Danes napovedan lep dan, ampak s SZ predvsem višje. Nekako imam(o) v planu Socerb (sploh po usklajevanju s Kraševci, ki so tudi za to izbiro), z možnostjo za Kovk (če bo kazalo med potjo…), saj na (skoraj) siguren Lijak nikogar preveč ne vleče.

Ob 11.30 na Železniški Dušan, Dule in Milan. Berto in Dimnikov Aleš tudi gresta za nami malo kasneje.

Ker je Kovk ves čas na konkretnem SV, samo podaljšamo mimo Razdrtega (kjer tudi še piha SV) do Socerba. Kraševci rešijo logistiko z dvema puščenima avtoma spodaj, medtem, ko mi na štartu že raztegujemo. Pa se ustavimo in čakamo ostale, saj je vetra vedno manj (sončno, pa rahlo megličasto v dolino).

Vsi skupaj se potem počasi štimamo, dokler le ne potegne Rajko, ki desno pri starem startu nabere nad greben. Hitro smo potem za njim Gorazd, jaz in ostali.

V zraku ravno toliko termike, da lahko (nekateri več, drugi manj) nabiramo tudi nad greben. Drajsamo sem in tja ob grebenu, nekateri raztegnemo bolj (jaz na Z do pomola nad Glinščico in do zadnjega ovinka pred gradom na V).

Prvi že pristajajo, ko drugi še jadramo

Duletov let
Brdnikov let
Dušanov let

Nekaj nas zdrži skoraj do napolnjene ure, medtem ko glavnina pristaja.

Alešev let
Bertov let
Bojanov let
Rajkov let

Potem pa ugasne in smo skoraj hkrati na tleh še zadnji.

Milanov let
Zoranov let
Gorazdov let

Kraševci nas zapeljejo gor in ker mora Berto dol po čakajočega Aleša, to izkoristi Milan še za en pozni let s Kingom.

Milanov drugi let s Kingom za dobro mero

Se zjutraj koordiniramo, kam (če kam) bi bilo za iti. V LJU depresivno sluzasto, Primorska vsa pokrita in v megli, malo vetra. Štajerska in zgornja Gorenjska v soncu (pa seveda povsod šajba nad meglenim morjem). Ker ni zanimanja za kam dlje, se na koncu odločim, da grem sam na sonce na Gorenjsko. Pihalo naj bi JZ in više SZ.

Okoli Dovjega imam še nekaj belih pik. Ko sem skozi meglo mimo Radovljice, je že vse v soncu. V Dovjem pa po dolini piha – dolinc.

Ko pridem gor na prvo lokacijo, seveda piha še precej močneje in ta dolinc pomeni popolnoma z leve (celo malo od zadaj z leve). Kljub temu raztegnem in nekajkrat dvigujem pravokotno na pobočje in telovadim, ampak odleteti mi ne uspe. Se predam in na drugo lokacijo višje.

Tu še več vetra enako z leve, pa še jasa je precej zarasla s šavjem, odkar sem bil nazadnje tukaj (kakšna 3 leta). Tudi poskušam ne…

Potem mi ostane še tale travnik, ki je obrnjen malo bolj v pravo smer (pa tudi savski dolinc tukaj še ni tako močen). Postavim in lepo odletim in moram kar zabremzati, da se ustavim pred progo.

Zoranov tolažilni skok

Še eno lokacijo sem hotel pogledati, pa je megla do tal že pred Lescami…

Danes močnejši JZ. Slaba sondaža. Kljub temu je najbolj obetavna Primorska.

Ob 11h zbor na Vrhniki z mojim predlogom: 1.Kovk, 2.Buzet, 3.Lijak. Manca, Dule, Berto, Dušan, Erzo in Milan. Med čakanjem me že začnejo pljuvati, da bo na Kovku premočno…

Ko prva trojka (Berto, Dule, Dušan) že odpelje po stari cesti proti Kovku in Manca tudi že pelje Erzov avto proti Logatcu po Mega, se ofenziva nadaljuje in prevlada Lijak. Mega se prestavi na Unc, kjer ga končno le poberemo in dol v Vipavsko. Priporočimo se Alešu in na start, ki je že kar zaseden.

