Danes je napovedanega kar nekaj JZ, močnejšega z višino in hitro smo si enotni za Primorsko: Lijak (s ciljem leteti proti LJU…).
9.45 iz LJU. Erzo je off, Jean malo kasneje z Ano. Zato Saša, Igor in jaz naložimo le Mega na Uncu in dol.
Na startu že gužva tujcev in kakšen naš. Zgodnji smo, vendar takoj postavimo in v luft: Saša, Igor, jaz in Mega in še Jean.
Kar nekajkrat ponavljam, da sem končno nad startom in za ostalimi na Zmajarsko. (Na eni strani se mi je pri startu odklopil gas, pa še višino mi Naviter kaže premalo (200, 300m ??)). Tu končno lepo naberem in naprej na Čaven. Mimo Kuclja. Pri Modrasovcu spet naberem in čez na Kovk, ki ga priklopim z lepo višino (ves čas je pa čutiti močan Z in mi je kar razrukano).
Pri prehodu na Nanos za silo končno le uspem priklopiti gas. Na Nanos pridem na višini Plazu in se najprej kar matram (že mislim, da bom scuril), potem pa se rešim in v dinamičnem dviganju do 1300 in naprej mimo Table. Saša pristaja desno proti Vipavi in bo rešila LCja.
Pred Lovsko skupaj z Jeanom naberem še nad 1400 in do Hieronima. Igor in Mega se levo nad planoto, nekje v višavah, odločata za naprej. Jean potegne mimo Antene naprej. Meni je preveč razrukano in ne morem priti dovolj v višave, da bi si upal naprej.
Nazaj v dinamičnih dviganjih in curjenju (močan Z, včasih SZ, venomer iz različnih smeri) do Table. Nameravam kar k Anji pristati, pa me kar drži in občasno tudi dviguje, tako da priklopim Kovk in naprej do Hublja in zunaj še nekaj naprej. Potem pa nazaj in naravnost od Hublja čez Ajdovščino dokler gre. In gre do mojega standardnega travnika.
Ko je Saša izpod Lijaka z LCjem že pri meni, Mega pristane v LJU !!
V Fami v Vipavi počakava, da pristane še Igor blizu Anje.
Igorjev Komentar leta:Do pobiranja na dobrih 1800 na Nanosu vse BP. Tudi konkreten frotalec na Kovku ni vzel poguma. Potem pa tipična napaka. Cincanje a grem čez ali ne? A je dovolj višine ali ne? A je preveč vetra ali ne? Za povrh bebavo vprašanje strokovnjaku po postaji, kaj meni o moči vetra. Še dobro da si je sploh vzel čas, za odgvor na glupo vprašanje. Saj on ne more vedeti kako je, če je 800vm pod mano. In potem zgubim 400 vm, padem v neka totalna raz……anja in ne poberem več. Med tem stručko navije na 2200 in se odpelje v skladu s plani. Od tam naprej pa čisto brez cilja in volje (štrikati se mi res ni dalo, saj mi je še priklop Kovka bil odveč, ma je šlo samo od sebe) in kot muha brez glave. Škoda ur na padalu. Pod črto, ne glede na razfukan Nanos,-ne znam. [8.4.2018 19:23]