Ker je ura že primerna, pozabiva na projekte in se usmeriva naprej proti Celju. Erzov avto pustiva blizu AC izvoza na Lopati ob športnem letališču. In z LCjem v Laško in na Malič.
Nekaj jih je že v zraku, Rajhov Klemen pa se pravkar pripravlja za odlet. Od vse te k(o)ronske psihoze mi sprva sploh ni za v zrak, potem pa me idealen veter po pobočju gor in lepo pobiranje predhodnikov le premamita.
Štartam hrbtno in me sprva lepo dvigne. Erzo takoj za mano. Potem zgubim lepo dviganje in že žalostno zacurim. Vidim Klemna, ki vrti nekje nad dolino nad Spodnjo Rečico in se zapeljem tja.
Dobim lep steber, s katerim se spravim skoraj do 1800. Erzo je že precej višji in se zapelje proti V (stik z njim je izgubljen, saj mu je postaja že crknila).
Jaz pa nazaj čez hrib proti Celju. Visoko mimo Celja do AC, kjer sem še skoraj na 1000. Čeprav tu dobim neko rahlo dviganje, v glavi vidim le avto spodaj in temu primerno so moje odločitve… Malo še bluzim sem in tja in potem pristanem pri avtu.
Sledim ostalim po LiveTrackingu in se dolgočasim naslednji 2 uri. Ko Erzo pride v »zaključno fazo« dokaj nizek v bližino avta, prestavim avto (žal se tega nisem spomnil prej in potem čas izkoristil za kakšne svoje projekte…) in mu dam vedeti, da sem že jaz rešil logistiko. To ga spodbudi, da pravkar nabrano višino usmeri v podaljšanje leta do Polzele.
Tam ga poberem in nazaj.