Danes pa Buzet, pa če se vsi na glavo postavijo (dovolj imam Kovka…). AMojca je za, Mega tudi in na koncu se pridruži še Jean.

AMojca me pobere pri Hoferju in do Unca, kjer se prestaviva k Megu. Na Ravbarkomandi poberemo še Jeana in dol. Ko pridemo na Zavoj, je vsaj 5 padal že v zraku (Igor, Valter, Karlo,…). Ko odnesemo robo gor, pa se nam priključi še Pavličev Tom.

Piha lep J,JZ 4/6 z občasnimi prekinitvami. Jean postavi na hitro in po kratkem onegavljenju z zapletenimi štrokci odleti. In scuri na platojček spodaj.

Odleti še Tom in nekaj nabere, preden se nizek odpelje proti Raspadalici. Medtem postaviva midva z Mojco. AMojca odleti malo prej, ko pripelje Mega Jeana spet gor in … scuri na isto lokacijo….

Mojčin let

Tudi sam sem pripravljen, pa zadržim Mega le toliko, da odletim. Potem gre dol še po AMojco.

V zraku živahno in ostra in ozka dviganja, da moram kar iskati in se matrati. Kljub temu sem nizek in moram pri žel.postaji že pod spodnji plato, da tam po precej iskanja in matranja le najdem steber dneva do 1100.

Medtem so tudi že Jean, AMojca in Mega v luftu. S to višino se brez problemov zapeljem mimo Raspadalice do preskoka nad Ročem, kjer obrnem. Nazaj gre spet nizko in spet se matram nad žel.postajo, da se spravim nad greben. V kotanji pred startom le uspem najdi steber in ga nacentriram, da sem spet nad 1000. Pa naprej do kota in na pomol Jačemice, medtem ko Jean navija zadaj nad platojem vedno bolj proti hribom zadaj (proti Kavčiču). Malo niham, ali naj se zapeljem proti SLO, ali ne, pa se odločim še za 2.rundo.

Ta je sedaj že bolj umirjena in dokaj brez problemov in večjih pobiranj vozim ob grebenu do Raspadalice in še malo naprej. Ko pa zacurim, raje obrnem in nazaj. Spet reševanje nad žel.postajo in potem nad grebenom proti startu. AMojca javi, da je pristala.

Mojčin let

Zoran Gaborovič : Bravo 😊 [16.2.2024 18:59] Igor : Hvala za logistiko. [16.2.2024 19:14]

Vmes se še srečujem z ostalimi. Spet malo popravim pred startom in mimo njega do kota in že pod robom na pomol Jačemice. Mislim, da bom tu spet pobral in se zapeljal v SLO, pa se zabijem v močan Z, ki me popolnoma ustavlja in tlači dol. Malo še bluzim sem in tja in sedem v kotel pri Mlinih.

Zoranov let

Mojca javi, da že hodi v reševanje avta. Zato Mega zapelje čez preskok do Kvirika (z namenom naprej v SLO). Za njim je tudi Igor, ki se pred Kvirikom obrne in po nekaj matranja nazaj proti startu obupa in pristane ob meni.

Igorjev let

Nekaj za njim se nam pridruži še Mega.

Megov let

Jean se javi iz Ospa…

Jeanov let

Tom je pristal blizu ostale ekipe in si kmalu rešil logistiko.

Tomov let

Komentar leta: Čeprav je bilo ob obali megla, so mi spletne kamere z Buzeta vlivale upanje, in sem predčasno zbežal s pisarne. Sprva šibka in razmaknjena dviganja, pol vedno lepše. Naprej od Roča pa itak ne znam. Na koncu pa me še zahodnik prizemlji, ko sem računal na pristajanje pri avtu… [16.2.2024 15:32] Rok Brdnik : Lepo lepo…kar pogumno naprej…..tudi iza Roča je trava še bolj zelena! Lp [16.2.2024 16:27]

AMojca pride kmalu do nas. Zapeljemo še Igorja na start po njegov avto (čeprav se je sprva branil…) in od zadaj na Črni kal po Jeana…

Še nov poskus vizualizacije nekaterih letov tukaj

Današnja napoved podobna kot včeraj, z malo slabšo LJU sondažo (inverzija do 1100) in manj JZ vetra. Seveda gledam Buzet, pa se mi zdi, da bo najbrž jutri boljši kot danes … zato … se prepustim že začetemu lobiranje za zgodnji Kovk (100tke pa to).

