Je rekel Erzo, da moram nekaj napisati, sicer bo to dokaz prikritega delovanja. Ker jaz nisem tak kot on (ki nikoli nič ne napiše 🙂 ), bom nekaj napisal…
Me dopoldne pokliče Edo Pohl, da bi rad sprobal nov lahek zic na testiranju in kam pedlagam – baje da okoli Kamnika manj piha, pravi. Jaz sicer ne vidim ne na ALADINU, ne na postajah, da bi kje kaj manj pihalo, ampak sem takoj za stvar. Pokličem še Joneta, ki direktno s terena javi, da v Bistričici ni nobenega vetra, ampak gori, okoli Kamniškega pa piha…piha… (J – na Krvavcu sunki 18, na Ambrotu 12, Krim 18. Na Kredarici 144 km/h…)
Vsak s svojim avtom do Kamnika. Na Špici (cilj 1.) nimava kaj iskati, saj piha čisti J, torej bo gor čisto z leve.
Naprej do Godiča, kjer pustiva Edov avto. Piha skoraj nič. Z LCjem gori-doli-naokoli do Voverja. Tik pred startom je cestica zabasana s skalami in nalagajočim bagerjem in kamiončkom in traktorjem s prikolico. Prisloniva LCja ob rob ceste in prisluhneva zgodbi lastnika (?) starta in okolice, kako smo padalci (ata Hančič) uzurpirali njegovo poseko in da bo ravno te dni začel zasajati čistino z mladim drevjem (če se ne bo kdo kaj z njim zmenil… 🙂 € ? )…
Na startu črno in sivo na Z, proti Kamniškemu vrhu in Krvavcu. Piha skoraj nič, pa skoraj gor, pa čisto z leve (V), pa skoraj močno, pa pride piš, da otresa jesensko listje naokoli in vse zašumi (brzovlak…), pa skoraj nič, pa… Edo kar začne vleči robo iz rukzaka – se mu zdi da je (!?). Povem, da bom raje malo počakal, da vidimo, kako bo tole – in to ustavi tudi njega. Pol ure nadzorujeva situacijo, potem tudi on ugotovi, da je malo čudno in nedoločljivo (čeprav sunkov večjih od 9,4 ne nameriva – so pa iz različnih smeri… 🙂 ) in da greva raje kam niže. Cilj 2. zaključen.
Dol in naprej v Bistričico in gor na Okroglo (Erzov in Kastnerjev prikriti, nedavno realiziran odlet 🙂 ). Pri kmetiji zaparkirava in na terasaste travnike po rahlem dežju in rahlih kravjekih, ki prekrivajo večino travnatih površin. Najdeva najbolj primerno lokacijo, pa se Edu ne da, ker je prenizko za testirat sedež (v resnici mu niso všeč kravjeki). Ampak glavni problem je, da piha popolnoma z desne – Z, skoraj od Kamniškega vrha. Lokacija 3. zaključena.
Če piha Z, bo pa mogoče za Planinskim orlom – to bi bila tam idealna smer. Zapeljeva do Kalcita in še malo naprej in si ogledava travnik zgoraj in vidiva kolovoz in hop po njem gor. Vključim L4 in v precejšnjo strmino gor. Kolovoz vedno bolj strm in vedno bolj blaten… Naenkrat samo še plavava v blatu na mestu… Ustavim… LC pa kar leze po milimetrih nazaj po strmini v lepljivem blatu ! Zagrabi me panika (pred očmi se mi zavrti zimsko druženje z Erzom po uspešnem poletu z Jereba – drsenje po zaledeneli cesti nazaj z ping-pong dodatki njegovega in mojega avta…). LC obstoji v blatu… Edo priseben in hladen kot špricer. Predlaga, da se malo ohladiva izven avta. To narediva. Potem predlaga, da on prevzame krmilo in po milimetrih nazaj. In to naredi. In po milimetrih oddrajsa LCja nazaj ven iz plastelina, do malo bolj grobega blata s kakšnim kamnom in potem po cm nazaj do vznožja (Bravo in hvala ! za manevriranje in skuliranost !). Blatnega LCja zaparkirava in se odločiva za pešaka gor. Ampak tu doli piha s hriba dol (JV se zliva čez greben). Lokacija 4. zaključena.
Ampak, če pa je glavni le J, bo pa mogoče Sv.Primož (a je nižji kot Vover, ali pa vsaj skrit za sprednjim grebenom ?). LC se otresa blata po makadamu gor do konca (zadnja kmetija na levo). Tu piha občutno (a ne tako kot na Voverju). Povem, da start na Primožu ni idealen in da je treba do tja še peš. Edo ni navdušen, saj ni preveč verjetnosti, da bi odletela… Lokacija 5. zaključena.
Ker pa sva že v tej dolini, predlagam, da greva proti Črnivcu do Sv.Ahaca nad Kališem. Rečeno – storjeno ! Doli na pristanku v kotlu pri Krivčevem ne piha kaj dosti… In sva gori na strmem travniku med kravicami in manjšimi količinami dreka. Piha kot na Voverju (sunki, spreminjajoča smer, mogoče za spoznanje manj…). 10 min je dovolj, da zaključiva z ogledom lokacije 6.
Potem pa še malo iščeva nižje travnike, pa mogoče bi bilo tam,… pa greva še tja, … kaj pa rotorji za grebenom od močnega J višje, … pa na Krvavcu je še vedno 18m/s J, pa… Ampak v bistvu sva se že predala… Posloviva se spodaj v Krivčevem in domov…