Milan določi 12.30 uro pri Škorpijonu za Zavrh. Malo prej počakam na Šodru Berta in z njim do Škorpijona. Milan pride takoj za nama, potem pa čakamo, da se začnejo zbirati še ostali kandidati (ob tem Milan ugotovi, da je Dušana pozabil obvestiti o točni uri). Pridejo še AirPanonia, Trudnov Blaž in Stojan. Milan k nama in Berto zapelje gor, ostale tri pa potegne Stojc.
Na startu, kjer nas čaka pešec Zajčev Jernej, piha idealno močno (6/8). Takoj začnemo postavljati. Na momente veter še malo pojača. Pride še Dušan. Postavljam zidek (ob pomoči ostalih). Ob prvem hrbtnem dvigu me odlepi od tal in po obratu rikverc prestavi malo za start.
Po malo čakanja na primeren (ne premočan) veter, drugič dvignem po šolsko in po obratu stopim v zrak. Rahlo dviguje in s cca 10-15 naprej prilezem okoli Trebelnika, lepo nad grebenom. Krasno laminarno, zato le en zavoj in naprej proti Trebelniku. Milan in Berto sta tudi že v luftu, ostali se še pripravljajo. Skoraj do Bistre kar drži (-0,1 do -0,5 dol), potem pa se mi v kotanji pred Bistro vdre z -2,5. Vendar verjamem, da bom na Javorču spet dobil dviganje in rinem naprej. Malo čez 500 pod Javorčem ne dobim še nič in obrnem (saj bom dobil neko dviganje nazaj grede…) … in čez Bistro odcurim na travnike ob cesti.
Vidim Milana, ki malo nad mano curi proti Škorpijonu.
Med pospravljanjem se javi Erzo, da prihaja in me bo pobral, da se zapeljem z njim gor in mu rešim avto. Ko pride, pred Škorpijonom naloživa še Milana. Pri Škorpijonu pospravlja PanoniaAir in In Zajčev Jernej
Panonia prisede k nam, da reši vsaj kak avto z vrha. Iz vasi Milan in Erzo proti startu, midva, šoferja, pa vsak s svojim avtom dol. Na pristanku pospravljata Berto in Dušan.
Pristaja pa Blaž.
Kavčičev Boštjan, ki se je vmes pojavil na startu, ni prišel do uradnegal.
Erzov avto odpeljem na Šodr in z LCjem proti LJU.
Milan je drugi let naredil malo daljši, kot prvi.
Erzo pa seveda najdaljšega do Verda.
Pa tudi Stojc ni bil dosti krajši, je pa bil največ časa v luftu.