Sam takoj na vrh novega starta (slama pa to na starem…), Erzo pride z enako ugotovitvijo malo kasneje. Malo čakamo, saj začetki prvih v zraku niso obetavni. Potem pa le kdo tudi kaj nabere in v luft: Erzo, Zoran in tudi ostali naši spodaj.

Dušan kmalu scuri in gre še enkrat na popravc.

Dušanov poskusni let

Dule se kar nekaj časa matra pod startom, preden se preda.

Duletov let

Ostali pa standardno – ves čas delovno – bolj ali manj nizki do Zmajarske. Sam tam obrnem globoko pod robom in potem popravim pri Vojašnici in še enkrat do Zmajarske in za Megom okoli Skreta (nizko) do Čavnovega V raza, kjer oba obrneva.

Nazaj na Lijak in čez na Danijela, kjer Mega lepo pobere in podaljša na Škabrijel, sam pa se po nekaj matrarije vrnem nizek nazaj na Lijak. Nikakor ne morem več pobrati in si zadam za cilj vsaj 2h.

Ko sem že blizu in dan že ugaša, pa le naberem lepo nad rob. Ker je prepozno (?) za nadaljnje km, se zapeljem daleč ven čez pristanek (da bo trikotnik) in nazaj. Pa ni trikotnik…

Zoranov let

Berto pospravlja.

Bertov let

Štusejev Dušan tudi po drugi rundi.

Dušanov drugi let

Manca in Mega sta tudi že na tleh.

Megov let

In tudi Milan.

Milanov let

Erzo pa je potegnil pod Čavnom, dokler je šlo. In šlo je do Ceste…

Erzov let

Združimo se v Fami na zaključno druženje in domov.

Še vizualizacija

Danes napovedana spet burja (ki pa naj bi čez dan upadla. V okolici LJU zjutraj vse megličasto in zabasano in brez vetra (in tako naj bi kar trajalo), zato se odločim za projekte. In ker smo zadnjič po letenju pod mentorstvom Erza ogledovali področje pod Nanosom, S od Razdrtega, se danes namenim tja (v upanju, da ne bo preveč burje).

Na prvi in drugi lokaciji dosti preveč vetra (izmerjeno do 12, pa dosti bolj S ob pobočju Nanosa, kot SV iz smeri Postojne).

Tukaj pa je za spoznanje manj in postavim. Malo vadim obvladovanje Rooka v močnem vetru (in kar malo izboljšujem svoje pomanjkljivo znanje), ampak v močnem ne morem poriniti naprej in me ves čas odnaša nazaj. Končno enkrat prebijem in se zapeljem v dolinico, kjer me pa v dnu odrikverca nekaj m nazaj, preden sedem na tla…

Zoranov prvi danes

Spet nazaj na prvo in drugo lokacijo, pa še vedno zame dosti preveč vetra.

Iščem alternative v okolici, pa povsod enako. Potem grem gor v vas Strane, kjer smo bili zadnjič in začuda malo manj vetra (samo do 10), ampak povsem z leve, tako da tudi pomislim ne na razgrinjanje. Še malo iščem naokoli in tudi najdem (za boljše čase, ko bo manj vetra…).

Potem grem spet mimo prve in druge lokacije (nič sprememb) proti avtocesti in obdelujem lokacije okoli Hruševja.

Na tukajšnji prvi spet preveč vetra, naslednja obrnjena na Z.

Potem najdem tole pobočje, kjer mi kaže sunke do 8 in takoj raztegnem (in spet vadim grounhandlanje).

Ko se enkrat le spravim v zrak, pa me rikverca in goni sem in tja, da se nekako pririnem do dna pobočja, kjer pa skoraj ni vetra.

Zoranov drugi danes

Novnovnov.