240712 Slivnica P4117 12:54:51

Že zgodaj Pojetov Jože objavi poziv za Slivnico: 11.15 Vrhnika. Potrdim (bolje prezgodaj, kot prepozno, čeprav danes naj ne bi bilo popoldanskih ploh in neviht…).

Po primarni terapiji kar gasa na Vrhniko (v sprotnem lobiranju za morebitno postavitev droga po letenju – Mega…). Mojca & Dule, Erzo in Jože se zbašejo v LCja in na Slivnico. Emil pred našim prihodom pokliče za pomoč pri logistiki (na startu kosi še nekaj detajlov) in že jadra nad nami, ko pridemo na start.

Emilov let

Vročina, da komaj dihamo, sončno in nekaj ne prevelikih baz blizu okoli nas, dosti bolj nakuhano pa proti Blokam, Snežniku in Nanosu ter idrskem koncu. V razbeljenem (skoraj) brezveterju postavimo (poleg Mojce mi še Dule pomaga, ko se bašem v zic). Prvi izkoristi redko sapico Jože, za njim Erzo, jaz pa še malo čakam, da spet pihne. In Mojca še nekaj za mano.

Sprva se lovim sem in tja in najdem le majhne balone, ki butnejo gor (ali pa ne), medtem ko je Jože že nevarno nizek… Tudi Erzo se je pomaknil bolj ven in najde neko (sprva) skromno dviganje. Jaz najdem lepše dviganje bolj proti pobočju, ki se z višino občutno lepša v soliden steber. Žal pa se naokoli oblaki hitro množijo in rastejo. Dviganje je vedno bolj stabilno in hitejše (okoli +3) in kmalu sta Jože in Erzo, ki vrtita malo bolj zunaj, že pod mano 🙂 .

Ker se mo zdi, da grem gor proti temni bazi, se nekaj pod 1600 odpeljem nazaj v smeri Borovnice (to je kao danšnji cilj…). Najprej še malo dviguje, potem se mi vdre tudi z -3. Medtem je prišel na start in v zrak tudi Sušev Primož (videl Erzo), Mojca pa je slišala grmenje in se odpeljala proti Pumpi na pristanek, pa tik nad njim dobila zanešeno dviganje za +400m in se odpeljala daleč čez polje v Goričice.

Mojčin let

Zoran Gaborovič : Bravo, zmagovalka Slivnice 😊 [12.7.2024 13:27] Breščak Dušan : Dokler ni objavil Erzo 😂 [12.7.2024 15:32]

Tudi Jože je s 1600 potegnil za mano, medtem, ko je Erzo vrtel še do 1900…

Sam sem upal, da se bom curaže rešil na Špički, pa pridem že tako nizek, da se samo še drajsam ob pobočju na Z z malo popiskavanja in dokončno scurim pri Bezuljaku.

Jožeta doleti podobna usoda, le da gre pristati nazaj v Begunje.

Jožetov let

Jože Poje : Slaba termika in grmenje – slaba kombinacija! [12.7.2024 13:12]

Erzu pa tudi 300m več višine ne pomaga in pristane pri Cajnarjih (je že videl temino in dež pred seboj…).

Erzov let

Andrej Erznožnik : Najprej ne vem katero padalo bi vzel iz avta… vsenaokoli turni oblakov… piha nič dost, baz nad hribom ni, še zacurimo… ko v drugo bolj zares poberem, da je 1400 premalo za proti Borovnici, že vem – do baze, letim, ko vidim da je v Borovnici popolnoma temno, zgoraj pa Cucong. Pogledam radar padavin na telefonu in nič ne pokaže ali pa samo signal ni dovolj dober, da bi pokazalo dež. Letim naprej in vidim še bolje; prepričan sem, da vidim dež in odvijem, da mi potem že grmi za ritjo.

Med pospravljanjem se temina in treskanje pomika Z od mene proti Rakitni in hvalabogu, da sem scuril…

Dule z LCjem pobere najprej Mojco, potem prideta pome, medtem, ko Jože kupuje hladne radlerje v Mercatorju. Naložimo še njega in potem Erza malo kasneje pri odcepu za Topol. Suša je baje pristal nekaj naprej proti Rakitni (kje točno ne bomo nikoli vedeli 😉 ) in predlagam, da gremo čez Rakitno tudi mi obiskati Milančeta, ki se ni mogel udeležiti letalne akcije, ker trpi na delovnem mestu.

Še Primož pokliče, kje da smo, da je familija že pri Milčetu in naj pridemo čim prej (dokler je še sonce 🙂 ). Erzo pa hkrati sprašuje, kje da je Milče (kot da je mogoče kakšna predčasna strela udarila v njega, ali pa je kam butnil… 🙂 🙂 ).

Ob bajerčku nas sprejme širokosrčni Milče, ki dovoli, da posedemo v bližini njegove pisarne, še vedno v obupni vročini, pod žgočim soncem (črna tema je malo bolj proti Z in ga še sploh ne zakriva). Erzo se gre hladiti v mlako, mi pa še malo modrujemo z družinico Suša/Bizjak.

Ker se Jožetu mudi na zemeljsko-nezemeljska službena opravila, se kmalu poslovimo in zapeljemo mimo Zabočeva še na ogled tolmuna/plaže na Borovniščici, ki mi ga je včeraj opisala Mojčina sestra Meta.

V LJU pa me sprejme dežni urnebes (ki ga je deležen tudi Milanče na delovnem mestu…), ki je zajel S del SLO z dežjem, točo in orkanskim vetrom…