Še en podoben dan, kot zadnje dni, z nekaj več napovedane termike in vetra (jutranja megla, LJU sondaža še kar v redu, zgoraj čez SLO vedno močnejši S, SZ, v Vipavski na Lijaku obrne spodaj na JZ, Z po 12h; na Kovku pa po PP naj sploh ne bi burja popustila pod termiko z JZ smeri, torej po napovedi naj ne bi obrnilo na JZ…). Tako nam ostane le Lijak (ali pa kje se dol metati…).
Ob 12.45 skličem zbor na Vrhniki (eni so zbirali že za ob 10h iz LJU…). Mojca, Erzo in Zoran se zopet zbašemo k Deluxu v Elektrika, na Uncu pa se pridruži kot 5ti še Štusejev Dušan.
Gasa dol in kot avtobus po single špuri AC do Vipave in naprej. Med potjo Erzo rezervira 5 mest v Aleševem kombiju za na start, vendar je kombi poln, ko pripeljemo na pristanek (toliko o rezervacijah za Alešev kombi…). Ker je seveda panika, da bomo kaj zamudili, samo podaljšamo z Elektrikom gor in dol na start.
Takoj se začnemo pripravljati. Ker imam spet nujne zemeljske obveznosti, odletim kot zadnji iz našega avta (hvala Tomaž za sekundiranje 🙂 ).
V zraku se prve pol ure z Deluxom boriva, da ne scuriva in kar ne moreva pobrati pošteno nad greben, medtem ko ostali naši (in tuji) iz višav nadaljujejo naprej vzdolž grebena proti Čavnu. Končno se le prebijeva višje nad greben in proti Zmajarski, zdaj višje eden, drugič drugi. Pred Zmajarsko dobim neko močnejše dviganje in potegnem naprej na Čaven in tukaj izgubim Deluxa.
Nad Čavnom sem na 1400 in potem se trudim vzdrževati višino nad grebenom, da ne bi bil preveč spodaj (kot so nekateri) na milost in nemilost prepuščen čez greben zlivajočemu se S in dvigajoči termiki iz doline, kar (po videnem) nekaterim povzroča kar živahne pogoje… Mimo Kuclja na 1400, mimo Modrasovca s popravki na 1300, potem med preskokom proti Kovku še navrtim (na konvergenci ?), da sem nad Hubljem na 1050. Tu navrtim na 1300 in naprej do starta na Kovku (tu spet naberem do 1300) in počasi v veter nazaj proti Hublju (nekako se mi zdi, da bom s stranico po grebenu nazaj do Hublja in potem čez Kovk na Nanos – če mi bo uspelo – pridobil več km 😉 ).
Počasi in nizek končno pririnem na Hubelj, obrnem malo naprej in spet na Podrto, kjer naberem do baze malo pod 1500. Kar ven čez Budanje in Vipavo visok, da pred Plazom spet zacurim in s 700 priklopim pobočje Nanosa. Tokrat lepo speljem do Gradiške Ture, kjer naberem spet do baze malo pod 1500. Po izgubljeni višini pri Lovski še enkrat poberem do baze v zanosu nazaj nad planoto, da potem brez težav zapeljem do Antene, kjer obrnem (če grem naprej, me bo samo splaknilo čez Razdrto kvečejmu do Hruševja, si mislim, čeprav se potem izkaže, da je Erzo z višino nekaj čez 1500 prišel skoraj do Postojne…).
Nazaj pa gre res počasi (včasih tudi samo 15) ob grebenu v kontra veter (bolj zunaj kar močno zacurim), dokler končno ne pririnem do Table in potem samo v glajdu čez dolino mimo pristanka še nekaj naprej (vse za km 🙂 ) in nazaj na pristanek.



Zoranov let
Janez Kocjan – JanKo. : bravo Zoran 💪! 😜 [10.10.2025 21:07]Milan Velkavrh : Hud kot česen..👏👏 [10.10.2025 22:04]
Ko začnem pospravljati, pride Bahoričev Žiga, ki je pristal prav blizu.

Žigov let
Žarko Leskovec : Lepa, bravo! [10.10.2025 19:52] Tim : Ti prav uzivas nizko pod Lijakom se resevat 😆 [10.10.2025 19:54]
Malo za mano pa pristane še Tim.

Timov let
Urban Jernejčič : Bravo car! [10.10.2025 19:18] Tim : Ah to bi mogle bit dvojne stopnicke, skoda da ti je mal višine zmanjkal pod Kovkom. [10.10.2025 19:29]
Pokliče Delux, ki je že kar nekaj časa sam v Fami.

Borisov let
Komentar leta:Top visina okoli Kuclja. [10.10.2025 16:01] Tim : 1800 🤯 [10.10.2025 19:52]
V Vipavi je končala tudi Mojca, ki se ji je mudilo čimprej naprej proti domu.

Mojčin let
Dušan je potegnil do Razdrtega in se potem rešil s štopom.

Dušanov let
Roman Debevec : 👍 [10.10.2025 19:43]
Erzo pa skoraj do Postojne, da se je potem v logistiki priključil Mojci (Urban/Tomaž).

Erzov let
Delux mi sporoči, da prihaja Nikolina in da gremo v reševanje Elektrika na Lijak, potem pa me malo kasneje nažene, da se odpeljem s Timom in Žigom do Vrhnike, da sama z Nikolino rešita Elektrika s štarta na Lijaku …