Danes napovedano še kolikor toliko lepo, nekaj več JZ kot včeraj. Že zjutraj se v Jato prijavi pUnČkA. Z Jeanom sva najbolj odločena za Kovk, čeprav eni vabijo na Brestovico. Mega je za, Erzu danes »ni treba«.
Ob 12.00 na Železniški k pUnČkI, v Logatcu naloživa Mega in na Kalcah Jeana in od zadaj gor v vedno bolj temačno in pokrito pokrajino, sonca nič več niti za vzorec.
Na Kovku piha 6/10 in tu so le padalci po službeni dolžnosti, ki jih lifta s starta direkt gor (ampak tudi toplandajo… ve se kdo: Valič, Nicole). Vse tmurno in neprijazno, pokrov na kakšnih 1300. Jean takoj postavi in se odpelje po liftu gor in ven ves čas v dviganju. Mega izjavi, da ne bo letel in bo vitez in šofer. S pUnČkO postaviva in čakava. In čakava. Piha namreč vedno močneje z redkimi nekajsekundnimi upadanji (že 8/12).
Zdi se, da čakamo vsaj uro (vmes pride še drugi Valič). Potem v enem trenutku malce upade, dvignem hrbtno in me potegne nazaj in obrnem in me liftne v nebo.
Peljem direkt ven in gre počasi gor. Ko sem že daleč zunaj me s 1200 le počasi spusti (vmes sem 2x potegnil ušesa, ko sem bil že rahlo v bazi). Na pol doline obrnem in nazaj na pobočje, kjer me s 700 samo odpelje po nekaj dolgih zavojih spet na 1100. Jean se vrača od Predmeje po grebenu (samo brez besed nabira km…), jaz sedaj odpeljem direkt proti Lokavcu, saj je v sivem pokrovu le v to smer nad Vipavsko nekaj svetlobe in belo-modra luknja. Dviguje me, dokler ne pridem tik pod strop, odpeljem malo levo na svetlo in naprej. Čez Lokavec sem še visoko, ko me spusti na 800 spet obrnem in se s 60 zapeljem pred Hubelj, kjer me že zunaj spet odpelje na 1000. Proti startu in v dviganju spet ven, medtem ko pUnČkA javlja, da je na startu od mojega vnebovzetja naprej nemogoče startati in da bosta z Megom pospravila in šla dol (…in koliko časa nameravava še midva drajsati naokoli…).
Jean je z 10km/h rinil od Plazu naprej na Nanos v čistem J in že pelje nazaj. Sam se odločim odpeljati na travnik pri izvozu Vipava in porinem tja. Najprej gre lepo, ves čas drži in tudi dviguje, ko sem čez AC pri Vipavi pa začne ustavljati in tlačiti dol. Pod 600 mi gre naprej samo še 3-8 (s pol gasa), gre pa tako dol, da moram pristati na travniku za industrijskimi objekti, pred planiranim travnikom pri rondoju.
Jean pravi, da pride v Vipavo, ko pa se pripeljejo po mene, je že v avtu, saj ni mogel naprej od Zemona.
Še zaključne pice v Fami…