Po nekaj sto metrih se v Dobrniču Erzo zapiči v pobočje nasproti (dopolnjen z informacijami Atlasa), ki bi moralo ustrezati pravkaršnjemu Z 🙂 . Ko se zapeljemo gor proti vasi Šahovec, se izkaže, da so to eni grički in kotanje (in droti in hiše…), ampak tisti travnik na vrhu privlači. In se zapeljemo skozi vas gor do konca kolovoza (no, skoraj 🙂 ).

Vzamemo robo in pešaka gor. Čez 10min smo na vrhnjem, ogromnem in prekrasnem travniku, kjer pa spet piha 45st. z desne (SZ !!?). Postavimo drug zraven drugega in čakamo…

Ker pa ni bistvene spremembe, prvi potegne Erzo, se odlepi in čez šavje in hiše spodaj na levo, kjer so travnata pobočja in kotanje in pristane izven mojega (pa tudi kogaršnjegakoli dugega) vidnega polja.

Erzov let

Erzov let

Simon hitro za njim, hoče naravnost čez, pa opazi nek neviden drot in hitro obrne in pristane na dnu pobočja.

Simonov let

Simonov let

Potegnem še jaz, se hitro odlepim in takoj na levo za Erzom, ob pobočju,  čez kotanjo (taisti drot od Simona se tu spusti v to kotanjo) in malo za Erzovim hrbtom pristanem na travniku.

Zoranov let

Zoranov let

Pospraviva in malo gor po kolovozu, pa je že Simon z avtom najprej pri Erzu in potem oba pri meni.

Ker je ura šele dve, si obetamo še veliko od dneva. Vmes sicer tudi malo kaplja in dežuje, je pa tudi nekaj sončka.

In glede na čudne preobrate vetra (vzrok so sigurno ti oblačno-dežni premiki, saj je generalni veter še vedno V (!) ) se odločimo za Damjanov Lisec, ki je pred nami (in bi mu sedanji ugotovljeni veter – Z, moral ustrezati)  in ga bomo mimogrede odpikali (“v bistvu nočemo leteti že odletenih startov, ampak odkrivamo nove…ampak naj bo…” Erzo).

Pa pridemo gor s pomočjo Atlasa in tablice in iščemo Damjanov start (OLC in tablica, malo pa še celo po terenu gledamo 🙂 ). In ga že skoraj zgrešimo,… pa končno le najdemo (bravo elektronika 🙂 ). Ko stojimo na tisti izdolbljeni terasici, nad turškimi koli vinograda na pobočju spodaj, se malo čudno gledamo. Ampak elektronika kaže, da je to to. Pa še Damjan po telefonu (bravo elektronika…) potrdi ! Ja, če piha 3+ ali še bolje 5+ metrov (pa še malo cvička v riti 🙂 ), … ampak ne danes…

Že odhajamo, pa Erzo vseeno še vztraja v pregledovanju terena. In najdemo med zidanicami (no, kakšne so tudi prave vile…) krasen travnik tik nad dvema hišicama, ki je res lep in dolg. Gor na ogled. Hiški spodaj sta bolj grozljivi kot stebri vinograda… Ker piha prav lepo gor (v bistvu je glavni problem, kje pristati spodaj), Erzo obrne in nazaj po robo. S Simonom sva medtem na vrhu travnika (jaz sem seveda v tangicah in opremljen, samo padala nimam tu gori).

Opremimo start s trakci in …. piha z desne, piha z leve, tudi dol,… z vseh strani, samo ne gor. Skoraj uro čaka Erzo v pripravljenosti (vmes rahlo kaplja in sije sonček in…) ampak veter noče več pihniti navzgor. Končno, v nekem trenutku skorajšnjega brezveterja, Erzo potegne in malo zalaufa, pa ga tudi približno ne napihne lepo, tako da samo podre… in smo tukaj zaključili (za danes…).

Potem še malo bluzimo (po že znanih lokacijah), pa je povsod veter ravno napačen. Na koncu pritavamo v Ambrus, kjer v obupu zagledamo travni grič, ki nam je zadnja šansa (če hočemo še kaj…).

Zaparkiramo in pešaka tistih nekaj deset metrov gor in na ravnem vrhu začneva z Erzom postavljati (Simonu ni treba…). Veter piha 45st. z leve in kar močno.

