Lusji gre zahvala, da smo pretrgali to štorijo s Čavnom. Danes ima službeno pot na Slavnik in se ji pridruži kar velik del jate. Lusja s kolegom Goranom okoli 10h iz LJU. LC naloži Erza, pa potem Mega in nekje od Razdrtega dalje skupaj vozimo do Podgorja. Tu že čaka Ščuka. Vseh 6 in dodatna 4 padala stlačimo v LCja, ki pohlevno zagrize v šoder proti vrhu.

Pri koči se ustavimo in Goran začne razkopavati Info terminal, mi pa na vrh malo modrovat (na sever se definitivno da odleteti 🙂 ). Čudovit dan, modrina, razgledi na morje, zasnežene hribe, primorske griče… JZ rahlo piha, zato postanemo nestrpni in gremo pomagati Goranu, da končno izpuli elektroniko iz ohišja, potem pa offroad na Mali hrib (glava na robu planote), kjer bomo startali. Začnemo postavljati,

2013-12-17 12.22.15

 

2013-12-17 12.27.18

pa Erzo pogleduje k vrhu Slavnika(kjer smo bili malo prej)

2013-12-17 12.27.23

in uporabi svojo standardno prepričevalno frazo: “Kdaj, če ne danes…?”.  Ker je planota res položna, se mi kar ne da, ampak Ščuka je za in če ne grem, bom ob novnovnov… Pustim svoje na pol razpakirano padalo, Lusja in Mega postavljata naprej, Goran pa nas tri zapelje gor in pomaga pri postavljanju cote.

2013-12-17 12.44.53

Zdaj piha pri koči še malo močneje, pa tudi bolj z desne (Z smeri). Erzo zalaufa in laufa in je kar v zraku

2013-12-17 12.45.03

in leti proti kotanjici pod glavo in pristane.

 

 

Erzov prvenstveni let

Erzov prvenstveni let

Jaz se v mislih križam, ker, kljub moji lahkotnosti v tangicah, cota nima rada tako položnih travnikov.

2013-12-17 12.50.56 2013-12-17 12.50.59

Pa zalaufam in laufam

2013-12-17 12.53.38

in laufam in preskakujem manjše grmičke in še laufam in se odlepim od tal (mogoče bi se že prej, če ne bi zategoval komand… mi povedo kasneje) in tik nad tlemi preletim cesto, potem sem vsaj kakšen meter višje,

2013-12-17 12.54.33

pa nad kotanjo in pristanem v travci pod Malim hribom :-).

Zoranova prva ponovitev

Zoranova prva ponovitev

Pogledam nazaj in vidim še Petra, ki bistveno bolj suvereno (= nekaj metrov više nad tlemi) prileti do glave. Mega prlaufa in pomaga pospraviti cota klase 🙂 v LCja, ki ga je že pripeljal Goran. Novnovnov :-).

Na gričku so padala že raztegnjena, tako da samo zlezem v sedež (hvala Lusji, Erzu in Megi 🙂 ).

Lusja potegne prva, se odpelje ven

2013-12-17 13.11.24

in celo nakaže, da bo malo jadrala, ampak v resnici curi vedno bolj.

Potegnem hrbtno

2013-12-17 13.13.14

in ga dobim gor, potem pa po obratu kar noče prijeti (preveč ga žlajfam 🙁 ), tako da sem spet tik nad tlemi.

2013-12-17 13.17.52

Po postaji mi Mega zavpije, naj popolnoma spustim komande in ko to takoj naredim, se res padalo bolj sproščeno dvigne nad pobočje in zajadram. Malo zavijugam sem in tja, dvakrat se mi zdi, da bo malo držalo, pa nič, tako da počasi pristanem zraven Lusje na standardnem travniku pri Podgorju (levo od množice el.drotov, ki so pri spodaj puščenih avtih).

Zoranov let

Zoranov let

Medtem štartata še Erzo in Mega

2013-12-17 13.29.37 2013-12-17 13.30.28

 

Med pospravljanjem se pridruži še Mega. Ščuka in Erzo odglajdata ob pobočju skoraj do Prešnice, kjer ju poberemo.

Erzov let za kilometre

Erzov let za kilometre

Lusja in Goran nazaj v LJU na šiht, za nas je pa še zgodaj. Erzo letos nov.

