Ker je danes veliko SZ v višavah, sicer pa po jutranji oblačnosti in grozni inverziji do 800m, napovedan sončen dan, seveda navijam za Buzet (kjer bo več termike in vsaj nekaj napovedanega JZ po hribu gor).
Vendar je zjutraj v Istri megla do podna, tako da spet cincamo. Z Milančetom sicer skličeva zbor za Buzet na Vrhniki za 11.30, pa zaradi te megle potem odloživa za 12h; pa se vmes pojavijo ideje o Zavrhu (kjer je postaja crknila tekom dopoldneva, vetra pa je bilo več kot na Buzetu, kjer še v megli in pokritosti meša med šibkim J in SV).
Vendar na koncu obvelja 12.15 (se že puca nad Sv.Martinom 🙂 ) in v Elektrik k Deluxu prisedemo Dušan, Milanče in jaz. In ful gasa dol, da smo nekaj čez 13.30 že osamljeni na štartu v prelepem sončku na kristalno modrem nebu in šibkem JZ (2,5/4, najmanj +10st.C).
Takoj začnemo postavljati in še malo taktiziramo, saj občasno pihne malo več, pa se spet umiri.
Prvi odleti Boris,
nekaj za njim jaz
in potem še Dušan. Pa vsi trije odcurimo na pristanek v industrijski coni Sv.Duh.
Dušanov let
Zoranov let
Borisov let
Na srečo Milanče še taktizira in ga takoj obvestimo, da pride po nas. Še predno pospravimo, je že spodaj in vsi še enkrat gor. Med potjo Boris razpreda novo teorijo, kdo da ima sedaj prednost pri ponovitvi: 1.seveda Milče, ki še ni letel (in se je spet žrtvoval za ekipo 😉 ), potem pa naj gredo tisti, ki imajo v tem življenju še najmanj časa za kaj odleteti (gledano seveda statistično 🙂 na pričakovano doživetje…). Tako sem seveda spet v igri in že nosim robo s parkinga gor na start (sedaj Rook2 s tangicami, ker se mi res ne da še enkrat pripravljati in pospravljati težko robo…). Boris in Dušan pa bosta potem nadaljnjo teorijo o prednosti oziroma žrtvovanju za šoferja prilagodila videnemu stanju v zraku…
Vetra je za malenkost več kot prej (3-4/5-6), je pa še vedno zelo spreminjajoč in Milče kar nekaj časa taktizira, preden končno odleti. Potem pa malo nabere, tako da potegnem hitro za njim. Vendar ga na levi vidim spet pod robom, zato obrnem nazaj pod start, pa se ne morem več spajsati nad greben in nad progo vozim proti SZ, torej proti kotu, dokler ne scurim pod progo in potem v loku ven in na prejšnji pristanek.
Zoranov “popravni” let
Toda Milanče se nekako spajsa in se drži in kar pod robom vozi naprej proti Raspadalici, tako da se še Boris in Dušan spravita v luft in lepo zajadrata. Ker ni videti, da bodo oni trije kaj hitro na tleh (saj jih vidim, kako jadrajo nad robom sem in tja), se lotim štopa.
Čez nekaj časa me nek Rabičev znanec potegne do glavnega krožišča. Ko štopam naprej za Zavoj, pa Boris javi, da je po 3/4h lepem jadranju pristal spodaj.
Borisov popravni let
Dobim štop za gor in sem že na pol poti, ko Dušan (po 3/4h lepega jadranja) toplanda 🙂 !!
Dušanov popravni let
Dušan Štusej : Popravc [25.1.2024 16:42]
In potem se še Milče javi iz bližine rondoja po napolnjeni 1h lepega jadranja.
Milanov let
Komentar leta: Eno stranico sm se vozil kr po štreki, edino tam je dobr delal, da sm se zvleku nazaj čez greben. Če bi vlak prišel bi se mogu umaknit in bi scuril😵💫. [25.1.2024 16:22] Sky Rider : Bravo, se visino in hitrost popravis za absolutno zmago. Hvala za sondiranje. [25.1.2024 16:31]
Na startu počakam v občutnem S (piha po štartu od zadaj dol), da Dušan pospravi in pride do Elektrika. Dol po Borisa in naprej do rondoja, kjer naj bi bil Milan… pa ni ne pri prvem, ne pri drugem in ne pri tretjem rondoju… Končno dobimo lokacijo in ga gremo nekaj nazaj pobirati izven rednih poti, da se potem po glavni cesti odpeljemo proti SLO (s kontrolo na bloku 😉 ).