240213 Zavrh P4036 14:56:44

Že včeraj zvečer je bilo (glede na napoved) skoraj odločeno: Zavrh. Današnja usklajevanja to samo potrdijo in Pojetov Jože objavi zbor za 12:24, ko sonček v glavnem že raztopi jutranjo pokritost. Ker moram na poti pobrati še AMojco, potrdim za 12:26. Delux (ki mu čas sploh ni problem 😉 ) seveda lahko pride že ob 12:25. Dušan nas bo počakal zgoraj v vasi.

Čeprav v našem koncu ni NOTAMa, je tudi danes slišati in videti (Milanče) Pilatuse, ki nizko letajo čet Barje in Zavrh, tako kot včeraj… Ko se že bašemo pri Škorpijonu v Elektrika, pripelje še Erzo z naloženima Pojetovim Jožetom in Hliševim Andrejem. Gor in na start.

Piha idealno (4-5/5-6). Takoj postavimo (meni sekundira Dušan, ki na srečo noče biti prvi), zraven mene postavlja AMojca, Erzo pa poležuje zraven in taktizira, saj smo po njegovem prehitri. Ostali modrujejo naokoli bolj ali manj z rokami v žepih… Ker vidim, da je Hlišev Andrej dokaj nervozen, kdaj se bom že speljal, mu dam(o) prednost (tudi jaz bi rajši videl sondo) in potegne prvi… … in se zapelje na pristanek.

Hlišev let za sondo…

Ingrid Arh : Čisti amater. 😜😅 [13.2.2024 18:01]

Videno mi ni všeč, vendar sem jaz že (nekaj časa) pripravljen in v težkem oklepu zelo težko stojim … in potegnem kot drugi v dokaj šibkem vetru. Mentorja5 sicer lepo spravim nad sebe, pa vseeno bolj mlahavo drži in se bolj vržem čez pobočje (s precejšnjim nihajem v desno, da se že bojim, da bom podrajsal drevesa); a le speljem in z nekaj večjo višino (kot Andrej) pridem okoli Trebelnika. Nekaj za mano potegne AMojca.

Tudi za Trebelnikom ni nobenega dviganja, zato tesno ob pobočju nadaljujem naprej nad Lazami in Škorpijonom do kotla pod Velikim Lipovcem. Tu dobim neko šibko dviganje in osmičarim in vrtim in iščem, ko se pod mene nizko pripelje AMojca. Jaz se matram in po m nabiram (in tudi zgubljam), ona pa se vsa nizka samo vozi naprej proti Bistri in nazaj in…

Končno se spajsam nekaj višje in potem naenkrat (bolj spredaj zunaj) dobim vedno močnejše dviganje. Od starta se v višavah pripelje Milanče daleč zunaj. Ko sem nad 900 se tudi sam zapeljem naprej proti Javorču še bolj zunaj. Vedno bol gre gor in samo piska in piska (ne vem pa, da je na stratu malo po Milanovem odletu veter narasel na 10 !). Visoko nad Javorčem še malo naprej in obrnem.

Milan ze nizek vrača nad Bistro z ravnine (ga že vidim, da bo scuril 🙂 ), sam pa visok nazaj v rahlem curjenju. Nad Dolom pa samo še piska vedno bolj gor; do starta in še naprej proti Anteni. Obrnem in nazaj samo še v konstantnem dviganju (veliko vetra – 18km/h SV kaže Naviter, občasno kar zagunca, generalno pa laminarno in močno). Slišim brnenje aviona in upam, da me vidi…

Z 1100 mimo Javorča in naprej, dokler se piskanje le ne umiri in začnem počasi zgubljati. Spet slišim za sabo proti Javorču brnenje aviona (baje je prišel nizko nad grebenom in potem ostro odvil proti Vrhniki, saj nas je nad grebenom kar nekaj, razsutih vzdolž vsega grebena). Najraje bi kar odpeljal naprej proti Podlipski (čeprav skoraj stojim – 10-15 naprej, včasih mi pokaže le 5…), pa sem pozabil pustiti ključ pri LC in moram nazaj.

AMojca javi, da je pristala pri Škorpijonu.

Mojčin let

Frenk Lokovšek : Uuuuuuu bravo Mojca 👏😀✈️ [13.2.2024 16:30] Stane Bajt : Lepo si se pobrala nazaj gor. Bravo. [13.2.2024 18:18]

3x zapeljem nazaj v smeri Borovnice, pa me že po nekaj 100m spet nabije gor (čeprav sem daleč zunaj nad vodnatim Barjem blizu Sinje Gorice. Potem se le spustim pod 600m in zapeljem nad Barjem nazaj (in ne verjamem, da pridem s to višino do Škorpijona), pa me kar drži in občasno še dvigne.

Tako moram še zbijati, da pristanem v blato močvirja zraven AMojce, ki pospravlja na drugi strani naše makadamske ceste…

Nekaj za mano se pripelje z Barja Milan.

Milanov let

Potem se med pospravljanjem pojavi še Pojetov Jože, ki pa se spravi na tla pri Petrolu.

Pojetov let

Prej je prišla mimo AMojce Mojca, v upanju, da bo zdaj že manj vetra na startu in se odpeljala gor. Ostali pa visijo v višavah nad nami (dodatno tudi familija Kurnikovih).

Nekaj časa čakamo (za reševanje avtov nas mora biti 5), potem Mojca javi, da najbrž ne bo letela, ker veter ne pade pod 10. In se zapeljemo z LCjem do Petrola po Jožeta in gor rešiti preostale 3 avte, saj bo Mojca svojega rešila sama.

Ko pridemo dol, so tudi ostali že na tleh.

Anin let

Komentar leta: Velikoooo vetra! Ampak luštn👍 [13.2.2024 16:18] Jurij Kurnik : Lynx 2 šiba!!! [13.2.2024 16:21]

Dušanov let

Deluxov let

Hlišev popravni let

Jurijev let

Jurij Kurnik : Lep sončen Zavrh. Na delih kar nekaj vetra. Škoda, da se je bilo zaradi nizko leteče aviacije potrebno držati tako nizko. Logistika rešena. 🤩 [13.2.2024 15:54]

AMojca uspe dobiti pri Verdu svojo posojeno rokavico nazaj (do tja je uspel nazaj pririniti Erzo).

Erzov let

Potem pa k Berzu po pustne krofe (danes je vendar pust 🙂 ) in gasa proti LJU, saj moram čimprej dostaviti AMojco v službo kjer jo že nervozno pričakuje šef z novimi delovnimi obveznostmi…