Preden se danes začne življenje, Erzo reši serijo
Potem Vanja prvi podraži, kam danes. Potem pa pritisne Poje, da čim prej, saj bo kmalu nakuhalo. Na Gorenjsko mu ne diši (bo sigurno razrukano…) in namiguje za Slivnico. Potem še Faaca preveri (Gozd->Jure), da je tja treba takoj, ali pa raje ne in smo zmenjeni. Erzo kasneje, ko se sprosti.
11.45 prisedem Pojetu na Železniški in na pumpo v Cerknico. Emil že visoko v zraku (na LiveTrackingu je nekje nad Javorniki). Počakava Faaca in gor. Za nami prihaja še Jean, ki ga je dogajanje spravilo na obrate in je vse ostalo spustil iz rok 🙂 (s pomisleki o V, ki pa nas niso odvrnili od zastavljenega cilja…).
Ko se razgledujemo po Cerkniškem jezeru, Emil prihaja nazaj pod start in pristaja proti svoji volji (zaradi zahtev krutega kapitalizma 🙂 = mora na popoldanski šiht).
Postavimo v skoraj brezveterje z občasnimi pihljaji termike po pobočjih gor (V, J, Z) in v luft: Faaca, jaz, Jožef in Žan. Faaca in globokih nižin zavrti pred startom v višave. Jaz iščem desno skupaj z Jožefom (skoraj nič) in potem na levo pod start, kjer sem že v curaži v poden (na glas vpijem in preklinjam svojo usodo, neznanje, veterne pogoje, karkoli že…). Potem pa dobim steber in vrtim, vrtim in navrtim čez 2000 (z višino vedno bolj enakomerno in široko). Tudi Jože je malo bolj zahodno že nabral čez 2000. Faaca iznad 2000 sprašuje, kam naj gremo in potem oba zapeljeva za Jožefom (nima postaje), ki se usmeri proti Uncu-Logatcu.
Ko zapustimo stebre nad Slivnico, najprej gre še nekaj gor, potem začnemo zgubljati do naslednje baze (inštrument kaže V in više gori celo S). Pojeta pošteno dvigne pred temno bazo. Faaca vabi k sebi (kjer gre 1-2 gor), meni pa nad Uncem (levo od njune špure) kar 3-4. Naokoli so že precej nakuhane baze in ko si jim vedno bliže, se ti zdi, da je vse vedno bolj zaprto (tu mi/nam manjkajo izkušnje nekoga, ki “res” ve, kako in kaj – Jože mi je izginil z obzorja) in se umaknem levo na rob baze, kjer dviganje upade. Ampak potem gre pa dol. Nad Lazami sem visoko le še 1100 in za Logatec sem že prenizek, dviganja pa nobenega več. V obupu vrtim neko nulco, potem še to izgine.
Najprej se namenim v Grčarevec, potem pa se mi zazdi, da bi lahko na Grmadi mogoče pobral (kakšna napaka !!), se usmerim tja in pospešeno scurim proti močnemu JZ na uradni pristanek (50m nad tlemi se borim še 5 min na nulci).
Pokličem Mega, ki me pride viteško rešit. Žan je nad Lazami na 2100, pa se tudi usmeri proti Grmadi (kao gre v Postojno – v to smer je najmanj zabasano), pride nad Grmado in proti močnemu JZ ne more nič, tako da se samo še bori nad Planinskim poljem, dokler ne pristane nazaj v Laze.
Žanov komentar leta: Med malco. Pr Faacovi tašči jst boljše pice u žiwleju še nism jedu.
V zraku je bilo čutit napovedan obrat iz SV na JZ. Najprej je šlo lepo z vetrom iz slivnice (V), na grmadi sm se pa zabil v oblivajoči JZ. Tam neuspešno, brez baz, največ kar je blo so bile neke nulice. Na vrhnki so se pa že delale nevihte.
Mimogrede lokalka iz Laz (kateri sem poteptal travo) je pravila, da Grmadi rečejo Planinska gora. Zdej ne vem kaj je bolj prav, ampak mislim da v enem primeru gre za cel kompleks teh vrhov (Lipovec, Petričev, Grmada…) – in to naj bi bila Planinska gora. Grmada pa je menda vrh na Planinski gori. Čeprav je ona rekla ravno obratno. Sej sem tudi jaz lokalec, ampak tolk lokalen pa tudi ne.
Zdej pa naprej delat.
Faaca javlja, da je Poje scuril v Logatec, sam pa potisne še naprej čez in dol na Vrhniko.
Mega me odpelje na Slivnico, od koder je Erzo malo prej startal v vedno močnejšo sivino (in pošilja SMS, da mu rešimo avto…). Z vrha rešiva Pojetov avto in s pomočjo NN planinca še Žanov (dol v Cerknico). Potem javi Poje, da je na Horjulu (torej ni scuril 🙂 )
in si že zagotovil štop do Vrhnike. Erzo javlja, da je pristal na LJU golfu (slikce).
Zapeljem na Vrhniko po Faaca, greva po Pojeta na Železniško in nazaj na Unc, kjer potem S od Rakeka poberemo še Jeana.
V Cerknico, kjer je Faaca pri tašči naročil božansko pico. Ko jo ekspresno zmažemo, pa s Faacom še gor po Erzov avto, ki mu ga dostavim na Vrhniko.
Vsi zadovoljni ko radio 🙂 .
Še vizualizacija naših letov.