240217 Nanos-Antena P4040 14:22:36

Danes naj bi obrnilo na SV in bilo že od jutra povsod pokrito (razen po PP 🙂 ). Pa je po jutranji megličavosti kar povsod sonček v prevladi, po nižinah pa nikjer nič vetra (inverzija do 1400). Gledamo za kam se iti dol vreč, pa se spomnim na Nanos in preverim in veter kaže idealnih 3-4/4-6 VSV.

Hitro pokličem že prej zainteresirane in sem že v LCju. Poberem AMojco, na Vrhniki ob 12.00 naloživa še Erza in do Razdrtega, kjer Mega pusti svoj avto (s parkinga v zraku opazujemo familijo Kurnik, ki lepo jadra po V robu in povečuje našo nervozo do nevroze 😉 ). Jean s svojim avtom potegne še do odcepa Nanos kjer prisede k nam.

Krasen sonček ob rahlem mrču nas spremlja vso pot na vrh. Do rampe in pešaka na start. Nizko nad nami vijuga Jurij… Visoko pa se počasi nabirajo oblaki.

Ko začnemo postavljati (3.3/6,6), se zdi, kot da je vetra vsako minuto vedno manj. Pozdravit me pride možakar z otrokoma, v katerem prepoznam našega pravnega svetovalca (ki potem pridno dokumentira dogajanje 🙂 ).

Odleti Jean in potem v slabem vetru še Erzo.

Mega pomaga AMojci in meni postaviti do konca. Potem odletim jaz, čeprav nisem verjel, da bom na tem položnem travniku kot gibalno oviran starejši občan sploh speljal od prve 😉 .

Za menoj še AMojca. In kot zadnji Mega.

Na levo ob V pobočju kar drži, dokler v kotanji (nekje na sredini) ne ujamem(o) lepo dviganje, ki nas spravi nad greben. Potegnem še naprej proti kotu v curjenju, po obratu pa nizek nazaj, da v dotični kotanji/grapi spet naberem lepo nad greben (1300). Potem naprej do Antene kar nekaj nad platojem.

In še enkrat na podoben način po V pobočju. Mega je pobral v “našem” stebru skoraj na 1400 in se odpeljal čez vrh na vipavsko stran. Tudi Erza vidim, ko nizko nad platojem zapelje okoli Antene na J stran.

AMojca je medtem zacurila in se obupno poskuša pobrati, pa se na koncu preda in zapelje na pristanek pri parkingu ob AC pri Razdrtem kjer zaključi svoj novnov start 🙂 (saj je prvič startala sploh kjerkoli na Nanosu).

Mojčin let

Še sam zapeljem okoli vogala malo bolj stran od pobočja, pa me vseeno kar poruka in potlači pod greben. Ko poskušam nazaj k pobočju (Erza vidim, ko se tik nad grebenom bori pri Hieronimu), me še vedno tlači stran od pobočja (čez se očitno še vedno zliva hladen zrak), naprej pa se pomikam med 10 in 20 (?!) saj me dolinec iz Vipavske popolnoma ustavlja. Tudi v Podnanosu vidim dime položene po tleh. Tako se kljub poskusom po polžje privlečem do Podnanos (medtem, ko se je Erzo spajsal nad grebenom mimo Lovske) in pristanem.

Zoranov let 1.del

Zoranov let 2.del

Ko AMojco po telefonu spomnim, da je Megov avto na parkingu zraven njenega novega pristanka 🙂 (sprva me je razumela, da govorim o “toplem dingu” 🙂 , saj zaradi telefonske administracije ob dopoldanskem prihodu na Razdrto sploh ni registrirala, da smo tam pustili Megov avto…), je kmalu pri meni.

Erzo pripelje od Vipave še nazaj in pristane v Lozicah.

Erzov let

Komentar leta: Hvala Zoranu za klic, povabilo, idejo in prevoz ter posledično prekrasen letalni dan za podpovprečno napoved. Nanos v talepi izvedbi, ko najprej letiš na vzhodni strani in potem še na zahodni. In priča sem dogodku, ko Kurnk navije gor spod Votle stene in potem še gospod Mega, sistem lahkih pilotov, ko se s 1400 napoti čez kar nekaj Nanosa na zahodno stran! [17.2.2024 16:20] Blaž Korošec : Aja,a peljov si se. Jest sem pa vendr mislu,da si šu mav peš. [17.2.2024 16:28]

Mega pa se je raztegnil od Vipave še nazaj do Hieronima in pristal zraven Erza.

Megov let

Komentar leta: Odprava Nanos. Se spokamo od doma nekoliko kasno, vendar ne prekasno. Že z avtoceste vidimo Ano in Jurija kako kruzata vzhodno pobočje. Ob prihodu na štart nas pričaka idealen vzhodnik, ki pa postopoma pojenjuje in se obrača na jug. Ker se zadnji spravljam v luft, sem deležen že dveh par sekundnih tendenc jugozahodnika. Odletim in, ko zahakljam spodobno dviganje grem na tobogan na jugozahodno stran. No, danes tobogana ni bilo. Potem smo pa drajsal gori doli, še največ Žan. Lep dan v prijetni družbi. [17.2.2024 17:45] Jurij Kurnik : Ni kaj… Mega zna! Bravo! [17.2.2024 16:33]

Midva z AMojco sva že krepko na poti po LCja na Nanos, ko pristane še Jean.

Jeanov let

Po nepričakovanem prekrasnem letalnem dnevu pa še zvečer v Domžale na ogled jadralnopadalskega načina osvajanja hribov v Karakorumu (v sklopu festivala gorniškega filma).