Danes imam spet terapijo sredi dneva, zato dopoldne samo lokalne letalske dejavnosti – v Kižlovki. Čeprav je generalno SV, tu topel sonček lepo segreje dolino (in že ob 10h raztopi slano, ki je sicer še prisotna v senčnih legah). Zato piha lahen termični veter po griču idealno gor.
Ker je tudi osojno pobočje že posušeno, danes s testnim (starim, pa odlično ohranjenim) Rookom1M gor na grič.
Ko ga razgrinjam, še kar šelesti. Potegnem, padalo kar skoči gor in me vzame že po enem koraku. Lepo naprej nad dolino, potem pa me močno spusti in z večjo hitrostjo tik nad tlemi, dokler gre.
Čutiti je, da je tale Rook »skoraj nov«, čutiti pa je tudi, da je manjši (M), kot moja L cota.
Ker je krasen topel sonček in je travnik že lepo suh, se lotim še meritev propustnosti svoje flote.
Za tegale Rooka M na testiranju namerim na črnem sprednjem robu na 5 točkah 400+, na rdečem blagu (malo za robom) pa 150-160. Za primerjavo moja cota Rook L pokaže 80-140 na črnem sprednjem robu in 25-45 na rdečem blagu…