Erzo malo dviguje in vodi dvignjeno padalo sem in tja, potem pa se le vrže čez po pobočju in pristane v dolinici 40m niže.

Erzov let

Erzov let

Še jaz ga potegnem, pa piha tako močno, da sploh ne morem naprej in me Simon od zadaj poriva do roba, da me le vzame. Vendar me takoj spusti, tako da 30m niže samo še sedem na tla.

Zoranov let

Zoranov let

In smo za danes zaključili. Veseli (po mojem kar vsi), saj imamo 4 novenovenove !!! 🙂 .

Po dveh slabih in deževnih dneh tudi danes dopoldne uliva… Zjutraj pokliče Nevidni MM, če sem kje našel kakšno luknjo, ker prihaja k Sandiju po novo rezervo in bi potem šel tu naokoli še kam letet, saj je na Primorskem namesto dežja že močna burja. Je nisem našel…

Ob 15h posije v LJU malo sončka in glede na V pomislim na Zavrh. Manca pove, da je na Vrhniki in v Borovnici ravnokar naliv…

Malo pred 16h pa pokliče Uki, da je v Borovnici posijal sonček. Takoj se napalim, na hitro zaključim nekaj nepomembnega in gasa v Borovnico. Vmes je aktivirana tudi Manca, Erzo presliši opozorilne klice…

Ko se že peljemo od pumpe gor, zalaufa na obrate tudi Erzo.

Na startu hladno (na Krimu 20 cm frišnega snega) piha skoraj 0. Manca, jaz (cota klasse) in Uki hitro postavimo in se vržemo v nulo. Tik za Manco v levo do Škorpijona in nazaj do pumpe.

Zoranov let

Zoranov let

Uki pa v kontra smer in pristane zraven naju.

Ukijev let

Ukijev let

Ko začnemo pospravljati, starta tudi Erzo, ki je po najširšem loku okoli Borovnice tudi kmalu pri nas.

Erzov let

Erzov let

Medtem ko on pospravlja mi trije gor po Ukijev in Erzov avto in dol in razlaz… Leteli smo :-), čeprav kratko !

 

Erzov komentar leta: Me je poznopopoldansko sonce presenetilo doma, ko so bili trije z jate že v vasi Zavrh, ko sem štartal čez Verd za njimi. V vasi parkiram le 20 minut za njimi, pa so mi vseeno vsi ušli v zrak. Ko začnem postavljat še diha gor, ko postavim zapiha rahlo dol. Potem dobim še eno šanso, ko zadiha nagor, da se poženem v zrak. Paše.

Danes ni kaj dosti za povedati. JZ nabija čez vso Slo, razen okoli Lijaka in malo manj v Istri. Manca je frej in sliši samo na Lijak ali mogoče Buzet. Erzu se ne da. Mega je pripravljen.

Ob 12.15 na Železniški k Manci, na Uncu vskoči Mega in do Lijaka. Sonce počasi prekriva koprena.

Čakamo kakšne pol ure Igyja, da pride dol (vmes nakladamo s Kantetom) in potem gor na start (celo dol nas zapelje), kjer so v glavnem tujci in le malo naših. Piha kar močno, čeprav je nebo že pokrito.

Postavimo (seveda ob Megovi asistenci). Hrbtni start mi kar ne gre in mi padalo kar nekajkrat sesuje, potem pa mi le rata in se obrnem in stopim v zrak. Jadram sem in tja lokalno najprej sam, naberem do 1300, potem pa se priključim Megu in mu poskušam slediti. Malo ven, potem pa do Danijela, kjer se poskušam(va) najprej obdržati, potem pa le naberem nad hrib (Mega seveda že prej) in še malo drajsava tu naokoli. Potem se Mega odpelje nad pristanek in že zelo nizko dobi nad pristankom dviganje in nabira, nabira. Jaz za njim in ponovim vajo. Rata mi, steber je močno zanešen, jaz vrtim in vrtim in vrtim in me dvigne s 400 nekje do višine starta proti V robu. Megu je že dosti in gre pristat. Jaz grem nazaj na greben in še tu drajsam kakšne pol ure, potem pa z višino 800 direkt ven in v širokem obvozu na pristanek, kjer sta že Manca (ki ji je bilo že prej dovolj drajsanja 🙂 ) in Mega pripravljena za odhod.

Zoranov let

Zoranov let

Še na cukr v Ajdovšno in zaključek lepega mirnega (lokalnega) letenja 🙂 .

