Po dolgem času napovedan idealen letalni dan: malo generalnega J, JZ po večini SLO, mala možnost padavin, bazice tu in tam…). Že od včeraj vidim Buzet, s tiho željo odleteti po dolgem času nazaj v SLO.
Zjutraj Erzo že okoli 7h objavi zbor za Buzet ob 10h na Vrhniki. Takoj potrdim (da bom prvi na listi 🙂 ) in potem kapljajo še potrditve ostalih.
Ob uri sem pod Petrolom. Erzo ima svojo skupino (s šoferjem) že organizirano (Pirš+ata, Erzo, Zagorčev Boštjan in Pojetov Jože), ostali čakajoči (Milanče, Štusejev Dušan, Belčičev Matej, Gracarjev Jože, Turčin, Vidičev Dragan in jaz) se na pakingu spogledujemo, kdo bo peljal (jaz sem izjavil, da po križarjenjih zadnjih dni ne bom, Dušan ne more po AC)… Gracarjev naloži Dragana, Turčina in Mateja), Milanče pa s težkim srcem (“še vedno obtolčeni avto je tarča za policaje…”) Dušana, mene in Matejevo opremo.
Malo pred Uncem Erzo & Co izjavijo, da gredo na Slivnico (V od katere je v smeri predvidenega letenja sicer danes NOTAM…) in druga skupina se tudi zapali za idejo Slivnica in v našem avtu rata kregarija kam in zakaj in mi imamo vendar Matejevo opremo in… Na parkingu Unec naša dva avta nadaljujeta to debato… dokler oni iz Erzo & Co ne izjavijo, da obračajo iz Cerknice nazaj za Buzet, ker … In vsi razbesnjeni nadaljujemo proti Buzetu.
V našem avtu se razvije med Milančetom in mano ostra debata, katera objava Notama je verodostojna in kdo naj kje objavi in kaj bi “moral” kdo narediti in kaj bi morala “narediti država”, namesto da amaterski ljubitelji žrtvujejo svoj prosti čas za to, da drugim lajšajo življenje in imajo posledično ti tako več časa za kritiziranje (ne bom obnavljal, ker je predolgo in…). Če Milanče ne bi bil šofer svojega avta, bi ga itak zabrisal iz avta 🙂 … In to traja do prihoda na start (ubogi Dušan ne pride niti do kakšnega medklica, jaz pa ves hripav…).
Gor na start in počasi v pripravo, saj ni še nobenega resnega vetra (tu so še Nevidni, Hlišev Andrej in Holzev Mitja). Kar nekaj časa taktiziramo in čakamo, dokler prvi ne potegne Pirš, ki skoraj scuri, pa se z veliko matrarije le pobere okoli Železniške…
Sledijo Ščuka (Nevidni), pa Pojetov in še Zagorc, Erzo in Hliš, ko občasno malo pihne gor (nad Jaćemico se je naredila lepa baza, ki jo nekateri takoj poberejo in se odpeljejo nazaj… Potem starta Turčin, pa jaz, pa Matej pa Dragan…
Na desni, kjer so pobirali predhodniki, se komaj obdržim nad grebenom in ne naberem nič več (tista lepa baza se umika ali razpada…) in se vrnem do starta in naprej proti Raspadalici ob grebenu, kjer so nekateri že nizko (in nekateri tudi zaključijo), meni pa rata dobiti zanešeni steber (od SZ vzdolž grebena) in se ga oklepam in vrtim… do 1400 skoraj do baze, ki medtem izgine iznad mene. Domišljavo grem nazaj čez štart proti Jaćemici, da bom tam s to višino lahko spet dodatno nabral in se odpeljal. Pa curim kot kanta, v kotu ne dobim nič in čez štart se peljem le še malo nad njim (da vidim, da Dušan, Milanče in Gracar pospravljajo – postaja mi ne sprejema nič, tako da ne vem, kaj je resnični razlog… klobasa pa kaže, da že piha dol vzdolž grebena SZ in mi “je vse jasno”…).
Potem se še guncam ob grebenu in obiram robove do Raspadalice in pridem pod greben, saj piha tu kar močen kontra veter. In še z nekaj borbe odcurim na pristanek ob glavni cesti za gor.
Zoranov let
Ko začnem pospravljati, zvem, da je Dragan obvisel na drevju (na srečo ni poškodovan) in mimo mene že tulijo gasilci in policija… Oni trije s starta so pospravljali, ker so šli v reševanje Dragana.
Mene pobere ob cesti železničar, ki gre na Železniško kontrolirat vlake (saj gredo reševalci po progi v reševanje in morajo narediti zaporo proge) in me odloži na odcepu Zavoj, po mene pa pride sem, na sredo poti Matej z avtom Nevidnega, ki ga (naloženega s svojo opremo) odpeljeva proti SLO (no, vozi Matej, jaz pa pametujem zraven) v soglasju z našo reševalno ekipo (saj itak ne moreva pomagati, razen da narediva dodatno delo policiji, ki vestno popisuje podatke in izjave prisotnih…).
Tisti, ki niso scurili, so odleteli takole:
Jožetov let
Jože Poje : Lepo je šlo. A odločitev za Slavnik je bila slaba. [17.6.2024 13:28]
Alešev let
Aleš Pirš : Prvič sem se rešil drugič pa ne. Na zadnjem stebru ga Zagorc namoci in pokaže kje je center ampak kmalu ugasne tako da tudi če bi hotel še jaz nebi smel namakat [17.6.2024 14:12]
Andrejev let
Erzov let
Boštjanov let
Mitjev let
Ko se z Matejem voziva po AC, Nevidni po “posrednikih” sporoči, da lahko pridemo z njegovim avtom do Unca (zato se ustaviva na razglednem bifeju pri Črnem kalu in se osveživa s pijačo in sladoledom)… In ko sva blizu Unca, da lahko podaljšava do LJU… Ker to še vedno sporoča iz zraka mu zaparkirava avto na Vrhniki in se z Matejem posloviva (Nevidni pa je odletel do Karteljevega in naredil nekaj več kot 100 – ampak tega itak ne bomo nikoli videli, tako da je lahko to zgolj urbana legenda 🙂 ).