Že nekaj dni je slabo vreme z orkanskim JZ, pa plohe tu in tam. In je v skladu z dogovori včeraj bila izkopana luknja za temelj nove vremenske postaje na Grmadi. Ker itak ni za leteti, se dogovorimo vsaj za delovno akcijo, da postavimo nosilno cev kot temelj, v katerem bo stal drog s postajo.

Prvotni dogovori za dopoldansko ekipo (Mega, Jean in jaz) so se spremenili na popoldanski termin in ekipa je delno razpadla. Pokličem Mojco, če gre za asistenco, Erzo pa najde Emila in okoli 15.30 pripnemo Megovo prikolico na LC (naloženo s peskom, cementom in orodjem) in se usmerimo na Grmado.

Ko pripeljem gor, nas Emil že čaka. Dol do izkopa in akcija steče… Kot starejši, gibalno ovirani občan bolj svetim zraven in “nadziram”, medtem ko ostali trije garajo (predvsem Mega deluje prav udarniško – za podirati delovne rekorde 🙂 ).

Mojca se spomni, da je treba dokumentirati akcijo in hitro naredim nekaj fotk.

Mega nas seznani z meni doslej neznanim postopkom suhega betoniranja (pesek + cement). Luknjo zasipavamo z izkopanim materialom predvsem v zunanjem delu (bolj zasipavajo, saj edinikrat, ko poskušam malo bolj pomagati, končam v blatu na riti 😉 ), okoli temeljne nosilne cevi pa nasipavamo “suhi beton” vedno višje.

Na koncu še naložimo rušo, ki je bila posneta ob izkopu in zadeva je zaključena. Vlaga iz zemlje (in dež) pa bosta v nekaj dneh vse utrdila v temelj…

Danes pa je napovedan res dober dan (z veliko termike in tudi JZ vetra). Zaradi NOTAMA okoli Postojne se že včeraj zvečer začnejo različne kombinacije in ideje o ciljih, ki se nadaljujejo že zgodaj zjutraj.

Jaz bi (seveda) šel na Buzet, kjer pa naj bi bilo preveč vetra in ko se ob 10.30 dobimo na Vrhniki (3.grupo je sklicala Mojca, ki navija za Lijak), so tudi vsi ostali za Lijak (Mojca, Milanče in Delux), pa še drugi avto (Slejkova Urša in Tom, Urban in Matej), tako da gasa pod Lijak z Elektrikom, kjer Urša za nas rezervira kombi.

Ko čakamo na prevoz, pa zgoraj na startu le redki odletijo, ostali pa taktizirajo, saj piha vmes celo SZ, sunki pa tudi proti 10. Kantetov Pavel (ki tudi čaka spodaj na pristanku) je mnenja, da bo vedno močneje in se odloči za Brestovico s svojo skupinico. In jim soglasno v obeh avtih sledimo še mi (žal le v prispodobi, saj je naša pot po Googlu čez Italijo dosti bolj naokoli….).

Ko pridemo na start, tudi tu že pošteno piha. Predhodniki so že v luftu in takoj se začnemo pripravljati tudi mi. Piha vedno močneje in v luft uspe ob bolj ali manj atraktivnih štartih in razmetavanju padal po štartu le nekaterim (Delux, Tom, Urban,…), ki jih skoraj z mesta odlifta nad start.. Medtem pride še nekaj novih padalcev in odletavanje se malo upočasni, pač glede na luknje v vetru.

Urša, Mojca, Milan in jaz (danes imam na testiranje Duletovega BGD Base2 L velikosti…) se odločimo počakati, da se zadeva vsaj malo umiri (če se bo) in stabilizira…

Medtem ko so predhodniki bolj ali manj v višavah in poskušajo nabrati dovolj, da se zapeljejo nazaj, mi modrujemo. Ko je Urša že 99% odločena, da ne bo letela in je tudi Mojca že pospravila, se veter počasi le nekoliko umiri in z Uršo se začneva pripravljati. Odleti ona, malo za njo pa še jaz z vmesnimi novodošlimi italijanskimi padalci. Kmalu za mano še Milanče.

V zraku je veliko vetra in cilj mi je, da vidim, kako se obnaša L padalo klase B+ na vsaj 1h dolgem letenju (v močnem vetru). Drajsam sem in tja, pobiram in naberem celo na slabih 600m, na koncu pa se odpeljem proti V po dolini dokler gre…

Zoranov let

Mojca je tudi šla v zrak in je že pri Pumpi.

