240621 Zabočevo P4102 17:17:01

Danes je cela SLO ena sama rdečkasta sivina (danes glavni napad s puščavskim pesom iz Afrike 🙂 ). Za zjutraj veter še kaže neke nežne JZ smeri, za popoldan pa so različne napovedi različno zmešane in kažejo neke kompleksne motnje.

Dopoldan še razmišljam, da bi šel čimprej na Strmco, pa ni nobenega vetra, kamere pa itak kažejo , kot da je na 3/4 megleno. In tako se že vdam v usodo neletenja, ko Mojca skliče zbor ob 16h za Zabočevo: delovna akcija čiščenja starta (z možnostjo piknika – in eventualno odleta). Debevčev Roman je namreč včeraj objavil, da je že delno opuščeno-zarasli start pokosil v nulo in požagal preveč zraslo šavje in manjša drevesa (mene je pa voznik, ki me je včeraj peljal do Škorpijona tudi spraševal, ali smo ta start opustili in zakaj…). Tako, da sem načelno sicer za, pa me zatohla vročina in neprijazno ozračje razumsko odvračata od akcije…

In če me ne bi tik pred zdajci Mojca osebno poklicala, naj pridem, bi ostal v LJU… tako pa gasa do prvih zastojev na J obvoznici in čez Črno vas do Borovnice.

Dule in Mojca se z vilami in grabljami (in piknik opremo 🙂 ) napolnjena odpeljeta gor, z Elmirom pa se naloživa v Elektrika k Deluxu in za njima gor.

Na cesti pod štartom Dule že sedi na piknik stolčku; drugi je baje zame, medtem ko bo mladina (to je Mojca, Elmir in Boris 😉 ) popucala start in ga pripravila za reinkarnacijo.

Pa si raje oprtam srednjo opremo (Rook2+ tangice s pripadajočo kramo) in se počasi odplazim gor po strmini. Mojca je to o mladini vzela čisto zares in telovadi na robu skalne škarpe nad cesto, da bi obesila sveže trakce, preostala mladeniča pa vzorno in izkušeno grabita…

Počasi se odplazim še na vrh poseke in začnem postavljati (ampak tale start je pa danes dosti bolj strm, kot je bil pred točno 9 leti, ko sem bil nazadnje tukaj ?!).

Sprva piha čisto z leve – dol z Rakitne, občasno pa tudi gor. Medtem, ko lovim ravnotežje na strmini, mi Boris in Elmir in Mojca na fino naštimajo padalo in preverijo štrikce, Mojca pa potem odnese kmečko orodje dol v avto.

Potegnem hrbtno in po obratu (potrjeno lepo) speljem.

Zoranov start

Zunaj me sprva kar dviguje in gunca in ustavlja nasprotni veter, potem me le spusti lepo naprej (o kakšnem jadranju niti ne razmišljam), da sem z lepo višino na sredi doline, kjer začutim prve kaplje. Še malo zavijugam sem in tja, preden pristanem na istem travniku, kot včeraj (ampak danes sem videl iz zraka, kje je izhod 🙂 ).

V rahlem dežju hitro pospravim in se skrijem v bližnji LC.

Medtem sta odletela tudi Elmir in Boris.

Elmirov start

Borisov start

Pristaneta na istem travniku, kot jaz.

Elmirov let

Komentar leta: Novi štart. [21.6.2024 17:52] Tomaz Kemperle : Bravo [21.6.2024 18:17]

Elmir še dokumetira pristanek.

Borisov let

Sky Rider : Dežek s peskom [21.6.2024 17:40]

In kot zadnja odleti še Mojca: na startu še suha, v zraku pa v dežju že vleče ušesa, da bo čimprej na tleh.

Mojčin let

Rus Mojca : Pa me je požegnal [21.6.2024 17:42] Andrej Čerček : Pa bodi blagoslovljena [21.6.2024 19:50]

Boris zbaše robo rinfuzo v LCja in gor po Elektrika. Ko prideva gor, pa orkanski veter polaga drevje, da naju je še za nazaj strah…

In potem še na zaključno druženje h Godcu v Borovnico.