Čeprav se eni že navsezgodaj usklajujejo za Kovk, nekateri ostajamo zvesti Buzetu (lep sončen dan, s slabo sondažo in rahlo inverzijo spodaj do 1500, više sonda OK, zato pa tam gori spet SZ tendence, sicer slaba termika povsod). Sploh, ker je na Kovku še do 12h burja, Buzet pa ima že šibek JZ od dopoldanskih ur.
Delux razpiše zbor za 11.45, vendar se poleg mene na zbornem mestu pojavi le še Pojetov Jože, ki bi rad krstil svoj novi Ikuma 3P. Seveda smo z Elektrikom 1-2-3 spet doli Zavoju (cca 13.15). Takoj gor na start, kjer smo sami, opazimo pa, da nekdo spodaj na 1.platoju pospravlja padalo.
Začnemo postavljati: Jože svojo novo lahko igračko, ki jo mora olupiti vseh pakirnih dodatkov, Boris danes (po več letih uporabe tangic 😉 ) priklaplja svojega Allegra na težek tekmovalni zic (bo on že pokazal Milančetu, kako se delajo km z zaresno opremo 🙂 ) in jaz svoj težek komplet z odsluženim Mentorjem5.
Med pripravami visoko nad nami prijadra skupina Italijanov (Zigantejev Walter & Co.), ki so danes startali na Raspadalici. Takoj smo bolj optimistični in pohitimo. Jože potegne prvi in kmalu nabere nad rob, potem pa sem že jaz (ob sekundiranju Borisa, da ni kaj sfedlano).
Kmalu naberem nad greben in potem dobim še nekaj močnih dviganj, da se počutim bolj ziher nad grebenom in lahko bolj sproščeno nadaljujem proti Raspadalici z občasnimi popravljanji. Vmes vidim, da je startal tudi Delux, pa je bil kmalu nizek pod grebenom in šel pristat na 1.plato ?!! (kasneje zvem, da je imel pošteno zavozlancijo na zadnjih štrikcih).
Borisov let
Ko pripeljem do Raspadalice, vidim, da je Jože kritično nizek in da je v pristajanju.
Jožetov let 1.del
Še malo naprej, potem pa komaj zarinem nazaj, saj veter močno obteka skalni pomol pri Raspadalici in rinem direkt proti vetru. Na srečo se spajsam okoli vogala in potem nad greben v živahnem in razburkano termičnem ozračju do štarta (vmes naberem do 700).
Okoli starta pa dobim lepo dviganje do 850. S to višino se v curjenju zapeljem do kota nad Perci in še malo naprej. Nato pa nazaj nad grebenom do starta in bolj ali manj ob robu grebena v drugo rundo proti Raspadalici. Tu pa začne zmanjkovati mehurčkov, veter kaže čisti Z, SZ paralelno s pobočjem, tako da po obratu samo še curim in se pošteno nizek zapeljem čez spodnje platoje na naš lep pristanek zadnjih dni.
Zoranov let
Ko pospravljam, Boris sporoči, da je prišel do avta in namerava na popravca. Predlagam, da pride hitro po mene, da bom potem jaz lahko reševal ostale (in s tem nezavedno zafrknem njegov popravc).
Jože sporoči, da pešači nazaj gor skozi Nuglo po cesti na rob, ker je tam tudi en start (Buzet-Osuja – ki ga še nima 🙂 ) in bo poskušal prileteti nazaj.
Boris je kmalu pri meni po bližnjici in hitro sva nazaj gor. Na startu mu pomagam postaviti, pa veter noče več sodelovati, saj vztrajno piha poševno od zadaj dol (SZ). Tako samo razplete zavozlane štrikce in po nekaj čakanja pospravi.
In dol po Jožeta, ki je uresničil svojo napoved.
Jožetov let 2.del
Jože Poje : Lahek za štartat. Tudi v brezveterju. Vodljiv na tleh na štartu. Za klaso B pričakovano planiranje, le na pospeševalniku ne da kakšnega velikega dodatka hitrosti. Kar pa se tudi ne pričakuje za tako padalo. Če je pristanek kratek, ali le kašna majhna jasa, se ga da dobro “izpumpat” za varen pristanek. Predvsem pa lahek, 2.3kg. Za hribovsko letenje in še jadranje zraven. [26.1.2024 16:53]