Ob 10.30 se dobi 1.runda na Vrhniki, midva z Deluxom pa ob 11.30 (upajmo, da se bo zgodnje razmetavanje uro kasneje že malo umirilo). Z Elektrikom na Uncu pobereva še Mega in do Anje, kjer počakamo Sama s kombijem. Zapelje nas gor in prav na start.

Nekaj padalcev je še v pripravi, naša 1.runda (Milanče, Pojetov Jože, Gabor) pa že v zraku. Nebo je pokrito z nežno kopreno, kar tudi obeta manjše razmetavanje… Počasi se pripravimo.

Vetra malo več kot včeraj (4-5/6-7). Mega mi postavi, medtem ko se zbašem v oklep in odletim po prvem dvigu. Potem še Mega in Boris.

V zraku podobno kot včeraj, čeprav je, roko na srce, razmetavanje nekoliko bolj umirjeno / zadušeno. Dviganja ozka in sunkovita, še vedno bolj neki baloni, čeprav je ura kasnejša. Pa tudi pobrati se ne da tako visoko, kot včeraj (jaz največ do 1100). Do Hublja, proti Predmeji in nazaj. Spet na Hublju nekaj naberem, potem pridem pod greben in curim, da se na skalah pod Podrto borim za preživetje.

Ko že zapeljem proti Anji, pa končno dobim spodobno dviganje, da se rešim nad vrh in s 1100 odpeljam nad dolino. Najprej nameravam samo “dokler gre”, pa vidim Deluxa, ki se usmerja proti pobočju pred Plazom in še jaz zavijem na Plaz v vedno večji curaži. Pridem pod Plaz na 300 in se brez piska samo še zapeljem k Fami.

Zoranov let

Milan me pokliče, saj je že “dolgo” na tleh.

Milanov let

Med pospravljanjem pride po mene z Elektrikom. Zapeljeva nazaj do pristanka pri Anji, kjer pospravljata Delux in Gabor (z novim padalom 🙂 ).

Borisov let

Gaborov let

Pristane še Jože.

Jožetov let

Komentar leta: Danes pa prigaranih 60. Sem bil prav pri kmetu v dolini, ko je drva napravljal. On ve, kaj je “zeleni prehod”. [15.2.2024 16:06] Dragan Vidic : Tole je bilo bolj podobno plazilcu kot ptiču. Čestitke za vsa pobiranja! [15.2.2024 17:24]

Gabor in Milanče se naložita v Elekrika, da ju zapeljemo gor rešiti njuna avta. Potem midva z Deluxom od zadaj proti Vrhniki, Milan pa dol po Jožeta in Mega, ki je medtem tudi pristal pri Fami.

Megov let

Pojetov Jože skliče zbor za 10.30 na Vrhniki – smer Kovk. Jaz sem sicer navijal za Buzet kot boljša varianto, vendar sem pomotoma gledal napoved za jutri…

Ob uri smo na šodru pod Petrolom: Jože, Milanče, Hliš in še en nenapovedani padalec. Ker naj bi pobrali še Mega na Kalcah in ker hoče biti Jože neodvisen za pravočasni povratek, se z Milančetom zbaševa v LCja, oni trije pa k Jožetu. Mega med potjo proti Logatcu odpove, tako da se z LCjem sama pripeljeva prav na start (sneg se je že stopil…).. Odločim se za ponovni zagon Maestra2, zato odklopim Mentorja5 in ga zbašem v LCja.

Kar nekaj jih že postavlja in tudi v zraku so že (JZ 4/6). Počasi začnemo postavljati med odletavanjem okoliških padalcev. Odletijo Hliš, Jože in Milan, sam pa se v miru naštimam, saj mi vse deluje idealno. Pa veter vleče vedno bolj od Z in v resnici nihče doslej ni startal brez manjših ali večjih težav (zasukana padala, frontalci, ohlapna podiranja,…). In tudi meni prvi (prav lep) dvig ne uspe speljati, saj se po obratu spotaknem…

Na srečo je malo prej prišla Čretnikova skupina in Selčanov Zvone me reši (pre)napornega postavljanja, saj je mojih naslednjih x dvigov neuspešnih (še nikoli doslej mi z Maestrom ni bilo treba zares ponavljati starta, saj gre kar sam lepo gor 🙂 ). Končno enkrat le speljem.

