Po nekaj dnevih močnega JZ in nestabilnega vremena danes prelep sončen dan z SV. Gradient v LJU odličen in Milanče kmalu razpiše zbor za Zavrh ob 12.30.
Pri Škorpijonu že nekaj avtov – predhodnikov? V ruksaku prevekslam Maestra 3 za Maestra 2, saj pričakujem veliko blata in mokrote po preteklih dnevih. K Dušanu se spravimo Mojca, Milanče, Jaroš in jaz, h GMSu pa nepoznani mladenič. Poberemo še Meto (se gre na hrib posončit – in za šoferko) in gor.
Čeprav je danes občutno bolj hladno, kot prejšnje dni, nas sonček in hoja po blatnem kolovozu kmalu ogrejeta. Na startu piha idealno 3-4/5-7. Takoj začnemo postavljati, ko začnejo kapljati skozi gozd na start “predhodniki” (očitno H&F) . Med njimi tudi Hliš z Ingrid, iz vasi pa pride Tina s hčerkico, ki se ji kmalu pridruži Suša (iz podna).
Prvi odleti GMS (v vedno močnejšem vetru) in ga odlifta direkt nad start, jaz pa potem kar nekaj časa čakam, saj veter res narašča proti 10 (napovedana je bila anomalija 10m/s okoli 14h, prej in potem pa manj in to se očitno res uresničuje (?!) ).
Ob prvem dvigu raje podrem padalo, saj mi ga preveč zanese na stran (seveda se zloži v kravjek…). Potem izkoristim nepozornost nabijanja vetra med dvema sunkoma in ga lepo hrbtno dvignem, pa me po obratu z mesta odlifta v višave (z rahlim rikvercom). Hirto sem visoko nad robom in se le počasi pomikam naprej. Hkrati pa ugotovim, da sem si ob menjavi padala pozabil pripeti gas… najprej ga še poskušam pripeti, pa kmalu obupam, saj je treba biti kar pozoren na dogajanje v zraku.
Še nekaj jih je v zraku, večina pa čaka. Ker sem na Trebelniku nad 900, zapeljem nazaj čez start do Antene, obrnem in potem v močnem in živahnem vetru nadaljujem v smeri Bistre. Pa me pri Dolu začne močno spuščati in sem hitro pod grebenom, da se moram kmalu začeti boriti celo za preživetje. Nabiram po m in zgubljam in ne najdem pravega dviganja, dokler ne obrnem nazaj in ob pobočju Trebelnika spet ne naberem do grebena. In potem še nekaj časa motovilim med Trebelnikom in Dolom, dokler nad Trebelnikom končno le dobim lepo dviganje nad 900, potegnem v drugo do Antene in nazaj pridem celo čez 1000. Eni so visoko (npr.Mojca 🙂 ), veliko jih je nizko, jaz pa se to rundo brez problemov odpeljem do Javorča in (počasi in guncajoče) nazaj do Trebelnika, kjer imam po 1.30h zadosti in se odpeljem v senco in hlad pristanka.



Zoranov let
Nekaj jih je že pospravilo, nekaj jioh še pospravlja, nekateri pa so še v zraku.

Jarošev let

Anžetov let

Drejčev let

Juretov let

Mojčin let

Dušanov let

Andrejev let

Rudijev let

Milanov let