V igri je Nanos (jaz navijam), mogoče Osp ali Gaber (omenil Ščuka prej), vendar takoj obvelja Vremščica (ki je najbliže in ob poti in se tudi časovno lahko uskladi z Ščukovimi očetovskimi obveznostmi…).

Do Divače, letališče, Ščuka v LCja in gor, na zgornji start. Še vedno čudovit sonček, hitro postavimo, veter ravno lepo rahlo piha.

Odleti Erzo, pa Ščuka, pa jaz in malo lovimo po izohipsi v desno, pa dviganja ne ujamemo, tako da se odpeljemo ven in počasi pristanemo na koncu letališča.

Zoranov let

Zoranov let

 

Erzov let

Erzov let

 

Mega pripelje avto dol. Razlaz s Petrom, mi pa še na pijačko v Portus. Čudovit in lepo izpolnjen  dan 🙂 .

Ne bom govoru kje. Šestič ! “Danes je pravi dan za Čaven”, pravi zjutraj Ščuka in hoče, da določimo uro. Omenjam vsaj Goljak (na Golteh sonček, jasno do podna, na Gorenjskem sonček že v Tržiču,….). Ništa. Še Erzo, ki je sprva pristal na Goljak, se posvetuje z Megom in mi sporočita, da je Čaven boljša izbira…

Na Vrhniki v enoprostorca do Unca in potem se stlačimo (padala in ljudje) k Megu. Na Lokavcu že čaka Samo z Istokom in še dvema Goričanoma. Še Ščuka parkira in gor.

Še filmček s štarta teh zadnjih dni:  https://www.facebook.com/photo.php?v=406015666197456&set=vb.372135666252123&type=2&theater

 

Na startu ob prihodu piha idealen J. Hitro začnem(o) postavljati, veter pa plahni. Ko sem pripravljen na start je že skoraj nulca (občasno pomeša sem in tja). Kljub temu ob prvem sunku potegnem in odletim in začnem svoje počasno curjenje v dolino. Na Lijak tudi pomislim ne, ker gre preveč dol. Malo obračam, malo zavrtim in po dobrih 20 min. parkiram na travniku pod parkingom.

Zoranov let

Zoranov let

Takoj za mano je startal Mega in se odpeljal na Z proti Lijaku. Potem vidim v zraku enega od lokalcev, ki tudi curi proti meni. Potem Ščuka, zavije malo za rob, pa se vrne in potem pol ure drajsa po gričkih nad Lokavcem, ko bi moral po vsej logiki že pristati. Drugi lokalec Tomo čez nekaj časa odleti za rob. Mega javi, da je scuril v Vitovljah. Erzo preklinja, ker se gor praktično ne da več startati (obrača, ali pa brezveterje). Končno odleti še on (seveda takoj za rob) in kot zadnji še Istok (tudi za rob). Ko pospravim, docuri še Ščuka (“ma, danes ni bil idealen dan za Čaven…”), jaz pa se odpeljem po Mega. Ko pridem do njega, mi pove, da je Erzo pririnil do Lijaka,

Erzov let

Erzov let

Istok pa scuril blizu njega. Ko sva pod Lijakom, je poleg Erza še lokalec Tomo, ki mu je tudi uspelo do tja.

Nabijam, da se nam mudi še na Nanos (ker je sonce še visoko), ampak ko pridemo gor, počakamo samo še na sončni zahod z rahlim vetrom po hribu dol. Na poti Erzo prerokuje glede na trenutno gospodarsko, finančno, zaposlitveno in splošno krizo v SLO dolgo bivanje Mega in Mance v Nepalu in že jemlje mere Nepalkam za Mega…

