Čeprav sem bil včeraj po 24h prekladanja po avionih pošteno zmatran, se zvečer prijavim Erzu za današnjo akcijo, saj je abstinenčna kriza na višku.
Erzo zjutraj objavi zbor ob 10.45.
Erzo in Dule že predčasno v drugačnih kombinacijah zbezljata proti Lijaku, jaz pa na Železniški poberem Ukija in Mirka in na Unc. Preložimo se k Megu in od zadaj čez Kalce čim hitreje na Kovk, ki se nam zdi bolj obetaven.
Na štartu (kljub poštenemu mrazu in močni pokritosti, inverziji na 500 in drugi zelo močni inverziji na 1200) večina SLO padalcev, pa še nekaj inozemcev, da osamljenih zmajarjev sploh ne omenjam.
Erzo ravno štartuje, Dule se pripravlja, pa tudi Jean je že raztegnjen. Nekako si v gužvi zagotovim nekaj m2, postavim in v luft.
V desno takoj dviguje in sem hitro na 1000 nad grebenom. Dinamika lepo drži in do Hublja lahko pelješ skoraj brez rok (mraz pošteno grize). Na Hublju pa se začne guncanje in zgubljanje višine. Ker jih je naprej proti Predmeji nekaj že zelo nizkih pod grebenom, obrnem malo pred Otlico in nazaj. Na Hublju sem spet nad grebenom in spet skoraj brezročno do starta.
Tu še enkrat obrnem in ponovim vajo do Hublja, potem pa nazaj na start, naberem do 1050 in čez proti Nanosu.
Pridem pod Plazom, malo poskušam kaj nabrati, pa se čez nekaj minut neuspešnega drajsanja zapeljem naprej in čez AC nekje do strelišča (na moj standarden travnik).
Ko začnem pospravljati, je Mirko že na tleh na uradnem.
Mega javi, da je toplandal.
Tudi Erzo je že pred časom scuril, ker je rinil predaleč proti Predmeji.
Duletu je bilo tudi zadosti mraza in se je zapeljal dol.
Jean pa potegne po Nanosu še naprej od Podnanosa skoraj do Lozic.
Uki je še v zraku in obljubi, da pride k meni do strelišča, pa pristane v Vipavi pri Fami do kamor prištopam.
Zraven Ukija pospravlja tudi Milan ?!!…
Na Placu z Ukijem in Milanom počakamo Mega in Mirka. Kmalu se pridruži še Domen, ki pove, da je šel gor po svoj avto skupaj z Erzom, ki pa je šel še na drugi let…
Še vizualizacija naših letov: