DIA (-1) -30.10.2009

Potem, ko smo ob 8 h štartali s  standardnega pointa v Preložah (občina Divača) se pripeljemo na beneško letališče, kjer 14 h za Lizbono in od tam za Natal, kamor dospemo ob polnoči po SEČ oziroma ob 20h po njihovem cajti. Rentakari nas čakajo že na letališču – Carlos ne komplicira kot lani, pogoji so enaki in gas. Lanska pousada je bankrotirala, zato si omislimo novo in s Kusom se greva ob enih metat v oceanske vaaaaaaaaaaaaalove. Ekipa: Gerlane Mljač, Edvin Mljač, Emil Kos, Stane Bajt, jest – Erzo. Ščuka je zadnji moment odpadu zaradi ljubezni do domovine. 

{gallery}preleti/2009/brazil/01{/gallery} 

Informacije o letih

DIA 0 -31.10.2009 
Dan, ki nikoli ne šteje, kot zares letalni, saj ob 6h zjutraj štartamo na 300 km pot: Natal – Patu. Tja prideš popoldne in lahko greš pogledat na štart. Če je dan normalen nažiga, če ne, je za scurit. Izjavil sem že, da se letos počutim kot bi šel na Slivnico; namesto Daneta je Edvin, ki pa bo prve dni manjkal, sicer je ekipa ista. Počutim pa se hendikepiran, ker Kuke (tako pravi Carlos) ni. Od 6h so na obali take baze, da je oblačno in potem se v notranjost s časom samo dvigajo. Bistveno pa je, da se vmes ne posušijo, kar je recept za  200plus! Na štartu zapiha močno gor ali pa švoh dol. To smo že vidl. Uspem štartat, Mega gre v grmovje in ostanem sam. Zunaj, v zanosu stran od hriba, ga zavijam na 2600, brez baze. Kot dogovorjeno pomislim tako na Rabiča, kot Ščuko, posebej še ker sta onadva lani v točno takih pogojih pobrala, jaz pa ne! Vsak pride na vrsto! Zavijam ga v začetku z urubuji, kasneje pa samo še z listjem, ki leti okoli mene in skoz štrike. In se vozim pod bazami (2800), noter v njej pa noče letet na 3. Jezera, pa so letos tako polna, da se nisem mogu znebit občutka, da je skoraj kot na Finskem. Bom nojč!

{gallery}preleti/2009/brazil/0{/gallery}

 

Letos smo imeli deževno jadralno padalsko državno prvenstvo v preletih. Tekmovanje je potekalo v dolinah okoli Železnikov z štartom na Ratitovcu. V enem tednu sti bili izpeljani le dve kratki tekmi zaradi obilnih padavin.

{gallery}tekmovanja/2009/07/07{/gallery}

1. Urban Valič – Kovk, Mastercard
2. Aljaž Valič – Kovk, Mastercard
3. Primož Suša – Klub letalcev Vrhnika,  RcG.Assist

Vreme za kajtat – piše Gašper Prevc
Veter je bil danes malčk premočan, tako da organizator ni želel tvegati in v stilu zadnjih tekem skenslal zadnji tekmovalni dan. Je pa danes končno dovolj vetra za kajtanje, Bano je že ves nervozen…

 

V Annecyju smo se borili:

2. Aljaz Valic
6. Primoz Susa RcG.Assist
12. Gašper Prevc
20 Matej Ceglar
25. Urban Valič
57. Peljhan Klemen


DEŽ naj ne pada! – piše Gašper Prevc
Današnja dirka je skenslana, gre dež. Upam da imate v Sloveniji več sreče in vam uspe speljat dirko. Za jutri kaže bolje, vsi v ekipi res upamo na še en letalni dan, ker smo blizu dobrim uvrstitvam. Aljažu manjkata samo 2 točki za zmago, Suša ima še vse možnosti za stopničke, tudi ostali nismo daleč za njimi… Držte se in pesti.


Masaker pri mrtvem grebenu- Piše Cegu

Danes se zbudimo v oblačno jutro in včerajšnje ideje o odhodu na nek oddaljen štart v hribe, že ob 9ih!  ostane zgolj fikcija saj naša šampionesa ob tej uri še trdno spi, vendar tudi zaradi hormonsko zabremzane živali ki čudežno spi ob tej uri.

