Ker imam dopoldan zemeljske obveznosti, samo sprejmem obvestila o akciji: Slivnica 13.00 Cerknica, ne da bi sploh pogledal današnjo digitalno situacijo.

Pri pumpi se dobimo Mega in Jean, medtem ko Faaca že vozi gor Erza in Toplaka.

Na startu piha neenakomerno po moči, pa enakomerno po smeri – od Z. Takoj postavimo, saj je nekaj bazic že zgoraj. V primernem trenutku potegne Erzo, potem Jean, Faaca, Toplak, jaz in nazadnje še Mega. Erzo takoj nabere zunaj pred startom in se z višino odpelje na V. Ostali trije moji predhodniki ga poskušajo posnemati, pa bolj ali manj curijo. Jaz grem na desno pred kočo in se guncam v močnem Z, ki piha po slemenu, ostajam pa nad startom. Nekajkrat že malo poberem, pa sem spet na višini vrha. Mega zunaj takoj pobere in je že čez 1500. Tomaž se reši in nabere nekaj nad start, potem dobi nekaj dviganja pred startom in še jaz grem tja. Jean počasi sede na tla,

Jeanov poskusni

Jeanov poskusni

Faaca pa je tudi ves nizek. Tomaž odstopi in gre ven nad ravnino … in sede na tla nekje blizu Jeana.

Toplakov poskusni

Toplakov poskusni

Tomov komentar leta: Mnda bolje leti če ima vse vrvice cele 🙂 Zato curaža – sem moral štukat 2 utrgani

Faaca pristane pri pumpi.

Faacov poskusni

Faacov poskusni

Jaz pa vztrajam v tem dviganju, ki postaja vedno bolj enakomerno in močnejše. S 1500 se odpeljem za Megom nad Bloke. Tu vrtim vsako šibko dviganje (kot svetuje Mega) in popravljam višino. S 1700 se z Blok odpeljem S od Sodražice in dohitim Mega nad Žlebičem. Tu pa on ekspresno popravi višino (2000 ?) in mi izgine neznano kam.

Sam se pa kar matram v komunikacijskem mrku (saj mi tudi postaja crkne) in kar ne morem več nabrati. Nazadnje se zapeljem do Ribnice (nad nekdanjo vojašnico, kjer sem preživel leto svojega življenja) in nazaj na travnik, kjer pristanem (v bistvu sem se predal, saj bi nad Žlebičem še lahko vztrajal…).

Zoranov let

Zoranov let

Med pospravljanjem zvem, da je naša trojka še enkrat štartala, da so lepo nabrali in da že vozijo proti Blokam. Erzo javi, da je na tleh.

Erzov let

Erzov let

Erzov komentar leta: DOLENJSKA klasika: ko zmanjka baz se pojavi tudi vzhodnik
Komentarji (3)
  • 1.Uroš Novak : Si spojil včerajšnjo in današnjo etapo. [23.09.2016 17:07]
  • 2.Jean Caffou : sm bil višji … večkrat [23.09.2016 19:57]
  • 3.Igor : Pa kad bi ja bio dobar kao ti, bi vceraj speljal v kontra smer po tvoji danasnji spuri. Ali samo jedan je Erzo zvani smuskoslivniski orao 😉 [23.09.2016 20:26]

Mega pa pristane nekaj kasneje.

Megov let

Megov let

Megov komentar leta: Štopam v Žužemberku,mi ustavi zdravnica, ki dela v Žužemberku in pravi, da me zapelje do Ivančne, ker je tam doma. Super, ji rečem, od tam bo lažje proti Ljubljani. Vpraša od kje prihajam in kam grem s tako velikim nahrbtnikom, pa ji povem, da sem priletel z jadralnim padalom in se vračam domov na Unec. A potem imam v avtu avion in pilota? Če je pa tako vas pa domov zapeljem in me je. Fejst gospa. 🙂
Komentarji (5)
  • 1.Igor : Fajn. Ze dolgo se nismo videli. Mogoce jutri? [23.09.2016 20:29]
  • 2.Robert Hiršel : Imenitn let,pa super Gospa… [23.09.2016 22:49]
  • 3.Pavel Kante : Pa ni hotela pri tebi ostat? Škoda.:)lp [24.09.2016 06:12]
  • 4.Uroš Novak : Pavle,po čem sklepaš da ni ostala ? [24.09.2016 07:46]
  • 5.Pavel Kante : Maš prau,nemara res prehitro sklepam???!:))))lp. [24.09.2016 08:43]

