Danes po sobota in nobene dileme, da se gre v Vipavsko delati km (čeprav bodo tam množice…). Na Kovku je Parasnežinka in zjutraj še piha SV dol, zato se naš konvoj že v osnovi usmeri na Lijak.
Na Železniški se okoli 10h Erzo priključi Jasni in Klemnu (ter Lovrećevi Sari in Papićevi Sonji), Milan k Stojanu Gerdeju in PanoniaAiru, Dule pa zapelje naju do Unca po Mega in naprej. Med potjo organiziram(o) Vidmarjev kombi, da ga druga dva avta počakata pri Anji za prevoz na Lijak.
Dule pa nas tri zapelje direkt pod Lijak (da bo vsaj en avto tudi tam), kjer množica čaka na ozko grlo Hermanovega transporta. Pokličem kombi iz kampa za preostale, mene pa naloži Vidmar in gor.
Ker smo zgodnji, si med ostalimi iščemo življenjski prostor (za postaviti) in se počasi pripravljamo. Koprena pokriva nebo in ne obeta nič dobrega. Pa se prvi opogumijo in le potegnejo. In začuda že prvim uspe pobrati in potem tudi vsi ostali v luft.
Megu in Erzu uspe takoj nabrati, sam pa motovilim, dokler končno tudi meni ne rata. Kar visoko naberem na Danijelu (čez 1650 – moja višina dneva) in do Škabrijela, pa nazaj in do Zmajarske. Sem ves čas lepo nad grebenom, vendar so nekateri še dosti višje. Med Čavnom in Modrasovcem je kljub solidni višini neprijetno guncajoče (čeprav se v resnici ne uspem spraviti pošteno nad greben – kot da bi se tu SZ zlival čez).
Pri prehodu na Kovk me pošteno zgoni, da potem na Hublju gre kar samo nad greben in se z 1150 odpeljem na Tablo, kjer priklopim lepo nad grebenom. Nekaj popravim in spet živahno naprej do Antene, kjer me ob obratu popolnoma zaustavi (tudi malo rikverc, pa 5 naprej, v guncanju do Hieronima).
Počasi gre vso pot nazaj do Table. Mega javi, da gre kar čez Nanos naprej in ga kmalu prizemlji.
Jaz pri Tabli spet dobim višino do 1250 in se z odpeljem kar naravnost čez na Kovk (kar lepo drži). Priklopim Podrto le malo pod grebenom in gre kar samo gor spet do 1200. S to lepo višino prav do Predmeje, nazaj pa spet nizko do Hublja, spet nad greben in s 1100 drugič čez na Nanos.
Sonce je že nizko, vendar jih je še vedno veliko v zraku in tudi dosti višje, kot sem sam. Brez matranja priklopim za Plazom in do Table, ko po postaji javijo, da je na Pleši nesreča in prihaja helikopter, padalci pa naj se umaknemo iz okolice.
Odklopim se od nadaljnje akcije (čeprav sem imel še lepo izhodišče in bi lahko potegnil do Antene, potem pa sem nameraval naprej proti Hruševju), ležerno odpeljem nekaj naprej od Lovske, ko pride helikopter. Obrnem in nazaj v totalno curažo izpod grebena, tako da komaj pririnem do strelišča, na travnik, kjer ravno pakira Bogatajev Janko.
Dule je že zdavnaj pristal in odpeljal avto izpod Lijaka do Anje in pride po naju.
Za nami je 2 uri kasneje prišel na Lijak tudi Uki, ki je pristal pri Anji in dobil prevoz po svoj avto pod Lijak.
Erzo je v drugo pririnil do Antene, pa po obratu nazaj tudi ekspresno scuril.
Milan in Stojan sta tudi pristala pri Anji. Milan je danes napolnil 500-ti dan serije – 500 letalnih dni zaporedoma !!!
Ker je pri Anji neskončna gužva (zgodba s policajema, ki iščeta podatke o ponesrečenem padalcu Mišelu), se na koncu vsi prestavimo/dobimo v Fami na zaključno druženje.
Današnje letenje nobenemu ni bilo preveč uživaško.
Še vizualizacija