Zdaj pa zares. Edino Kovk vidim, čeprav naj bi bilo po napovedih slabše kot včeraj, več inverzije, veter pa z višino obrača na SZ. Zjutraj je po Vipavski dolini še megla, zgoraj pa modro nebo, ko se po Kižlovki usklajujem z Duletom, pa nebo povsem pokrijejo visoki oblaki. Dule odpove, sam predlagam bližnje Koreno, kjer lepo piha gor, na Kovku pa veter še ob 11h šibek z občasnim obračanjem na Z in celo SZ. Milan pa kar priganja, saj ima na testu Base2 in bi ga rad čimprej preizkusil. Dogoborimo se za zbor ob 12.45 na Vrhniki, pa bomo videli.
Pridemo: Dušan, Stojc, Milan in jaz in seveda smo vsi za Kovk, saj se je medtem v Vipavski nebo že precej zjasnilo v modrino. Dušan nas (punim gasom) zapelje od zadaj na start. Le en avto je še tukaj.
Na poti na start lepo piha, na startu (kjer smo popolnoma sami) pa tudi. Veter že JZ 4/6 in kar počasi narašča. Za Potrdo vidimo padalca. Postavimo in hitro drug za drugim v luft: Zoran, Stojc, Milan in Dušan.
Takoj me dvigne nad greben, je pa čutiti Z tendenco. Na Podrti nabiram, medtem ko Milan zapelje kar naprej. Tudi Stojc gre naprej, jaz pa za njima. Precej živahno in malo nad grebenom do Hublja, kjer srečamo vračajočo se predhodno ekipo (Vidic, Cimerman, Turčin,…). Vedno bolj mi nagaja podkapa, ki mi je zlezla že na pol obraza in nikakor je ne morem zares umakniti pod čelado. Kar naprej se peljemo proti Predmeji, jaz rinem za Stojanom, Milan je že precej višji. Tudi Stojana dviguje, kjer sam počasi zgubljam.
Ko si spet odstranim motnjo z dela obraza, pa vidim, da sem pod Dolskim majem že pod skalami. Raje takoj obrnem in nazaj. Visoko nad mano se proti Predmeji pelje Dušan. Pred Hubljem se končno rešim nad greben. Milan in Stojc sta me spet dohitela. Naprej (nazaj) proti startu. Vmes spet srečamo predhodno ekipo (Turčin, Cimerman, …). Na Podrti spet naberemo, še do starta in še enkrat proti Hublju.
Milan se spet kar pelje, meni se pa malo bolj zunaj na naslednjih skalah na vogalu kar vdre pod greben in karkoli čaram, samo tonem (v močnih mehurčkih, rotorjih in živahni telovadbi…). Zbežim nazaj pod Podrto, pa grem samo dol in sem že 100m nad samotno kmetijo na travniku na 534 nmv nad glavno cesto. Usmerim se k Anji, pa le začutim neke sunke na teh trebuhih nad glavno cesto in začnem loviti in me premetava in se po m pajsam gor (in ni prijetno, saj me vedno bolj razmetava…).
Počasi prilezem nad balvane v kotlu pod Podrto in potem se vsaj razmetavanje malo umiri, da končno na pobočju Podrte začnem normalno pobirati in naberem nad vrh skoraj na 1100.
Ostalo pa je poezija: lepo nad grebenom do Hublja in do Predmeje in nazaj do Podrte in čez proti Vipavi.
Milan pristane blizu strelišča in začne razmišljati o logistiki.
Komentar leta:Test Bgd Base 2. Krasna mašinca🙃😊😍🤩 [17.1.2022 15:50]Zoran Gaborovič : Lako tebi km nabirat z novim padalom 🙂 [17.1.2022 16:27]Jurij Kurnik : Opa! Milan se je razhudil in sedaj že kar vsak dan na polno! Bravo! [17.1.2022 17:11]Breščak Dušan : Zdej nas boš pa lahko “basal” z Base 2 😜🤗 .Zdej pa kr hitr škatle z dnarjem spraznit 🤣🤣 [17.1.2022 17:26]Simeon Klokočovnik : A ne, en nov koncept, zelo prodorno krilo. A lahko verzijo, če ne moraš probati še to . [17.1.2022 18:17]Jože Gracar : 👏 🥇 [17.1.2022 19:36]
Videl je, da je Dragan pristal nekje pri Vipavi, nima pa v novem telefonu njegove številke…
Sam potegnem do svojih standardnih travnikov.
Takoj pokličem Dragana, ki je ravno prišel do parkinga zgoraj in zapusti svojo ekipo, da odpelje Dušanov avto dol in nas reši.
Stojc pristane blizu mene.
stojc cc : Nad pričakovanji. pristanek pa … po vrhniško. [17.1.2022 19:04]
Stojan je tudi fotkal
Dušan pa je pristal 200m prej.
Ko pospraviva, pripešačita Dušan in Milan (vsak iz svojega konca) do naju, minuto kasneje pa pripelje tudi Dragan 🙂 .
In do Vrhnike, potem pa jaz Dragana še do njegovega avta v LJU.
Na koncu je bilo dosti bolje, kot sem pričakoval (pa še eno neverjetno reševanje iz popolne curaže sem uspel izpeljati).
Še vizualizacija nekaterih letov