Jaz pokličem R.Kolarja, ki ima ravno pot na Bloke in me potegne do tja. Faaca je pristal na Blokah

Faacov let

Faacov let

Faacov komentar leta: Po takmu dnevu sledi samo še sex z ženo.
Komentarji (8)
  • 1.Aleš Dimnik : Dvoumen komentar, a ona to bere? [23.09.2016 17:13]
  • 2.Vanja Šešek – Faaca : Najbž. Njena mama pa zihr ! [23.09.2016 18:11]
  • 3.Jean Caffou : No ma umoču si pa ga… [23.09.2016 18:41]
  • 4.Domen Kastner : Smeh 🙂 [23.09.2016 19:21]
  • 5.Jean Caffou : drgač pa nadaljevanje Šeškovga opisa je … DA BUDE TUGA JOŠ VEČA [23.09.2016 19:49]
  • 6.Vanja Šešek – Faaca : K ne veste v čem je poanta :
    Za vreme tugovanja ob Titovi smrti, pokliče čiča iz Šarplanine na CKSKJ in vpraša :
    – može li sex za vreme tugovanja !
    Po daljšem razmisleku sledi odgovor :
    – može al samo sa ženom !
    – A zašto samo sa ženom ?
    – Pa da tuga bude još veča !!! [23.09.2016 19:56]
  • 7.Stane Bajt : Uni u CK-ju so imeli grde, tvoja ni. Zato ne tuguj.
    Pa sej si letu, jih je na miljone, kateri niso. [23.09.2016 21:26]
  • 8.Andrej Erznožnik : jest pa mislim, da si zadovoljen, z letom sem mislil [23.09.2016 21:27]

in je že nazaj v Cerknici, kjer me z dvema dodatnima šoferjema počakajo, da me dostavi prijazna mlada šoferka iz Nove vasi. Jean je potegnil do Žlebiča in nazaj na Bloke

Jeanov let

Jeanov let

Jeanov komentar leta: od baze do baze
Komentarji (5)
  • 1.Timotej Majdic : Bi ti blo treba odbit 20 km ker si falil smer 😛
    [23.09.2016 19:22]
  • 2.Andrej Erznožnik : – 50 km je -27 km hehe [23.09.2016 19:27]
  • 3.Jean Caffou : V ribnci je bil vzhodnik. Pa popravci majo bonus točke, ker si popravu napako in si se neki nauču… Tko da če ti odpelješ v prvo, se ti dvigne ego, zato dobiš odbitek 15 km. Ribnice[23.09.2016 19:41]
  • 4.Andrej Erznožnik : do ribnce še pršu nis 🙂 [23.09.2016 21:23]
  • 5.Jean Caffou : Iz dveh jurijev je vse na dosegu, sam ti tega ne veš, ker danes nisi bil tolk visoko [23.09.2016 21:25]

in čaka na štop, medtem ko mi rešimo vse 3 avte s Slivnice.

Toplak pa malo mimo Ribnice in do nje nazaj.

Toplakov let

Toplakov let

 

Še vizualizacija naših letov:

 

 

Super mi je blo (lahko bi pa še malo bolj vztrajal 🙂 …)

Na Smuk se mi ne da, pa tudi nisem najbolj prepričan o dnevu in se odločim za Grmado. Pokliče tudi Rajko – tudi kraševci bi šli gor. Ob 12:45 smo zmenjeni pri Balah in gor.

