In že Erzo skliče zbor: 10.45 Vrhnika za Lijak. Sam se bolj nagibam za Kovk, kjer je normalen veter (4/5), medtem ko je na Lijaku že od zgodnjega jutra sunkov čez 10… Še Klemen se mi prijavi in Jasna ga dostavi na AC izvoz Sostro in gasa na Vrhniko.
Tu so že zbrani Erzo, Suša, Urša ter Dule in Mojca, ki so za Lijak. Milan, Gabor, Berto in seveda midva s Klemnom pa za Kovk. In se razidemo… Še Kočevarjev Martin se je javil, da se bo priključil na Kalcah, zato gre nas 5 z dvema avtoma (Berto in Gabor peljeta). Pa med potjo zvemo, da si je Martin premislil in bo šel s prvo grupo na Lijak…
Na Kovku na parkingu takšna gneča, da je treba kar ob asfaltni cesti više gori parkirati. Temu primerno je tudi gneča na startu. Vetra idealno (4/7) štartujejo pa tudi tečajniki. Veliko jih je tudi že v luftu, visoko nad grebenom.
V gneči se spredaj pred robom pripravim in ko se naredi prostor, mi Klemen hitro razgrne. Še zidek in hrbtni dvig in lep start od prve in me že dviguje. Potem pa podobno, kot prezadnjič…
Živahno in delovno in ozka in močna dviganja in hitra spuščanja (skratka zgonjeno). Do Hublja dvakrat nabiram, medtem ko se Klemen kar pelje naprej. Še tu lepo popravim, pa sem malo naprej spet doli na grebenu. Čeprav pod grebenom, kar rinem naprej (kot še nekaj drugih), da mi pri zadnjih skalah orel pokaže steber do čez 1200. Kar nekaj jih vidim pod Čavnom, in nekaj jih je tudi zelo nizko in nekateri se vračajo nazaj… Tako grem le do Predmeje in raje obrnem. Tudi nazaj je do Hublja močno zgonjeno, naprej pa samo zgonjeno. Pred Podrto še enkrat naberem na 1100, do starta in v drugo rundo.
Podobno kot prva, nič kaj bolj umirjeno. Ko se vračam iz Predmeje proti Hublju, se priključijo tudi tisti z Lijaka. Med njimi tudi Erzo, s katerim potem voziva blizu skupaj do Podrte. Skupina Lijakarjev le malo nabere in se vrže čez (med njimi tudi Erzo), sam pa poskušam čimveč nabrati in motovilim okoli Podrte, da se potem vržem za predhodniki s 1000. Vse nas zelo požira, zato se sam usmerim malo bolj ven. Vsi v tej skupini pridejo (pridemo) pod Plaz le nekaj nad Gradom in potem drug za drugim pocurijo (pocurimo). Nekateri na standarnem travniku pri Fami, nekateri pa malo dlje. Sam sem se prevalil čez vinograde na naslednje pašnike pod Gradiško turo.
Ker travnik ni lepo popasen, je poln trdih rož, ki mi zapletejo štrikce in mi jih zameštrajo, da imam potem pol ure dela, da jih spet spravim v red (prav odpeti sem moral padalo od zica).
Milan medtem pristane v Vipavi.
Koordinirava se z Gaborjem, ki je že pred časom žal scuril pod Čavnom in dobi prevoz (Popov Dragan) do svojega avta.
Milana proti Vrhniki rešijo Erzove kombinacije, ko sam še pešačim v civilizacijo Vipave. Berto pristane na uradnem.
Klemen pa na povratku z Lijaka toplanda, žal brez učinka, saj je Gaborjev avto že spodaj, Bertov pa brez ključa…
Tako pride Gabor z Bertom po mene v Vipavo in nazaj gor na Kovk, da Bero prevzame svoj avto, midva pa Klemna…
Še vizualizacija nekaterih letov