Inverzija do 1000 in generalno JV tendence s popoldanskim poslabšanjem in obratom vetra.
V Kižlovki popoln mir. Počasi gor na Novi start, kjer je še vedno mir (inverzija vse bremza), vendar občasno dahne termika po pobočju gor.
Postavim in se vpnem hrbtno, le malo počakam in v zelo šibkem potegnem. Padalo gre lepo gor, po obraru speljem po nekaj korakih in brez vmesnega poskoka še pred prelomom v desno. Drži slabše, kot včeraj, pa vendar do kolovoza.
Za zaresno letenje razpiše Erzo Horjul ob 11.25. Počakamo (Erzo, Primož, Dule in jaz) še Milana in z Erzovim avtom gor. Postaja javlja SV, JV, zato naprej na Slevico, ki pa nas sprejme z občutnim SV v hrbet. Malo modrujemo, občasno nova klobasa celo uplahne, vendar se kmalu sprijaznimo, da tu ne bo kruha… Na Slevico-vrh nikogar ne mika ob tako močnem SV, Koreno S je tudi neprijazno sredi termičnega dneva in Milče začne navijati za Zavrh (ki javlja 4/6 SV – idealno…).
To me sploh ne mika (… ne spet po peklu pešačiti z vso robo na start…), vendar se vseeno priključim in pri Škorpijonu naložim k Erzu srednjo opremo, kot nek kompromis (do gor bom pa še videl, ali grem na start ali ne). In v vasi odcapljam za ostalimi na start, kjer piha ustrezno, s tem, da se z juga na hitro nakuhava in mrači.
Erzo se ekspresno pripravi in odleti (saj mora…) v globino in izgine v desno za rob proti Dražici.
Ostali trije pa opazujemo oblake in dogajanje. Radarska kaže dežne celice proti J, tu sonček že popolnoma izgine. Pripravljeni Primož najprej nabere padalo in se umakne pod krošnje, ob tem pa že občasno pihne od zadaj (JZ).
Čez nekaj časa se odloči, da pospravi. Enako narediva še midva z Milanom in nazaj peš v vas, kjer nas čaka Dule z avtom.
Spodaj poberemo še Erza in razlaz pri Škorpijonu. Ko peljem proti LJU pa že vozim skozi močno ploho…