Na štartu piha idealno, ko začnemo postavljati začne crkovati. Prvi poštarta Širca, potem jaz, Bojan Dolenc in Rajko Sila. Vsi smo nizko in se borimo, vsi trije kraševci so že na tleh, tudi jaz že skoraj (na 650m), kjer ni več vetra, precej je pokrito, ko začnem malo povrtavati malo stran od grebena in ko ga spet priključim, greben ponovno začne delat in sem nad njim. Pa spet začne crkovati in se odpeljem proti črnem oblaku malo zunaj – tam sem pa ekspresno na 1900. Predhodno zaključim vrtenje, ker imam na čeladi že kapljice, črnina je pa vedno večja in me že malo stiska. Po robu se peljem ven, še kar v dviganju, potem se pa usmerim proti Postojni, vedno bolj v veter. Gledam štart Citabrie s postojnskega letališča, z vleko DG Elana z registracijo PJ ali P9, nisem dobro videl. Izgleda sta tudi ona dva videla mene, saj se DG usmeril proti meni, ko sem krožil nad ravnino med Otokom in Zagonom. Žal on ni dobil nič, ali je slabo preiskal, oziroma ni bil dovolj vztrajen, nato je pa nadaljeval proti ravbarkomandi, jaz pa, ko je nehalo dvigat in me je odneslo že na pol poti, do Nanosa. Sprva z lepo hitrostjo in majhnim propadanjem (60+ km/h -1m/s) sem mislil, da bo zneslo, da ga poklopim vsaj na 1000m, ampak sem bil nad Ubeljskem že zelo nizek, kot že trikrat prej, ko sem tam scuril, na okrog 600-700m. Malo taktiziram, kaj naj, scuril ne bi še rad, skbi me sicer, koliko je vetra pri anteni. Pa pokličem postajo Kovk: 4-9m/s SV. Veternica se pa sploh ne vrti ?! Nič, zdaj pa vse od sebe, peglam greben, počaaaasi gre gor, nato pa na 900 metrih, kot da bi zajahal raketo, sem bil nad grebenom. Na dinamiki do 1300m, tam pa še malo iščem. če bi dobil kaj boljšega, da bi se čez vrgel z vsaj 1600. No, z malo manj je šlo kot po toboganu in v Podragi sem tudi mislil, da je že vsega konec, ko se propadanje -4 m/s končno ustavi, začnem vrteti nulo in analiziram, kam za vraga tukaj piha, ker me ne odnaša nikamor! Izgleda kot neka konvergenca med dolinskim vetrom Z in burjo. Dviganje – nulo – še malo raziskujem, brez nekega cilja, dokler me ne začne spet odnašati SV, dviganje je pa vedno močneje, a še vedno počasno. Po 40 minutah ringenšpila sem na 1800 pri Štanjelu, baz nikjer več (pa tudi tukaj sem vrtel na suho), razen na klasičnem grebenu Čaven – Lijak. Odglajdam v Renče, namesto proti morju (do Trstelja je bil SV, potem pa V), zaradi lažje logistike.

Prvi štop, ki mi ustavi, me zapelje do Postojne!

Čista zmaga.

Jean - Grmada

Jean – Grmada

 

20160922-img_20160922_162427

Štanjel

20160922-img_20160922_162438

Proti Braniku

 

Kraševci gredo na reinfuzo, logistično so rešeni, saj prideta še Emil in RedStar. V drugo je precej boljše delalo. Rajko, Emil, RedStar in Bojan bolj lokalno, Širca pa, na moje presenečenje, scuri v Vrabčah. Po postaji se slišiva, ko sem jaz v najvišji točki zadnjega glajda.

 


Rajkotov filmček

Širca 1

Širca 1

Širca 2

Širca 2

Bojan 1

Bojan 1

Bojan 2

Bojan 2

Rajko 1

Rajko 1

Rajko 2

Rajko 2

Emil

Emil

 

Že včeraj so tekla usklajevanja za današnji Smuk: 1.ekipa: Erzo, Uki, Faaca in Igor s šoferjem Žigom. V 2.ekipi smo: Pirš, Bodlaj, Boris in jaz s šoferjem Špelo.

Izpred Rutarja okoli 10.30 start.

Malo pred 12h na startu edini. Takoj postavimo in v luft Erzo, Faaca, Igor in jaz in potem počasi še ostali. Erzo najprej nabere in je potem že kar nizek, ko mi trije … ekspresno scurimo !

Faacov prvi let

Faacov prvi let

Igorjev prvi

Igorjev prvi

 

Zoranov let

Zoranov let

Žiga je takoj spodaj in robo samo reinfuzo naložimo v Erzov avtobus in gor, ko zadnji iz prve runde še startujejo.

Takoj smo še mi v luftu, ko gredo šoferji že po drugo rundo (Uki, Delux, Bodlaj).

 

Ukijev prvi

Ukijev prvi

Scurita še Igor in Faaca v drugo,

Faacov drugi

Faacov drugi

Igorjev drugi

Igorjev drugi

jaz preživim. Nekajkrat dobim malo več dviganja, ampak visoko ne pridem. Od začetka sta v luftu le Erzo in Pirš.

Počasi s(m)o spet vsi v luftu in se borimo okoli starta po grebenu in nad njim sem in tja v bolj ali manj razrukanem, nobeden posebno visoko.

Vse je že zelo pokrito in mestoma temne baze. Ko je Faaca enkrat že nizek, mu je dosti drgnenja in se odpelje ven nad ravnico in ob spodbujanju Erza začne vrteti in vrteti in potem vsi oddivjajo tja in navijajo. Jaz pa dobim kar pred startom lepo dviganje, ki me ekspresno zapelje nekaj čez 900 – in se mi tu spet ustavi, medtem ko se ostali izpod baze zunaj zapeljejo nazaj. Borim se in borim ampak dvigniti se več ne morem in ko pripelje mimo starta Bodlaj (očitno tudi ni uspel nazaj) in se odpelje počasi v pristanek,

Bodlajev let

Bodlajev let

Jernejev komentar leta: Švoh, pol clo na 950, pa spet dol, pa spet gor, pa dol… Ko pa se nardi, pa ne znam pobrat, en takoj za mano v stratosfero, js pa v podn 😛 Ni kej.
Komentarji (3)
  • 1.Gvido Jager : Ne, ne, Jernej, stratosfera vseen ni tolk bliz 😉 [22.09.2016 15:57]
  • 2.Jone Hribernik : Sam jamraš,uživaj v trenutkih,ki so ti vsaj dani,L.P. [22.09.2016 18:42]
  • 3.Andrej Erznožnik : se nisi držal mene, pa že skup sva bla:) [22.09.2016 19:04]

imam tudi jaz dovolj in se po slabih 2h spravim na tla.

Zoranov let

Zoranov let

Špela naju kmalu pobere in potem za našimi. Prvega srečamo na tleh Faaca pri Dolenjskih.

Faacov tretji - v treje gre rado :-)

Faacov tretji – v treje gre rado 🙂

Boris in Pirš sta že daleč za Žužemberkom (spremljamo ju na LiveTracking), zato nadaljujemo. Nekje pri Žužemberku vidimo Igorja, ki pristaja.

Igorjev tretji

Igorjev tretji

Kasneje zvemo, da je tu nekje pristal tudi Uki.

Ukijev drugi let

Ukijev drugi let

Pri vasi Krka se ustavimo na kavico in spremljamo Erza, ki sem bori nad griču nad izvirom Krke, medtem ko je Pirš že proti Grosuplju, Boris pa čez Turjak proti Krimu.

Peljemo naprej do Pirša, ki pristane v Šmarju-Sap ves vesel nad nepričakovanim letom.

Piršev let

Piršev let

Alešev komentar leta: Sej ne morem verjet…ko sem na zacetku skoraj scuril sem le pobral in se odlocil da porinem proti veliki crni bazi ki me je za silo se dvigala. Naucil da ni za spustit dviganja ki je 0 do 0.5 saj potem rata 4+…ane Erzo. Danes je zmagal tim ki je imel soferko za pobiranje:)
Komentarji (3)
  • 1.Jernej Bodlaj : Wooooooohuuuuuuu! Taka foušarija me daje, da bom zdele v avtu probu šoferko Špelo prelričat, da te kar tam pustimo 😉 Bravo! [22.09.2016 16:20]
  • 2.Andrej Erznožnik : če vam ne bi poslal sms tega tima ne bi bilo na smuku [22.09.2016 18:54]
  • 3.Andrej Kolenc : Bravo Aleš o takšnem letu sanjam že zelo dolgo čestitke. [22.09.2016 19:27]

 

Naprej proti LJU, ko Boris sporoči, da je pristal v Podpeči.