Za danes sva se z Lusjo dogovorila za 2.del službene poti na Slavnik (prevoz terminala in serviserja z LCjem na Slavnik in to združiti z letenjem). Napovedan nežen veter (JZ) in sončno vreme, obetata lepo letenje (prelete ?). Prvotni jati (Lusja, Erzo in Nevidni MM) se pridružijo še Štus in zjutraj še Habibi. Mateja z Megom še ne vesta…

Ob 10.15 na Železniški, potem pa (zaradi zastojev na AC) po stari cesti do Postojne in do pristanka pod Slavnikom, kjer čaka Nevidni MM (Lusja z Goranom in tehniko s svojim). Mateja in Mega javita, da sta se odločila za Lijak. V Podgorju se po obsežni reorganizaciji LC prtljažnika (v kateri celo prestavimo coto in gorca in še nekaj mojih premičnin v Lusjin avto…) naložijo vsa padala in terminal z opremo in vseh 7 ljudi v LCja in gor.

Najprej na start Grmada, kjer se vsi spravimo na start (Lusja z Goranom pa potem do koče v službene zadeve). Začne se postavljanje in standardno provociranje,  kdo je na vrsti prvi (za sondo). Habibi res kmalu potegne in v dobrih pogojih starta in se potem gunca nad startom naslednje pol ure, v kateri šraufa Nevidni MM svoj nov sedež, Erzo čaka na idealne pogoje (=čaka na start MM), midva s Štusem pa, kako se bo vse razvilo 🙂 .

Pride še Lusja, ki danes opravlja viteško vlogo, saj vsem pomaga popravljati padala ob neuspešnih dvigih in sesutjih, ker se veter vedno bolj obrača v desno (Z) in občasno prav močno prbije.

Končno odletita Erzo in Peter, pa še jaz in Luka. Lusja ostane sama in se naslednjo uro, po neuspelem dvigu, ukvarja z obiranjem trnja in reševanjem vrvic z bodičja, kamor je položila padalo… V zraku naslednjo uro vrtimo, jadramo sem in tja, pobiramo in tonemo v bolj in manj živahnem ozračju, kjer nas sunkovito močan Z ustavlja vzdolž pobočja Slavnikovega grebena in pospešuje v nasprotni smeri. Ko se približuje polna ura, se odpeljem daleč ven (proti športnemu letališču), z namenom, da pristanem, pa dobim še nepričakovano dviganje in potem nazaj na uradni pristanek. Ko hočem elegantno pristati zraven Ščukovega avta, me tik nad tlemi spet dvigne in prestavi proti koncu travnika, tako da prav posiljeno zabremzam tik pred gmovjem, čez katerega mi obesi padalo, ki ga naslednje pol ure obiram…

Zoranov let

Zoranov let

Habibi je tudi že pristal, vmes pristane še Štus.

Štusejev let

Štusejev let

Ko otrebim padalo in ga začnem zlagati, pristane tudi Lusja, ki se je končno rešila iz trnja.

Pride Goran z LCjem, greva po Lusjin avto, prestaviva robo in potem počakam da pri svojem avtu pristane še Nevidni MM kot zadnji. Zapeljem malo naprej proti Prešnici, kjer je malo pred Ščuko pri Štusu pristal tudi Erzo.

Erzov let

Erzov let

Habibi se z Lusjo in Goranom že odpelje proti Vrhniki…

 

Erzov komentar leta: in smo zaglibl v inverzijo, ja, sodaža v LJ jo pač ni mela
Komentarji (3)
  • 1.Janko Bogataj : Je res. [20.03.2014 20:39]
  • 2.Dragan Vidic : Včasih se tudi eksperti zmotijo pri prognozi. Sicer pa ne vem zakaj se izogibaš Karavankam, ki so zadnje čase najboljše.[20.03.2014 21:16]
  • 3.Andrej Erznožnik : jebeš takega eksperta; Karavanke so bile včeraj neletljive in ne najboljše, poleg tega pa so bile danes predvidljivo najboljše (zame očitno ne), kar jim na nek način odvzema čar-letet nazihr daleč. Letos sem bil že kar nekajkrat v Karavankah, jaz pa pač rad kolobarim – različni pogledi z lufta in ne vedno isti. Brez zamere. [20.03.2014 21:58]