Sem upal, da se bodo danes uresničile napovedi in bo danes še boljši dan, kot včeraj. In še preden zjutraj pogledam sveže podatke, me že kliče Dule, da danes bi pa najbrž bilo za kaj daljšega z izhodiščem na Lijaku…
Ko preverim, se lahko samo strinjam in že vidim Kurirčka z morebitno 100tko (če le ne bo preveč vetra na Nanosu za nazaj…). Skličem zbor za 10.45 na Vrhniki, kjer se naberemo: Poje, Erzo, Dule, Milan, na Uncu pa bosta počakala še Mega in Jean. Samov kombi je že rezerviran za 11.30 pri Anji (za Lijak). Jožetu se spet mudi nazaj (deadline je 16.00 od Anje nazaj), vendar z Erzom vseeno prisedeva (bomo že nekako rešili za nazaj), na Uncu naložimo še Mega in gasa dol. Milan in Dule naložita Jeana.
Ker ima očitno podobne ideje še veliko drugih, je pri Anji poleg Sama tudi že Vidmarjev Jože. Oba kombija sta hitro polna, mi moramo počakati le še našo drugo trojico, ki zamuja…
Samo nas odloži na startu, kjer že lepo piha in se jih že nekaj pripravlja. Še mi se začnemo. Kmalu so prvi v luftu, potem pa tudi mi: Jože, Jean, Erzo, Zoran, Mega, Milan, Dule.
V rob še ne dela (v bistvu je kar močan Z, termika pa še razbita), tako da se kar malo pomatram, dokler ne naberem dovolj za naprej. Pri Vojašnici in na Zmajarski popravim in naprej na Čaven, kjer naberem na 1400. Naprej, na Kuclju in dalje po grebenu pa, razen razmetavanja, ne dobim nobenega poštenega dviganja. Upam na polico pod Modrasovcem, pa je toliko vetra, da me bolj ali manj splakne s 1100 s 60+ s police proti Lokavcu (padem v rotorje za Modrasovcem v lep rodeo, pa še enkrat me konkretno sklofa…). S 550 se za Lokavcem že vidim na tleh, pa vseeno rinem pod Hubelj.
Do konca sploh ne vem, da je Erzo točno takrat pristajal v Lokavcu.
Uro kasneje pa tu blizu tudi Milan.
Pod Hubljem pa mi le začne počasi grabiti, pa vedno močneje in potem sem ekspresno na 1400. S Hublja se peljem občasno v dviganju kar naravnost zunaj proti Vipavi in nad Plazom že spet konkretno dviguje, tako da sem kmalu mimo Table. Samo vozimo se naprej, ne da bi bilo treba vrteti (enkrat počasneje, drugič hitreje).
Pred Hieronimom mi Naviter spet pokaže 50+ in vidim, da se jih nekaj kar matra od Antene nazaj. Zato na Hieronimu obrnem.
Nazaj se spet samo peljemo (najprej naprej le okoli 15, 20). Pri Lovski me prehiti Mega. Desno od Vipave še nabereva in čez na Kovk (Mega že izgine proti Hublju). Pod Podrto priklopim in potem gre spet samo gor (pa počasi v močan JZ, Z). Do Predmeje in obrat in spet kmalu na 1200 na Hublju, pred Podrto pa spet čez.
Mega javi, da ima dovolj in gre pristati k Anji.
Zdaj gre čez Vipavo še višje in lepše, žal pa gre tudi sonce že proti obzorju. Na Nanosu je občutno manj vetra kot prvo rundo, vendar vseeno obrnem pri Hieronimu, saj sem od 100tke pri sebi že odstopil (počasi je konec dneva in tudi pošteno trd sem že…) in računam samo še nazaj do Anje.
Takrat enkrat okoli 16h pristane Poje na Razdrtem (ker se mu zelo mudi za nazaj), saj so skrb za njegov avto pri Anji očitno prevzeli ostali, ki so ga potem tudi pobrali spotoma.
Pa pri Tabli pa tako lepo drži, da se kar peljem čez (za Turčinom in Mickom) in spet priklopim Kovk. Peljem se skoraj do Predmeje, kjer se mi po obratu 4-ta stranica ustavi pri 94,7 in potem se v mraku samo še peljem zunaj direkt na pristanek (seveda brez upoštevanja teh zadnjih odletenih kilometrov).
Pospravljam že skoraj v temi. Ker so naši že vsi doma, me rešita Dragan V. in Turčin, saj je Pirševo mesto v Draganovem avtu prazno (ker je on prevzel moje mesto pri Pojetu 🙂 )
Dule je pristal pri Anji.
Jean pa seveda izpolnil cilj in odkljukal 100tko.
Od prvega Hublja naprej je bil lepši del letenja, saj je bilo samo še uživaško letenje (če odštejemo ohlajanje…) brez pretiranega dela.
Še vizualizacija