Za danes sva se z Lusjo dogovorila za 2.del službene poti na Slavnik (prevoz terminala in serviserja z LCjem na Slavnik in to združiti z letenjem). Napovedan nežen veter (JZ) in sončno vreme, obetata lepo letenje (prelete ?). Prvotni jati (Lusja, Erzo in Nevidni MM) se pridružijo še Štus in zjutraj še Habibi. Mateja z Megom še ne vesta…
Ob 10.15 na Železniški, potem pa (zaradi zastojev na AC) po stari cesti do Postojne in do pristanka pod Slavnikom, kjer čaka Nevidni MM (Lusja z Goranom in tehniko s svojim). Mateja in Mega javita, da sta se odločila za Lijak. V Podgorju se po obsežni reorganizaciji LC prtljažnika (v kateri celo prestavimo coto in gorca in še nekaj mojih premičnin v Lusjin avto…) naložijo vsa padala in terminal z opremo in vseh 7 ljudi v LCja in gor.
Najprej na start Grmada, kjer se vsi spravimo na start (Lusja z Goranom pa potem do koče v službene zadeve). Začne se postavljanje in standardno provociranje, kdo je na vrsti prvi (za sondo). Habibi res kmalu potegne in v dobrih pogojih starta in se potem gunca nad startom naslednje pol ure, v kateri šraufa Nevidni MM svoj nov sedež, Erzo čaka na idealne pogoje (=čaka na start MM), midva s Štusem pa, kako se bo vse razvilo 🙂 .
Pride še Lusja, ki danes opravlja viteško vlogo, saj vsem pomaga popravljati padala ob neuspešnih dvigih in sesutjih, ker se veter vedno bolj obrača v desno (Z) in občasno prav močno prbije.
Končno odletita Erzo in Peter, pa še jaz in Luka. Lusja ostane sama in se naslednjo uro, po neuspelem dvigu, ukvarja z obiranjem trnja in reševanjem vrvic z bodičja, kamor je položila padalo… V zraku naslednjo uro vrtimo, jadramo sem in tja, pobiramo in tonemo v bolj in manj živahnem ozračju, kjer nas sunkovito močan Z ustavlja vzdolž pobočja Slavnikovega grebena in pospešuje v nasprotni smeri. Ko se približuje polna ura, se odpeljem daleč ven (proti športnemu letališču), z namenom, da pristanem, pa dobim še nepričakovano dviganje in potem nazaj na uradni pristanek. Ko hočem elegantno pristati zraven Ščukovega avta, me tik nad tlemi spet dvigne in prestavi proti koncu travnika, tako da prav posiljeno zabremzam tik pred gmovjem, čez katerega mi obesi padalo, ki ga naslednje pol ure obiram…
Habibi je tudi že pristal, vmes pristane še Štus.
Ko otrebim padalo in ga začnem zlagati, pristane tudi Lusja, ki se je končno rešila iz trnja.
Pride Goran z LCjem, greva po Lusjin avto, prestaviva robo in potem počakam da pri svojem avtu pristane še Nevidni MM kot zadnji. Zapeljem malo naprej proti Prešnici, kjer je malo pred Ščuko pri Štusu pristal tudi Erzo.
Habibi se z Lusjo in Goranom že odpelje proti Vrhniki…
Erzov komentar leta: in smo zaglibl v inverzijo, ja, sodaža v LJ jo pač ni mela
- 1.Janko Bogataj : Je res. [20.03.2014 20:39]
- 2.Dragan Vidic : Včasih se tudi eksperti zmotijo pri prognozi. Sicer pa ne vem zakaj se izogibaš Karavankam, ki so zadnje čase najboljše.[20.03.2014 21:16]
- 3.Andrej Erznožnik : jebeš takega eksperta; Karavanke so bile včeraj neletljive in ne najboljše, poleg tega pa so bile danes predvidljivo najboljše (zame očitno ne), kar jim na nek način odvzema čar-letet nazihr daleč. Letos sem bil že kar nekajkrat v Karavankah, jaz pa pač rad kolobarim – različni pogledi z lufta in ne vedno isti. Brez zamere. [20.03.2014 21:58]