Borisov let

Borisov let

Erzo pa se je še boril nekaj časa in potem pristal pri Ivančni.

Erzov let

Erzov let

Erzov komentar leta: PRVI JESENSKI DAN, KOT BI BIL PRVI POLETNI: Tolk kot se je danes letelo na drugih štartih se lahko leti tudi oktobra (izjema Grmada), zato je bil Smuk prava odločitev, le prevrtat je bilo treba inverzijo. Štartam prvi in ko drugi curijo – tud po 2x eni, se uspem obdržat gor. Igor in Faca opravita letni izpit z odliko, Pirš itak. Sam se nizek prilepim nizek v pobočje izvira Krke (prvič) in uživam do okroglih 5h. Sicer pa kdor je danes na Smuku prvič scuru, v drugo pa odletu se mu 50 km takoj odšteje. Mene je tako nabil le Pirš.:)

Še vizualizacija naših letov:

Glede na žalosten začetek, uspešno nadaljevanje – kakor za koga. Za ene bolj, za druge manj…

Danes podobno kot včeraj (SV, pa to), veter močnejši kot napovedan (Kovk 14/19). In ko se z Ukijem slišiva, je prva ideja Pohorje (pa smo žal prepozni…), druga pa – Zavrh. Čimprej. In sva zmenjena.

Na Šodr pride še Jean ob 12.30 in potem čakava Erza, ki pride čez 5 min. Ob 13h odideva, ko se ne javlja na pozive – in ob odhodu ugotovim, da je poslal SMS, da ne more… Pri Škorpijonu k Ukiju in gor.

Na startu zvemo, da se druga ekipa že zbira: Erzo, Mega in Suša. Piha lepo, na momente močno, lepe bazice zgoraj. Takoj postavimo in v luft: Jean (ob startu izgubi telefon, ki ga spravi Uki 🙂 ), pa jaz in potem še Uki.

Na desno in do Trebelnika samo dol, za robom (kjer je bil Jean že nevarno nizko) pa le začne dvigovati (in Jean je že visok) in kmalu poberem skoraj do 1300 (spodaj razrukano, višje bolj umirjeno). Vetra je kar nekaj, na momente močno (5-10 naprej). Uki nad ravnico proti Bistri, jaz za njim ob grebenu. Skoraj do Javorča; tam obrnem in nazaj; tudi Uki in Jean sta blizu. Nabiramo in zgubljamo. Pridem nazaj na start, pred katerim se mi udre in kjer ravno startuje druga ekipa. V začetku so vsi nizki, jaz pa sem spet v razrukanem območju. Nekaj časa še nabiram, potem imam počasi zadosti in se odpeljem proti Vrhniki (Jean pa za menoj). S 50+ čez Vrhniko in scurim pod Hribi,

Zoranov let

Zoranov let

Jean malo prej.

(Jeanov let)

Ko začnem pospravljati, se začnejo oni pogovarjati o višini 1800 in kdo je kje v bazi (Mega na 1900) in take štorije, da se moj dosedanji lep in zadovoljiv let spremeni v kr neki… Jean brez komunikacijskih sredstev pride do mene.

S štopom na prestopanje pridem do LCja na šodru in potem poberem Jeana, Mega, ki je pristal pri BJju

Megov let

Megov let

in Ukija v Sinji Gorici.

Ukijev let

Ukijev let

Erzo je seveda odpeljal domov…

Erzov let

Erzov let

Vseeno niso bistveno bolje vnovčili svojih bajnih višin 🙂 🙂 …

Še vizualizacija naših letov