Erzov komentar leta: Čaven 6. dan (je ratal iz tega šiht kot poleti na Smuku), vse skup 14. dan, prebitih 40000 km skupno, kar se jih pač vidi na tem olcju. Hvala Istok.
Komentarji (9)
  • 1.Janko Bogataj : Brez vetra, bolj inverzno kot včeraj, mrč po dolini? [16.12.2013 19:23]
  • 2.Istok Radojević : Malenkost! 🙂
    [16.12.2013 19:37]
  • 3.Aljaž Zadravec : Ni kaj bo treba uvest novo disciplino PADALSKI MARATON! :)))) [16.12.2013 19:38]
  • 4.Andrej Erznožnik : maraton zgajna Kloko, ko laufa s hriba na hrib in leti al pa Hančič, tole je podobno kvečjemu vsakdanjemu crkljanju[16.12.2013 20:08]
  • 5.Andrej Erznožnik : ja Janko, čist brez vetra, toplo; Čaven preseneča vsak dan znova [16.12.2013 20:12]
  • 6.Franci Reven : Sem vedu,da boš teško doma. [16.12.2013 20:13]
  • 7.Tomaž Hribar : 40.075 km je obseg zemlje in to pomeni, da si v bistvu obletel tale naš planet! Dobro, ni kaj:) [16.12.2013 20:25]
  • 8.Primož Ciglič : tudi svojevrsten rekord oz. dosežek, bravo čestitke. Lp [16.12.2013 21:54]
  • 9.Zoran Gaborovič : Bravo Erzo, za 40.000 km na življenski, za 400 ur letos si dobu čestitke včeraj, ampak zdaj ti pa še čist mal manjka do 8000 km letos- Boš probal jutri 🙂 ? [16.12.2013 22:12]

Čaven 5.dan. Zjutraj sicer spet navijam za kakšne druge variante (Golte, Goljak..), pa je spet Čaven najbolj siguren (predvsem za nabiranje minut, za prebijanje 400tke 🙂 ) saj je danes prava burja in ne bo popusta kje drugje…

In pravi Mateja, ko se peljeva proti Vrhniki: “vem kaj boš napisal danes” (glej prvi stavek…). Pobereva Manco in Erza na Železniški in basajoč se s slancima (dobava: Manca, proizvajalec: vrhniški Šiptarji), do Unca, kjer stlačimo najprej Megov rukzak, potem pa še njega v LCja in z mojim zmernim gasom do Lokavca, kjer nas ob 11.50 že čaka Samo z ostalimi (ki vsi že čakajo od 11h, ker je Samo razumel naš start kot prihod 🙂 ). Seveda smo deležni ustreznega zbadanja… Padala so naložena na streho, ker je v kombiju vsaj 13 padalcev… Samo nas samo odloži in dol po 2.rundo.

Na startu piha z leve (skoraj tako kot 2.dan) in predvsem novi na startu začnejo takoj postavljati (Dean Lozej, Franci Reven, Jože Vidmar,…). Že vpeljani raje malo počakamo, da vidimo, kaj bodo pokazale sonde. Jaz sploh želim biti kasnejši, saj sem včeraj prvi sam oral proti Lijaku.

Večina jadra pred startom in celo rahlo nabira. Tudi Erza zagrabi in ko je na ful obratih, odleti celo brez čelade! Za njim Cimerman, potem pa pride vmesna runda (Idrijci) in še 2.runda (Gluhi, Luka Slak,…) in rata res gužva.

Starta Manca, pa jaz (raje naprej, da se ne bi ponovil 2.dan) in za mano še Mateja in potem še Mega. Drajsamo levo desno pred startom, eni so že globoko spodaj, drugi vztrajamo ob spodnji etaži. Erzo je že potegnil za vogal proti Lijaku (kamor danes jaz ne nameravam) in sporoči, da je tam zadaj kar razrukano. Občasno burja ponudi kakšen sunek (da ne pozabimo, da je burja). Ko grem enkrat za rob me odpelje s 45, nazaj pa se dosti niže komaj privlečem s 13. Sicer se spet poberem, ampak do starta  več ne morem gor. Občasno smo skupaj Mateja in Manca, kje je Mega, ne vem. Ko začnem zgubljati, se odpeljem ven nad Lokavec in začnem pristajati. Vidim, da je Mateja nekaj pred (pod) mano, Manca pristaja. Erzo javi: “Čaven…1600… Erzo tukaj…”, da nam je jasno, kako in kaj. Nad tlemi postane burja bolj živahna, tako da vsi pristajamo z nekaj guncanja na travniku pod parkingom.

Zoranov let

Zoranov let

Ko pospravimo, do LCja, zorganiziramo prevzem Erzove čelade (počakamo Sama) in v Ajdovščino na tortice (Zoran dve, večkrat poudari Manca 🙂 ) in … čakanje. Vidimo, ko priletita Erzo in Mega v večerni zarji od Čavna in potem še kar traja (“Erzo, Mega, kje sta?” Erzo: “Pred Anjo, Mega je ob meni” – Mega: “ne ob tebi, nad tabo…”), da ju naložimo pri Anji.

Erzov let

Erzov let

 

Megov let

Megov let

 

Potem pa gasa proti domu (no, z mojim zmernim gasom) :-).