Današnja disciplina je bila dolžine 55km predvsem zaradi verjetnosti neviht ali vsaj ploh, jaz pa se malo pomirim s tem, da še vidim repke za letali, kar ni značilno za labilno ozračje. Po štartu danes za spremembo dobro dela in pod bazo sem, ko je še 45min do odprtja pilona zato smo se guncal levo pa desno pa gor pa dol pa noge so iz baze binglale in nato se 7min do pilona zgodi do sedaj le za brata Valič poznan vremenski fenomen imenovan tunel čez oblak. Neverjetno smo imeli priliko izkoristiti ta redko redko videni fenomen le trije tekmovalci Prevc, Suša in jaz in na koncu  hitro pridem do zaključka, da je to možno le v sloveniji. Tako nam tunel čez oblak prinese skoraj 400m prednosti pred ostalimi in zato sva predvsem z Gašperjem odlično naštelana na pilonu, ki je markiran nekje nad jezerom , po pilonu sledi obisk Elizeine hiše z namenom, da 130 pilotov preveri kako ima pospravljeno okoli hiše, nakar se prične del ki si je zaslužil naslov današnjega dne masaker na mrtvem grebenu! Odpravimo se obrnt neko vasico na drugi strani jezera in vemo, da nas čaka nek grebenčk pri jezeru na katerem izkoriščamo doliski veter. Z banotam podletiva prvo grupo ravno z mislimi da se kasneje izogneva gneči vendar ko priklopva greben dela bol za en kurc tako se v petih minutah nabaše na tist kuclčk STO!!! pilotov in no fucking way da se poberemo (kokr bi reku suša) v trenutku pride do neštetih incidentov. Nekak nam le rata izvleč nek steberček da se vrnemo nazaj na drugo stran jezera in vsi smo veseli, da smo se rešili te leteče agonije. Največji srečnež današnjega dne je zagotovo Jurij Vidic, ki se je odrekel francoskemu PWCju saj če bi doživel današnji greben verjetno nikoli več nebi mirno spal. Ostane nam le še špura do cilja, ki je tokrat malo daljša in dosti po grebenu tako da se hitro začne izražati MAC power in šponanje v cilj in  končno enkrat za spremembo lahko nabijem Valiča v ciljnem doletu. Slo tim smo danes kar zadovolni saj smo prišli štirje v cilj en za drugim in smo vsi v deseterici, edini grenak priokus nam pririše Stefan ki je prišel v cilj celih 10min pred nami. Štirje piloti, ki so bili pred nami v cilju so imeli srečo, da so zamudili na štart ter nato videli masaker na grebenu in se zato odločili za direktno špuro nazaj še enkrat čez jezero in jim je nekak ratal pobrat ampak veliko pilotov ni imelo te sreče. Na pristanku masaker še vedno vznemirja pilote in pade nekaj krepkih med piloti jaz pa začuda ne dobim nobene pritožbe le Miki neki pojamra glede tiščanja v ciljni dolet preblizu skal.
Hvala se reče!

 

Pretežko in hkrati prelahko – piše Primož Suša

Zbudimo se v krasno jutro brez enega oblačka. Prva misel, ki mi pade
na pamet: “dons bo pa sekal…” Termika namreč! 🙂 Ker se zbujamo nekoliko kasno, se nam kar na enkrat že mudi na vzletišče.
Organizator nas vsak dan vozi na vzletišče že ob 10 uri. Do dejanskega štarta si tako lahko vsak dan preberemo krajšo knjigo. Zaradi močne stabilnosti ozračja in geografske orientacije vzletišča ponavadi vzletamo šele okoli tretje ure.