Mojčin let

Tudi Urša je že na tleh.

Uršin let

In Tom, ki je potem tudi odšel peš gor po avto in rešil logistiko.

Tomov let

Medtem tudi jaz dobim štop do Petrola, kjer me pričaka Mojca. Še Milana morava počakati.

Milanov let

Friderik Vajnhandl : Moram priti na Brestovico,ker še tam nisem bil,je pa baje zelo lepo in fajn. [25.3.2024 16:46] Pavel Kante : Danes pa nisi dobil blata v podplate.😉😂😂 [25.3.2024 18:31] Milan Velkavrh : Friderik res je fajn, moras prit enkrat. Pavel nisem dobil blata pa se kej druzga tud ne 🥴. [25.3.2024 20:35]

Potem pa sledi logistično zahtevna akcija reševanja avtomobilov ostalih klubskih tovarišev, ki so leteli na Lijaku in odleteli na vse konce SLO… Matej, ki je pristal blizu Vipave, je s Štusejevim Dušanom šel v reševanje Lukovega avta s štarta na Lijaku, da ga bo dostavil na Vrhniko

Matejev let

Urban je odletel v Logatec

Urbanov let

Nejc Pintar : pritlehno [25.3.2024 16:32] Tom Pavlič : Vsi vemo, da je tisti del ob 14h ni realen… Padala ne delujejo tako. [25.3.2024 16:33] Željko Kumer : 🫡🫡🫡 [25.3.2024 17:06] Gašper Potrebuješ : Huh, iz podna. Majstr! [25.3.2024 17:08] Luka Felicijan : Zgleda, da Vitla G8 še ni rekla zadnje 😂 [25.3.2024 18:37] Alenka Mausar : Bravo [25.3.2024 18:38] Primož Kante : @Tom Pavlič Sem ga gledal in je pobral iz totalnega podna. Sem mislil, da je pristal…..se je zmazal iz pristanka. [25.3.2024 18:52] Urban Mežnar : Hahah waaw kak save! Nerealno! Bravo! [25.3.2024 19:08] Stane Bajt : Carska špura. Bravo. [25.3.2024 19:22] Sky Rider : Eni znajo💪 [25.3.2024 20:14] Tomo Pavlin : A imaš fedre na čevljih🤪, bravo… [25.3.2024 20:42]

Milanče je odpeljal iz Vipave Pojetov avto na Vrhniko, midva z Mojco pa do LJU in v Brest pod Krim po Deluxa

Deluxov let

Potem pa nazaj na Vrhniko, kamor pride Matej, da ga potem jaz z LCjem dostavim v Vižmarje do njegovega avta…

Danes je napovedan čuden dan (po orkanskem nočnem vetru in snežnem neurju fantastičen gradient in mešajoči vetrovi S smeri (in jenjajoča burja na Primorskem)). Gabor da pobudo za Zavrh z zborom ob 12.30 in z Milančetom potrdiva. Mojca (in Delux) pride kasneje.

Na pristanku zmerno piha S,SV. Na poti na start nekaj malega talečega snega (in ustreznega blata), tako tudi na startu. Piha rahlo gor in takoj postavimo.

Potegnem prvi (v tangicah z Rook2) in lepo speljem. Pa me takoj začne močno spuščati. Vseeno rinem (že ves nizek) na levo pod rebro Trebelnika (= levo pobočje grape), kjer pa me nabije gor (S okoli rebra) in že mislim, da bo speljal in začel nabirati ob pobočju. Pa me spet spusti in vidim, da bom težko zrinil do pristanka. Zato obrnem v desno ven in dokler gre…

Zoranov let

Med zlaganjem se pripelje Elektrik z Borisom in Mojco ! Naložita me in gor. Na sredi vzpona pokliče Gabor, ki je tudi zaključil let (z Rushem).

Gaborov let

Boris tovariško obrne Elektrika … in ga gremo iskati na pristanek. Milanče je še v zraku, zato gor brez njega.

V vasi prevzamem krmilo Elektrika, oni 3-je pa na start (Gabor zamenja Rusha z Bonanzo3). Na poti dol pokliče Milanče za reševanje.

Milanov let

Poberem ga in nazaj do Škorpijona. Delux navija v višave daleč zunaj, Mojca pa posnema mene.

Mojčin let

Kmalu se nama na pristanku priključi Gabor.

