2019 19:18]
Andrej Erznožnik : Naš Zoran je shujšan in preveliko padalo na trimu leti, leti in leti z zgolj obrati na konceh do novih zmag in še naprej. Pilot je nezacvetel pač pa dozorel! [6.12.2019 19:27]
Zoran Gaborovič : Ja pa jade… Kaj boš še našu, da opravičiš svoj poraz ? … Priznaj: učenec je premagal učitelja, kot se to običajno dogaja v življenju. In to v pošteni borbi, brez prirejanja pravil !!
(Pa hkrati hvala za vse učne ure  ) [6.12.2019 19:40]
Andrej Erznožnik : Kaj bom še našu? Zdajle se ne spomnim prav nič. Ne spomnim se niti tega, da bi imel kdaj šolo in da bi mel kake učence… [6.12.2019 19:44]
Andrej Erznožnik : Ker če bi jaz imel šolo, bi svoje učence poučeval, da se učitelja pa že ne premaguje. (V smislu vica, ko učitelj 1908 leta reče za 5 zna Bog, za 4 jaz, za 3 najboljši od vas) [6.12.2019 19:49]
Andrej Erznožnik : Ave, Pa saj sem ti dal tri lajke pa je samo enega prijelo [6.12.2019 19:51]

Ostali so si medtem že naročili taxi in gor. Nekateri še enkrat.

Milanov popravc
Oliverjev popravc

Berto ne gre v dugo in pripelje Erzov avto dol do Anje, kjer skupaj z Jožetom počakamo še ostale. Oliverja potem dostavimo na Col in naprej proti domu.

Danes pa obrne na JZ in tudi sončno naj bi bilo. Le jutranja sondaža je katastrofalna (mraza pa sploh ne omenjam). Še najbolj navijam za Buzet, Erzo sprva za Čaven, na koncu se na Železniški ob 11h odločimo za Kovk: Štusejev Dušan, Gerdejev Stojan, Erzo, Milan in jaz v Dušanov kombi, Mojca in Dule pa s svojim avtom tudi na Kovk, čeprav sta prvotno bila prepričana v Lijak.

Od zadaj na Kovk in peš na start. Piha lepo (še rahlo) gor in takoj postavimo. Še Jean pride s tandemom in tu je že nekaj Hrvatov, pa Čopi in službeno Valič, ki že preletava start.

Sem sicer prvi v vrsti, pa me elektronika nekaj zafrkava, tako da potegne prvi Milan, potem Erzo, jaz, Stojan in ostali.

V zraku res pošteno mraz, pa mirno in lepo drži mimo Podrte do Hublja in še naprej do Otlice, kjer pa se začne bolj guncanje. Ta del nazaj podobno in počasi, proti Hublju in nazaj do starta pa spet lepo mirno in visoko nad grebenom. Takrat enkrat pristane Mojca, prvič spet na Kovku po n letih !!!

Mojčin let

Še enkrat nazaj do Hublja tesno z Erzom in še malo dlje proti Predmeji kot prej. Tja in nazaj podobno kot prvo rundo. Ko sem spet pred Podrto, Erzu potrdim, da grem(o) kar čez proti Vipavi in se tudi zapeljem ven z okoli 1000. Milan malo nižji za mano (naju je na Podrti čakal in precej svoje tukajšnje lepe višine izgubil), Erzo pa vseeno še malo pobere (“do baze”) in za nama. Samo dol mi gre, tako da pridem pod Plaz na 450 in se še malo matram in odcurim na svoj travnik v smeri strelišča.

Milan je tudi nizek in scuri bliže Fami, nekaj prej kot jaz.

Milanov let

Erzo pa precej višji priklopi pred Tablo in se ob grebenu pripelje do Hieronima in potem nazaj v dolino.

Erzov let

Med pospravljanjem pokliče Jean, ki je klientko kar pošteno navozil, pa na koncu na pristanku ugotovita, da sta ključe od rešilnega avta spodaj pustila zgoraj !!

Jeanov tandem

Še Dule se javi s pristanka.

In začnejo organizirati prevoz gor, medtem ko se jaz »sončim« in ukvarjam z elektroniko, da bi lahko objavil let… Ravno Dušan še pristane,

Dušanov let

da se potem naložijo v rešilni Vidmarjev kombi in gor po avte. In kod zadnji pristane Stojan.

Stojanov let

Ko Dušan vse pobere (Erzo je dobil štop do Milana v Famo) in pridejo pome, sem skoraj kos ledu…

Danes podobno kot včeraj, le da je SV malo manj, močno pa predvsem v Vipavski. Da ne bi spet izgubil celega sončnega dopoldneva (megla se v LJU že zgodaj dvigne), grem na projekte, dokler se ne organiziramo kam. Milan bi lokalno – na Zavrh (Štusejev Dušan pravi, da je pri njih dosti manj vetra, kot včeraj), Erzo pa predvsem na Zavrh ne, sploh ko sliši, da je malo vetra.

Ko parkiram ob pokopališču pri cerkvici, je debela slana po travi in vse hrska, ko postavljam. Veter piha naravnost gor, tako da lepo dvignem in moram kar potisniti naprej, da me vzame.

Zoranov prvi današnji novnov skok

Na pristanku pa je sonce že vse stopilo in padalo je v trenutku mokro.