240828 Zavrh P4156 15:57:47

Ker je vreme še vedno podobno, je spet na sporedu Zavrh. Ampak zaradi napovedanega nekaj manj vetra (pa še inverzija je zjutraj do 800), je dopoldne panika, da bo vetra premalo in je treba čimprej (tudi postaja kaže dopoldne malo vetra sunki pod 6, včeraj ob takem času +10). Ideja je celo ob 13h, jaz pa ne bi pred 15h (moja teorija je, da se veter pač ne zbudi, dokler ne bo prebilo inverzije, potem pa ga bo dovolj, zgodnja ura pa bo gotovo pomenila razmetavanje, kasneje pa bo gotovo bolj umirjeno – res pa je, da so napovedane možne lokalne nevihte na Primorskem in v Alpah, včeraj pa nič).

Dilemo reši Poje, ki skliče zbor na Vrhniki za 13.30 uro in … začnemo potrjevati.

Na Šodru parkiram LCja in k Mojci, da pri Škorpijonu pobereva še Milančeta. Delux naloži Erza in Pojeta. Štus nas čaka zgoraj. Ker v LCju pozabim pohodne palice, z dvema koloma štorkljam na start, kjer piha kar lepo gor, čeprav na momente prbije (postaja večinoma pravi sever). Malo modrujemo in se začnemo pripravljati. Vmes kdaj butne tudi čez 8 (6,8/8,7), kdaj je pa tudi manj. Dejstvo je (kasneje potrjeno), da smo v daleč najbolj vetrovni uri današnjega dneva…

Prvi starta Poje, ki poskuša desno, potem ves nizek zapelje okoli Trebelnika, kjer ga nabije v višave. Drugi je Erzo, ki pa desno pred startom dvigne in se nad višino starta odpelje okoli Trebelnika, kjer ga nabije v višave. Potem starta Delux, ki ga kar dviguje in je v višavah že pred Trebelnikom.

Potem sem pa že jaz, ki sicer odletim v zmernem obdobju vetra, pa me v kotlu začne odnašati v desno in guncati, da komaj lovim “uzde”. Še spusti me v kotlu, da potem v grozljivem razmetavanju (mislim, groza je mene, kasneje pa so rekli, da tudi gledati s starta ni bilo ugodno…) pririnem bolj zunaj okoli Trebelnika, kjer pa me ne nabije v višave, kot predhodnike, ampak moram malo podrajsati, da pridem nekje pod 1000. Potem pa samo naprej proti Javorču v rahlem dviganju in še čez Verd daleč zunaj, dokler me ne začne spuščati. Peljem do AC nad ribniki, kjer obrnem, pa me samo še tlači dol, da pridem nazaj pod Javorč samo še 100m nad tlemi. Pa le najdem neko zgonjeno dviganje, da me zbuta okoli Javorča nazaj v višave.

Potem pa se samo še (zbutano) peljem bolj spredaj do Borovnice, kjer obrnem zunaj pred startom, se naslonim nazaj na pobočje (kjer grem spet v močnejše dviganje) in drugič nad Javorč (z višino okoli 900) ter naprej čez Vrhniko in BJ skoraj do Hribov. Malo cincam ali porinem naprej v Podlipsko (imam višino še malo čez 600 = 300 AGL), pa se raje odločim, da obrnem nazaj delno v veter in poskušam priti do LCja.

Sprva kaže, da ne bo šlo, potem pa vendar nekajkrat butne malo gor, da z obilico višine pristanem v Janezovi vasi na standardnem travniku.

Ko stopim na tla, pokliče Slavka, če je smiselno, da pride na popoldanski Zavrh. Glede na svoje subjektivno občutenje današnjega leta in objektivno rastočo gmoto za Ljubljanskim vrhom, ki raste in pokriva nebo na vse strani, ji to odsvetujem…

Nekaj za mano ob meni pristane Dušan.

Dušanov let

Erzo je potegnil do konca Podlipske.

Erzov let

Komentar leta: Gre ta to, da bi s tremi in ne konzervativno štirimi stranicami na grebenu odletel več kot s štirimi. Ne gre. [28.8.2024 16:10] Matej Belčič : Ne moreš, ker bo vedno še četrta, čeprav mala. Poskusi dodat sem: https://sl.m.wikipedia.org/wiki/Nere%C5%A1eni_matemati%C4%8Dni_problemi [28.8.2024 17:26]

Boris pa na začetek Podlipske in je tudi danes pridno snemal.

Borisov let

Komentar leta: Prelepo strašilno nakovalo zadaj. [28.8.2024 16:23] Andrej Erznožnik : Danes so zmagale marjetice [28.8.2024 17:02]

Milan, Mojca in Jože pa so na tleh v bližini Hribov.

Milanov let

Mojčin let

Jožetov let

Komentar leta: Skoraj zmaga s tremi stranicami. Kam bi šele odletel, če bi bilo pet stranic! [28.8.2024 17:11] Andrej Erznožnik : Danes so zmagale marjetice [28.8.2024 17:03]

Erzo je med najinim pospravljanjem že prištopal na Šodr, Dušan med mojim zaključevanjem pospravljanja odpešači tja in z avtoma gresta po ostale in jih dostavita k BJ, kamor pridemo skoraj hkrati na zaključno druženje.

Potem pa jaz zapeljem šoferje do Škorpijona, da jih Milče spravi na vrh (Mojca, Delux, Dušan), jaz pa proti Podpeči in v zastoj na Ižanko ?!..

Današnji dan se ne more primerjati z včerajšnjim tudi pod razno…