Gaborov popravc…

Z LCjem grem iskati Mojco in jo dostavim do Škorpijona. Medtem Milanče odpelje Gaborja gor po avto, Boris pa še kar jadra.

Zaradi primarne terapije sem kasen. Ker je danes (še) dober dan, je prva runda že zdavnaj v Vipavski (tja me sicer sploh ni mikalo zaradi zmajarjev), zamudim pa tudi drugo na Slivnico (Jean, Mega in Poje gredo na Slivnico čimprej = ob 11h), saj morajo odleteti še pred Notamom ob 14h (sem bi pa šel z veseljem 🙂 )…

Odreši me Gracarjev Jože, ki mora pod mus iti leteti, da se spet “malo uleti” in je pripravljen iti na ne najbolj zgoden Ambrož. Za tja se združita z Mikljevim Andrejem.

Na pristanku ni več (še?) nikogar in ko končno Jože pade v omrežje, zvem, da sta šla kar naravnost gor, saj se Andreju silno mudi…

Ko končno prilezem na start, me tam (v skladu z dopolnjenim dogovorom) čaka Jože. Dva padalca se spravljata v zrak, ravno ko postaja pokaže sunke okoli 9 (na startu občasno sicer butne, pa sploh ne tako močno) in odletita dokaj atraktivno… Predlagam, da počakava, da se termika malo umiri in res se sunki po postaji spodaj kmalu umirijo, sploh, ko rahla koprena zastre modrino. Pripraviva se in Jože mi sekundira (hvala Jože 🙂 ).

Speljem lepo in pred startom začnem nabirati. Razmere srednje umirjene (na sredini med zadnjim četrtkovim razmetavanjem in petkovim zen-om 🙂 ). Večkrat poberem celo lepo nad start, ampak zares dvigniti se pa ne morem, saj vsakokrat padem iz stebrov. Ko se že skoraj predam, daleč zunaj pred Ambrotom najdem lepo dviganje spet nad višino starta. Nazaj do V pobočja Ambroža, kjer vrtiva tudi skupaj z Gracarjem, pa spet zacurim. Ponovno popravljam v kotanji za Grajcem in ko imam vsega zadosti, se zapeljem na Grajca in še tu malo podrajsam do pristanka po 1 1/2 h…

Zoranov let

Sem dokaj slabe volje, saj si ne znam razložiti tega svojega motoviljenja (očitno pač ne znam 🙁 ).

Gracarjev se je lepo pobral in celo jadral okoli Krvavca (čeprav je kao “neuleten” 🙂 ).

Se s Pojetovim Jožetom uskladiva, da danes je tudi nekam treba iti in prvotna ideja je Kovk. Ker se Vipavska noče spucati in je vse pokrito in baza nizko pod robom (pa še zmajarska tekma je tam naokoli), potem ugotoviva, da bi lahko bila vsaj Strmca; ob tem, da hkrati odpeljemo temeljno cev za vremensko postajo na Grmado.

Na Vrhniki se dobim z Jožetom in Škobernetovim Tomažem. Prestavita cev v LCja in pod Strmco, kjer že čaka Delux. Še on v LCja in gor. Ker so sunki na Strmci okoli 10, podaljšamo na štart Grmada in tam iztovorimo cev, da bo lahko Mega naprej urejal z izvajalcem (= kopanje luknje in fiksiranje temelja…).

Nazaj na Strmco, kjer piha podobno kot prej. Malo modrujemo in ker noče biti bolje (= manj vetra), Delux postavi svoj mali pokrovček in ga malo handla in potem odleti. Podrajsa sem in tja in potem zapelje bolj ven, da ga začne končno spuščati.

Borisov let

Preostali trije še malo čakamo; s svojim merilcem izmerim veter na startu: 8-9/11,6 (medtem ko postaja na vrhu Petriča pravi 7/8-9). Še malo modrujemo in potem pospravimo in na Vrhniko. Tomaž se odloči za poskus na Kovku, Jože še malo razmišlja o Sv.Ani, potem se odločiva za domov…

Na poti domov pa vseeono odvijem z AC in zapeljem v Kižlovko, kjer piha malo manj kot sicer čez LJU (4-5/8 JZ).

S coto na Staro, v idealnem vetrčku hrbtno dvignem in se celo z nekaj dviganja in guncanja zapeljem v dolinico.

Zoranova sekundarna terapija (Rook 2 ML) s Stare lokacije