In v zraku rodeo pod grebenom in močna in ostra dviganja, da me kmalu vse mine. Ko pa se prebijem nad greben, pa je tudi višje kar neko premetavanje pod modrino neba (nad Krasom pa nastajajo lepe baze…). Občutke (in dogajanje) pripisijem menjavi padala, ki ga že dolgo nisem zares letel (sploh v takih pogojih), pa živi vagi, ki je bila v zadnjega 1/2 leta dodana nabavni vrednosti… Do Hublja in mimo Otlice in do zadnjih skal z iskanji in popravljanji. Nekaj pred Predmejo imam zadosti in obrnem. Malo pred Hubljem pa to razmetavanje le zložim skupaj v krasno vrtenje stebra do 1300.

Na Čaven me ne mika in se bolj zunaj odpeljem mimo Hublja nazaj proti Podrti. Na Podrti sem že spet pod grebenom (vmes je bilo tudi zunaj v višavah nekaj poštenih guncanj, čeprav je v višinah vseeno manj ostro, zato pa občasno kar nekontrolirano prestavlja padalo sem ali tja). Najprej me spet buta pod Podrto, da že hočem na pristanek, potem pa v istem področju naenkrat vdenem močno dviganje čez 1200.

In se odpeljem zunaj nad dolino visoko čez Vipavo nad Plaz. Tu pa me spet nekaj časa razmetava, da imam zadosti in se zapeljem na svoj standardni pristanek.

Zoranov let

Kmalu se javi Milanče, ki je imel že zdavnaj zadosti današnjih razmer (torej ni to samo moj problem – zaradi menjave padala in ostalih mojih parametrov…).

Milanov let

Je pa medtem že dobil rinfuzo prevoz gor in pospravlja pri LCju.

Ko pospravim tudi sam, je kmalu pri meni in se v prekrasnem (še) sončnem dnevu odpeljeva po AC iz Vipavske doline.

Vmes pokliče Hlišev Andrej za pomoč pri logistiki…

Andrejev let

Usmerim ga na Škobernetovega Tomaža, ki je v čakalnem modeu pri Anji in potem rešijo Pojetov avto, ko je ta še vedno v luftu v zaključevanju 100tke…

Jožetov let

Pa najbolj se mu je mudilo domov 😉 …

KOT MI JE BILO VČERAJ SUPER LETENJE, MI JE BILO DANES POPOLNO NASPROTJE 🙁 …

Že včeraj zvečer je bilo (glede na napoved) skoraj odločeno: Zavrh. Današnja usklajevanja to samo potrdijo in Pojetov Jože objavi zbor za 12:24, ko sonček v glavnem že raztopi jutranjo pokritost. Ker moram na poti pobrati še AMojco, potrdim za 12:26. Delux (ki mu čas sploh ni problem 😉 ) seveda lahko pride že ob 12:25. Dušan nas bo počakal zgoraj v vasi.

Čeprav v našem koncu ni NOTAMa, je tudi danes slišati in videti (Milanče) Pilatuse, ki nizko letajo čet Barje in Zavrh, tako kot včeraj… Ko se že bašemo pri Škorpijonu v Elektrika, pripelje še Erzo z naloženima Pojetovim Jožetom in Hliševim Andrejem. Gor in na start.

Piha idealno (4-5/5-6). Takoj postavimo (meni sekundira Dušan, ki na srečo noče biti prvi), zraven mene postavlja AMojca, Erzo pa poležuje zraven in taktizira, saj smo po njegovem prehitri. Ostali modrujejo naokoli bolj ali manj z rokami v žepih… Ker vidim, da je Hlišev Andrej dokaj nervozen, kdaj se bom že speljal, mu dam(o) prednost (tudi jaz bi rajši videl sondo) in potegne prvi… … in se zapelje na pristanek.

Hlišev let za sondo…

Ingrid Arh : Čisti amater. 😜😅 [13.2.2024 18:01]

Videno mi ni všeč, vendar sem jaz že (nekaj časa) pripravljen in v težkem oklepu zelo težko stojim … in potegnem kot drugi v dokaj šibkem vetru. Mentorja5 sicer lepo spravim nad sebe, pa vseeno bolj mlahavo drži in se bolj vržem čez pobočje (s precejšnjim nihajem v desno, da se že bojim, da bom podrajsal drevesa); a le speljem in z nekaj večjo višino (kot Andrej) pridem okoli Trebelnika. Nekaj za mano potegne AMojca.