Pozitivno je to, da imamo na vzletišču definitivno najboljše prehrambene pakete kar sem jih jedel na katerem koli tekmovanju.
Danes smo poleteli okoli 15:30. Ponovno smo imeli tekmovanje z individualnimi štartnimi časi. V zrak grem kar se da hitro kljub temu, da se okoli vzletišča komaj jadra. Takoj po vzletu je že “fajt” za pozicijo v šibkem termičnem dviganju. Skupaj z Blondijem se premakneva po gorski verigi nekaj kilometrov na sever kjer prebijemo inverzijo in se spravimo na cca 2200m. V tem trenutnu se nam v dviganju pridruži še Aljaž in štartamo. Zapodimo se v disciplino kot druga skupina. Praktično smo skoraj celotno diciplino le na glajdu z uravnavanjem hitrosti. Letimo zelo tekoče.
Ves čas se le nekoliko bojim, da bi se nam kje zataknl. Tekme bi bilo za nas tako konec. Ne, vse gre tekoče. V cilj se zapodimo zelo hitro.
Na svoji poti smo ravno v ciljnem doletu ujeli prvo skupino. Aljaž z najboljšim časom 1:12, Blondi 1:15 in nekaj sekund, Suša 1:15:26 itd. V prvi skupini je bil najhitrešji Francoz Maxim aka MiniMax. Čeprav smo bili hitrejši je dobil zelo dobre točke za “zgodnjo ptico”, early bird in tako zasedel drugo mesto.
Tekma je bila zelo tekoča. Mislim, da so bili praktično vsi v cilju.
Ostali naši tekmovalci so imeli ravno tako zelo dober čas, z nekaj minutami zaostanka.
Jutri gremo na drug štart proti Chamonixu.
lep pozdrav
Primož Suša

 

Nekaj kratkega – piše Gašper Prevc
Ker moramo biti čez 15 minut v bazi in pripravljeni za prevoz proti štartu, bo report kratek. Včeraj ga zaradi žura po letenju nismo bili sposobni sestavit… Tudi tokrat se organizator ni preveč izkazal, v zrak smo šli prepozno (15.30), pozno popoldne se je pokrilo tako da smo večino dirke odleteli na vetru in v slabih termičnih pogojih. Prvi skupini se je še uspelo pobrat po povratku čez jezero nazaj, vsi ostali smo bili obsojeni na razdaljo 36 km. Aljaž se je z Wysom tolkel za zmago, pol ure kasneje jih je nadletel Peter Frauenshuh, ki je kot edini zaključil z včerajšnjo dirko. Točke ostalih so slabe, tako da bomo verjetno padel DISCARD – če v naslednjih dneh ne bo več napak!

Prekletstvo dobrega trening dneva – piše Gašper Prevc

se nadaljuje! Današnja dirka je odpovedana zaradi pokritosti in močnega vetra. Tako da nimam kaj pisat, raje objavim tale vic, ki sem ga pravkar prejel po mailu:
Dobijo se Švicar, Francoz in Slovenec. Dogovorijo se za preizkus. V sedmih minutah naj bi zlikali srajco, pojedli 1 kg kruha in seksali z ženo. Švicar: najprej zlika srajco, poje kruh in … izteče se 7 minut. Francoz: najprej poje kruh, zlika srajco in ……. izteče se 7 minut. Slovenec: da ženi zlikati srajco in dokler jo od zadaj natepava, uspe pojesti kruh v 7 minutah.

POANTA :
Švicar: najprej posel, nato hrana, če uspe, še ostalo…
Francoz: najprej hrana, nato posel, če uspe, še ostalo…
Slovenec: če ne jebeš tistih, ki delajo, se ne boš najedel kruha!

SLO-TIM vam želi uspešen teden!

 

 

 

Hrgatove črne napovedi – piše Primož Suša

Današnji dan ni obetal kaj veliko. Na štartu je pihalo precej iz prave smeri, meteo postaja je javljala 30km južnega vetra, kar za to območje baje ni dobro. Nad nami so se risali cirusi medtem ko so proti nam v daljavi prihajali kastelanusi. “Popoldne bodo nevihte” pravi Hrga. Komisija nam določi disciplino v dolžini 58km. Vsakemu pilotu pa se šteje individualni štartni čas. Precej nepriljubljena zvrst zračnega štarta v jadralno padalskih krogih. Zakaj je tako. Jadralno padalo leti počasi in z slabim drsnim razmirjem v primerjavi z jadralnimi letali.

