Danes pa res slaba napoved: ogromno burje in večina SLO pokrite, le v Vipavski (kjer so sunku burje tudi 100+ km/h) je lepo jesensko sonce na modrem nebu. Torej nam ostane le Zavrh. Pa Jean začne navijati za Lijak, razvije teorijo o konvergenci (in se sklicuje na lanske reference) in hitro zapali mene (raje na sonce dol, kot v sluzasto meglo pognojenega Zavrha). Preverim pri Kantetu, ki pravi, da Kovk (tudi, če je 25 m/s burje, ni merilo za Lijak, ker je na Lijaku pač svoj svet…). Mega je zraven, ostali pa se vzdržijo, saj ne verjamejo preveč v te teorije (in posvetijo dan siceršnjim obveznostim: služba, posel, …).
Na Uncu ob 12.30 k Megu (za vsak slučaj priložim projektno robo), Jean na Ravbarkomandi in dol.
Pod Lijakom nas pričaka Pavle, ki je optimističen in se ponudi za šoferja (sam ne bo letel, ker ima druge obveznosti). Raje bi ga sicer videli v zraku, ampak tudi šoferstvo je super.
Na startu smo sami. Pavle počaka le toliko, da vidi, da piha gor in se odpelje, mi takoj postavimo in v luft: Jean, jaz, Mega.
Sprva previdno tipamo pred startom (po mojem kar vsi trije), ali bo kaj ruknilo, prbilo, sklofalo,… Pa je bolj umirjeno kot meni včeraj, le včasih bolj močno zategne padalo in kakšni stebri so bolj sunkoviti (pa saj je gradient dosti boljši, kot včeraj). S tal levo od starta nas kibicirata Istok in Aljaž (Zadravec), ki danes nista verjela… Z detektorjem kovin pešaka do Lijaka nam vpijeta iz tal.
Kaj dosti nad start si kar ne upam(o), čeprav gre. Za V rob pa tudi ne gremo naprej, saj močno splakuje dol. Ko sem nekaj nad 800, se mi zdi, da čutim nekaj več vetra čez in neham nabirati in se raje zapeljem na Danijela (na prehodu močno splakuje od Ravnice dol), na Danijelu pa spet močno dviganje. Zapeljem naprej proti Škabrijelu, pa najprej kar lepo dviguje, potem pa naenkrat vse zgine in močno dol (spet splakuje čez vmesno sedlo dol).
Nazaj na Danijela in tu nekaj časa vrtimo skupaj, potem na Lijak brez nabiranja, saj nameraval ob 1.00h letenja dol. Pa še vseeno drajsam na V robu, skoraj pol ure, preden se odpeljem na pristanek.
Malo za mano pristaneta še Mega
in potem še Jean.
Najbolj zanimivo je pa to, da na lijaku srečaš Ridge Flyerja in Zadravca, pa ne v zraku, ampak NA TLEH!!!
Hvala za fotke in hvala Pavletu za zemeljsko podporo 🙂
- 1.Aleš Čebašek : Na lijaku pa povprečen utrip srca pilota v zraku nad 100 😉 [16.12.2016 16:15]
- 2.Jean Caffou : Sploh ne 😉 [16.12.2016 16:16]
- 3.Jean Caffou : Čist flegma letenje, utrip še prenzek… [16.12.2016 16:17]
- 4.Igor : Aleš, očitno eden od gorenjskih parkljnov sliši na ime Burja 😉 lp [16.12.2016 16:21]
- 5.Pavel Kante : No,a nisem reku?!:)
Se vdimo jutri.lp. [16.12.2016 16:26] - 6.Jean Caffou : Lijak ima svojo klimo 🙂 [16.12.2016 17:26]
- 7.Zoran Gaborovič : In hvala Pavletu 2x !! Za pomoč pri odločitvi in za zemeljsko podporo :-))) [16.12.2016 18:51]
- 8.Ridge Flyer : Hvala Istoku za slike.. 😉 hahaha 😀 [16.12.2016 19:25]
- 9.Aljaž Zadravec : Ja tud sprehod ne škodi sm pa tja… Drgač pa mikaterismoskozinaLijakunamniproblemkašndanizpustit… 🙂 Lp [16.12.2016 20:23]
- 10.Andrej Erznožnik : Kafol, pohvaljen in pozdravljen. Tule v au moji man at arms ne verjamejo tvojemu zapisu o burji 100 plus na Kovku. Naprošajo Te, da svojo izjavo podkrepiš z ustreznimi dokazi [17.12.2016 10:06]
- 11.Jean Caffou : Erzo a tkole bo v redu: i.imgur.com/NQrj9S7.png [17.12.2016 10:10]
- 12.Jean Caffou : 29,8 * 3,6 = 107,28. QED. [17.12.2016 10:11]
Še vizualizacija letov:
Dosti bolje, kot smo pričakovali (v bistvu smo pri 30m/s na Kovku pričakovali izlet v sončno Vipavsko 🙂 ).