Danes je napovedan krasen dan, z JZ vetrom, skratka bo idealno. Že ob 8h je sonce po vsej SLO (razen megle v LJU in Ilirski). Podražim Erza, kam, pa je nedosegljiv še kakšno uro… Ko pokliče nazaj, se bo šele ogledal po podatkih.
Ob naslednjem klicu je že določena 10.30 na Železniški – smer Lijak. Zadolžen sem za rezervacijo Božiča od Anje, pa je že prodan (mogoče 1-2 mesti še frej za ob 11h…). Erza zagrabi panika, da bo prepozen na startu in se skombinira s Habibijem za predčasen odhod, tako da s Štusom sama gledava po Železniški ob dogovorjeni uri… Odpeljeva se z njegovim avtom na Unc po Mega in gasa pod Lijak.
Tu je že množica, Samo prihaja s kombijem dol, taprvi so že gor (Erzo ne bo zamudil na start in ne bo nič zamudil za MM alias Nevidnim…). Na pristanku piha dol 🙁 . Ko nas Samo dostavi na start, jih je že nekaj v zraku, ki nabirajo, piha pa vedno močneje. Hitro postavimo med množico, ki panično startuje, da ne bo kaj zamudila (Mega mi spet nesebično pomaga postaviti in preveriti moje štrikce 🙂 , za ceno lastne zamude… ).
V drugem hrbtnem poskusu uspešno odletim in takoj na levi najdem steber, s katerim se bolj ali manj mirno odpeljem do 1400. S tem sem že ven iz gužve in se odpeljem proti Zmajarski. Čutiti je močan Z, ki više ni nič bolj umirjen, kot spodaj. Padalci so razsuti po vsej dolini, sam pa sem med bolj zgodnjimi proti Čavnu. Mislim nabrati na Zmajarski, pa tako lepo drži, da se kar zapeljem naprej proti Sekretu (pridem s 1100). Tu dobim močno dviganje bolj zunaj in sem v nekaj pobiranjih na 1500. Pred grebenom se peljem direkt proti Ajdovščini in vzdržujem višino pod bazami (z vetrom tudi 50). Ko sem mimo Čavna me začne spuščati in se usmerim not na Hubelj, kamor pridem z 800 pod greben. Tu pa spet batina gor do 1300. Kar zunaj se peljem proti Vipavi daleč od Podrte in starta na Kovku. Drži, tako da kljub temu širokemu in mirnemu prehodu pridem tik pod Plaz z 600. Tu spet dobim dviganje in po nekaj vrtenja v močnem Z se naslonim na pobočje in sem s 1100 pri tabli. Naprej se držim še vedno zunaj, občasno malo bolj živahno, vendar s stalno tendenco dviganja, tako da sem na anteni s 1400.
Najprej razmišljam, da bi šel kar naprej, potem pa se obrnem nazaj in najprej počasi (s 1/2 gasom 10-15), od lovske naprej pa postopoma hitreje (tudi do 20, ves čas na gasu). Držim se bolj zunaj. Od tod naprej mi nenehno zvoni telefon (le kdo ?) in mi dodatno prazni baterije. Ko sem pri tabli, najprej mislim na Kovk, pa se spet popolnoma ustavi proti vetru, pa tudi utrujen sem že malo (2 uri, pa zadnje pol ure samo pritiskam na gas…). Zato se usmerim kar proti Anji s 1200 višine. Drži, občasno dviguje, potem pa se spet samo spuščam skoraj na mestu. Vidim, da so eni čisto pri tleh proti Colu, drugi se matrajo nad pristankom in ne morejo dol. Telefon še zadnjič zazvoni in potem izpraznjen crkne (in FlyMe odreže let). Ko pridem nad pristanek, sem malo nad 500, pa me začne spet dvigati z 1,5 in sem v momentu spet na 700. Malo ušesa, malo vrtenje (ne glih spirala 🙂 ) za dol, pa še eno tako dviganje (malo razmišljam, da bi šel kar na Kovk s to višino, vendar imam počasi dovolj), potem pa se le spustim nižje in v močnem vetru pristanem pri Anji. Krasen (delovni) let in ful zadovoljen, čeprav bi lahko naletel še več 🙂 .
Uskladiva se z Megom (ki je pristal po zelo nestandardni ruti pri Podnanosu) in s Ščukovim avtom od Anje pod Lijak po Štusovega. Potem nazaj do Anje (Mega nadaljuje kar proti Postojni, da dostavi avto Nevidnemu MM, ki je pristal pri Knežaku), tu zvem, da je Štus pristal v Postojni.
Gasa do Avio puba na zaključno druženje, ki se mu priključi še Erzo, ki je danes opravil let čez Kras v dveh etapah.
Potem pa v SLO center…
Pa še Čeparjev let (se sploh nismo videli danes, videl sem pa njegov avto pri Anji 🙂 )