Če namreč pilot odleti nekaj minut pred drugim, ne bo imel časa, da bi drugim za njim pobegnil kar pomeni, da jim praktično podari 4 minute. Kakorkoli, disciplina se mi je v zraku zdela precej preprosta, letenje lahko, verjetno zaradi vseh črnih napovedi in opozoril francoskih kolegov. Med tekmovanjem nad nas prihajajo črni oblaki Hrgatovih ploh. Osebno se mi situacija ni delovala nevarno za tekmovalce, saj smo bili že skoraj vsi na pristanku. Tekmovanje je bilo vseeno prekinjeno, ker se tekme z individualnim časom po pravilniku ne da ustaviti. Špekuliramo da bi zmagal Aljaž, saj je štartal v drugi skupini, priletel pa med prvih 5…
Cegi je v cilj priletel v odlični poziciji med prvih 4. kaj več pa ni jasno zaradi individualnih časov…
lep pozdrav
Primoz Susa

 

 

JA TOP TA-STAR – piše Matej Ceglar

Danes smo mel trening dan. Odpravmo se iz Lizkine hišce okol 12:00! pa nč nismo zamudil, logiko da se mudi že ob devetih smo kr doma pustil, kombi štarta šele ob dveh, medtem ko že polno tičkov malini okol nižjega štarta vključno z Aljažem, ki se mora ukvarjati z novim prototom.
Bano ter Suša se morata ukvarjat z fotkanjem novega Artika 2, medtem ko greva s Prevcem trenirat NA PUNO.Po štartu se čudn pobiramo  neki na dinamiki neki na balončkih neki na nevem na kaj po makadamu in traja kr dolg da se spravmo na 2000m  ko preskočmo na sosedni kucl pa se hitro znajdemo POD bazo, kjer se začne pustolovščina Petra Pana, Ceguja, Kaspeerja in Jassena, ki nas pele razkazat teren, z čudovitim razgledom, saj smo letel en grebenčk pred Mont Blancom pa smo ga kuukal cel cajt in njegov čudovit ledenik na drugi strani pa še Ženevsko jezero. Letenje je top tastar in ne vem kaj naj sploh še napišem, z Kassperjem slediva Jassenu misleč da on pozna teren in vmes se slikamo cel cajt v vseh mogočih mikavnih pozah in vsi smo veseli kako smo lepi. Najbolj mi je všeč da smo pustil doma tud predsodke kje se leti, ker smo leteli ma čist po vseh straneh hribov in prime kjer si ponavad tud v sanjah nebi predstavlu. Tako sestavmo en lep FAI trikotnik 56km, to je nekaj kar vi zelo poredko vidite (by Gašper) in na konc se pelemo še nad čudovito jezero Annecy  kjer se spet slikamo do onemoglosti in šefe Mac-pare bo zlo vesel tko kot naš IgorčekJ
Ja tako nekak je zgledu trening dan, pol se gremo prijavt v office, kjer spet »dobimo« Advansove torbice in nekak fantje že obupavajo, da bi blo fajn spet kako majco dobit, ker edin še Cegu pa Kassper (za praznike) greva mal na faks.
Men je kle tko lepo, da se bom kr sm preselu tko da je čist možn, da naslednji report napišem za Francozko reprezentanco.
Poleg vsega pa še Suša danes praznuje RD in je že neki v zraku, kar nam daje dvom v jutrijšno dirko.
Sam Gašperja pa neki mot: mi odletimo lep 56km trikotnik in na OLCju ne bo nobenega komentarja, ko pa Erzo objavi svojih preletaških 3km iz svojih nepoznanih etno štartov pa takoj dobi deset komentarjev!
Jassenu je na žalost zmankal baterije in nismo mogl dobit fotk vendar vam oblubmo, da jih boste lahko kmalu občudovali.

 

 

Pri Elisi – piše Gašper Prevc

Po samo tednu dni pavze se vam danes javljamo iz drugega konca Evrope, kjer se bo jutri začel drugi “kvalifikacijski cikel” svetovnega pokala za grande finale septembra v Italiji. V goste nas je sprejela “championesa” Elisa Houdry, ki je bila videti kar utrujena po napornem tednu dajanja intervjujev pred tekmo za radio, tv, časopise… V nedeljo bo dala intervju celo za nacionalno francosko TV. In mi to osebo poznamo!!! Po prebiranju prispele pošte njenih oboževalcev nas je namestila v izpraznjeno domovanje (njena starša spita zraven hiše v kamperju:) in prebrala vremensko napoved za lahko noč… Ne izgleda slabo, sploh danes ne. Sicer je pa za Annecy baje nenapisano pravilo, da se na trening dnevu vedno dobro leti, za tekmovanje se pa vremenko “sfiži”.

Držite pesti za dober nastop SLO-TIMa
Gašper