Tudi za Trebelnikom ni nobenega dviganja, zato tesno ob pobočju nadaljujem naprej nad Lazami in Škorpijonom do kotla pod Velikim Lipovcem. Tu dobim neko šibko dviganje in osmičarim in vrtim in iščem, ko se pod mene nizko pripelje AMojca. Jaz se matram in po m nabiram (in tudi zgubljam), ona pa se vsa nizka samo vozi naprej proti Bistri in nazaj in…

Končno se spajsam nekaj višje in potem naenkrat (bolj spredaj zunaj) dobim vedno močnejše dviganje. Od starta se v višavah pripelje Milanče daleč zunaj. Ko sem nad 900 se tudi sam zapeljem naprej proti Javorču še bolj zunaj. Vedno bol gre gor in samo piska in piska (ne vem pa, da je na stratu malo po Milanovem odletu veter narasel na 10 !). Visoko nad Javorčem še malo naprej in obrnem.

Milan ze nizek vrača nad Bistro z ravnine (ga že vidim, da bo scuril 🙂 ), sam pa visok nazaj v rahlem curjenju. Nad Dolom pa samo še piska vedno bolj gor; do starta in še naprej proti Anteni. Obrnem in nazaj samo še v konstantnem dviganju (veliko vetra – 18km/h SV kaže Naviter, občasno kar zagunca, generalno pa laminarno in močno). Slišim brnenje aviona in upam, da me vidi…

Z 1100 mimo Javorča in naprej, dokler se piskanje le ne umiri in začnem počasi zgubljati. Spet slišim za sabo proti Javorču brnenje aviona (baje je prišel nizko nad grebenom in potem ostro odvil proti Vrhniki, saj nas je nad grebenom kar nekaj, razsutih vzdolž vsega grebena). Najraje bi kar odpeljal naprej proti Podlipski (čeprav skoraj stojim – 10-15 naprej, včasih mi pokaže le 5…), pa sem pozabil pustiti ključ pri LC in moram nazaj.

AMojca javi, da je pristala pri Škorpijonu.

Mojčin let

Frenk Lokovšek : Uuuuuuu bravo Mojca 👏😀✈️ [13.2.2024 16:30] Stane Bajt : Lepo si se pobrala nazaj gor. Bravo. [13.2.2024 18:18]

3x zapeljem nazaj v smeri Borovnice, pa me že po nekaj 100m spet nabije gor (čeprav sem daleč zunaj nad vodnatim Barjem blizu Sinje Gorice. Potem se le spustim pod 600m in zapeljem nad Barjem nazaj (in ne verjamem, da pridem s to višino do Škorpijona), pa me kar drži in občasno še dvigne.

Tako moram še zbijati, da pristanem v blato močvirja zraven AMojce, ki pospravlja na drugi strani naše makadamske ceste…

Zoranov let

Nekaj za mano se pripelje z Barja Milan.

Milanov let

Potem se med pospravljanjem pojavi še Pojetov Jože, ki pa se spravi na tla pri Petrolu.

Pojetov let

Prej je prišla mimo AMojce Mojca, v upanju, da bo zdaj že manj vetra na startu in se odpeljala gor. Ostali pa visijo v višavah nad nami (dodatno tudi familija Kurnikovih).

Nekaj časa čakamo (za reševanje avtov nas mora biti 5), potem Mojca javi, da najbrž ne bo letela, ker veter ne pade pod 10. In se zapeljemo z LCjem do Petrola po Jožeta in gor rešiti preostale 3 avte, saj bo Mojca svojega rešila sama.

Ko pridemo dol, so tudi ostali že na tleh.

Anin let

Komentar leta: Velikoooo vetra! Ampak luštn👍 [13.2.2024 16:18] Jurij Kurnik : Lynx 2 šiba!!! [13.2.2024 16:21]

Dušanov let

Deluxov let

Hlišev popravni let

Jurijev let

Jurij Kurnik : Lep sončen Zavrh. Na delih kar nekaj vetra. Škoda, da se je bilo zaradi nizko leteče aviacije potrebno držati tako nizko. Logistika rešena. 🤩 [13.2.2024 15:54]

AMojca uspe dobiti pri Verdu svojo posojeno rokavico nazaj (do tja je uspel nazaj pririniti Erzo).

Erzov let

Potem pa k Berzu po pustne krofe (danes je vendar pust 🙂 ) in gasa proti LJU, saj moram čimprej dostaviti AMojco v službo kjer jo že nervozno pričakuje šef z novimi delovnimi obveznostmi…

SUPER LETENJE KOT ŽE DOLGO NE 🙂 🙂

Dva dneva pavze povzročita že prehud odtegnitveni sindrom, zato danes kamorkoli (seveda imam v mislih Buzet). Ker je Primorska in Istra v oblačnosti in meglicah, Gorenjska pa edina še obeta nekaj manj JZ vetra (kot ga je sicer čez SLO), Milanče razpiše Gozd-Šolski teren, saj Kriška obeta naraščanje vetra.

Obljubljenega sonca ni nikjer, ko čakam na pristanku v Seničnem. Pride Jože in potem še Milanče, v LCja in gor na Gozd. Pravi kolovoz seveda zgrešim in se od spodaj mimo vikendov in čez travnike pripeljemo nekaj pod pravi kolovoz do starta. Prepričata me za težko robo in jo nekako pritovorim na start, kjer že čakata na sonce Meri in Igor.

Po kolovozu gor nam je močno pihal V, JV popolnoma vzdolž pobočja, tu pa trakci občasno res pokažejo veter gor (kao J, JZ). Začnemo modrovati kaj bo, če bo in kdaj bo to, kar bo, če bo… Prideta še Škobernetov Tomaž in Jernejčičev Urban, da nas več nadaljuje modrovanje.

Najprej začneta postavljati Jože in Tomaž. Ko enkrat pihne spet malo lepše gor, potegne Jože … in prekine, ko ugotovi, da si ni pripel nožnih vezi. Potem potegne Tomaž, lepo spelje in začne riniti v levo v standardni izhod, pa ga dejanski V čez plato tako ustavlja in spušča, da na koncu obrne in ekspresno potegne čez travnike in pristane na platoju pod nami (to bi skoraj lahko bil “topli dingo” 😉 ).

Tomažev let

Potem odleti Jože, ki (glede na videno) potegne naravnost ven in se spajsa čez drevje in potem počasi potone za rob … na pristanek.

Jožetov let

Igor se je že praktično odločil (glede na videno in ob upoštevanju dejanske vremenske situacije), da sploh ne bo letel, Meri še čaka na sonce, Milan pa je tudi bolj za ne. Tomaž pripešači gor na popravca.

Pa se jaz odločim, da poskusim in že mi Igor naštima Mentorja 5, še predn se zbašem v oklep (hvala Igor !). Ko spet pihne gor za več kot 10 sek, hrbtno potegnem in po obratu lepo speljem (čeprav sem v resnici pošteno živčen, kje in kdaj se bom spotaknil…).

Čez plato me drži lepše kot Jožeta in visoko čez drevje pridem na rob. Takoj zavijem levo in ob grebenu proti V robu. Dobim rahlo dviganje in se spajsam nad greben in za V rob platoja, kjer pričakujem, da me bo ta V lepo dvignil. Pa me za robom samo potlači dol (ali se že SV zliva dol?), da takoj obrnem nazaj in v kotanji za vogalom spet poberem. V močnem zanosu mi gre lepo gor, sem že nad platojem, potem pa padem ven in me spusti čez uradni start Gozd. S 50+ se peljem mimo, že razmišljam če bi se odpeljal kar v Križe, pa vseeno obrnem nazaj v veter in me ob pobočju čisto zaustavi (12 naprej). Vetra mi kaže generalno 14km/h JV, na Gozdu je postaja v SV in ko odvijem bolj ven, se hitrost poveča in tudi drži me malo bolje … da lahko z veliko višino zapeljem čez pristanek in nazaj na uradno lokacijo.

Zoranov let

Očitno je moje jadranje spodbudilo še preostale (Igor me je sicer po postaji ob začetku jadranja na robu spomnil, da smo se zmenili le za preboj čez plato, ne pa za jadranje 🙂 ), saj med pospravljanjem opazujem jadranje Milana, Tomaža in Urbana.

Milanov let

Tomažev popravc

Urbanov let

Meri pa se ni uspela prebiti čez plato, saj je poskušala po Tomaževi prvotni smeri…

Igor se je držal svojega sklepa in kmalu pripeljal LCja do nas.