V soboto 10.4.2010 se je v Brazilskem Pocos de Caldas-u končala prva tekma Svetovnega pokala v letenju z jadralnimi padali. Slovenci smo z malo številčno 4 člansko ekipo zopet dosegli vrhunski rezultat. 
Ekipno je Slovenija osvojila 1. mesto pred drugo uvrščenimi Francozi z mogočno 22 člansko  ekipo, tretje mesto pa so zasedli Švicarji. Posamično je zmago slavil Urban Valič klub MasterCard’Kovk  Slovenija, pred drugouvrscenim Južno Afričanom Russell Achterberberg’om, na tretjem mesto pa Aljaž Valič klub MasterCard’Kovk. Primož Suša klub KLV Vrhnika je z skupnim 9. mestom veliko prispeval zmagi Slovenije, Klemen Peljhan klub KJP Krokar pa je zasedel 50 mesto med 130 tekmovalci. Svetovni pokal v Braziliji je potekal v slabih vremenski pogojih tako, da so bili izpeljani samo dve tekmi. Cilja prve tekme ni dosegel nobeden od udeležencev tekmovanja, zaradi prešibkih termičnih pogojev. Druga tekma pa je bila izpeljana v celoti, cilj 63km dolge dirke je doseglo več kot 80 pilotov. Zmagovalec druge dirke je bil Aljaž Valič, ki si je veliko prednost pridobil že na samem začetku tekme z solističnem pobegom in nato s taktičnim letenjem prednost obdržal do konca tekme. S doseženimi rezultati je Slovenska ekipa več kot uspešno začela tekmovalno sezono, naslednja in najpomembnejša tekma pa bo Evropsko prvenstvo v Avstriji konec maja.

Kot je bilo napovedano ob včerajšnji registraciji smo se zbudili v deževno jutro z zelo nisko bazo oblakov. Napoved je zelo slaba tako, da je tekmovalna naloga odpovedana.
Po včerajšnji registraciji so bila na kratko predstavljena nova pravila. Spremembe so prdvsem pri točkovanju ob prekinitvah tekmovalnih nalog, na samem tedenskem tekmovanju se naloge ne črtajo več. Danes bo sledila podrobna predstavitev pravil.
Smo še vedno v igri, pravi Aljaž!
lp
Primoz Susa

Tekmovalna sezona se je začela in ravno zato smo se (Suša,2xValiča in jaz) skupaj s še nekaj podporne druščine odpravili na prvo letošnjo Italijansko Ligo. Tekmovanje se je odvijalo v bližnjem Avian-u vsem znan po Natovem letalskem oporišču.

 

Pri samem prihodu v office smo srečali kar nekaj znanih obrazov iz drugih tekmovanj. Dobra konkurenca je napovedovala tudi dobro tekmovanje! Na štartu kjer je še sneg nas pričaka opozorilna tabla v kar 6 tih jezikih (ne boste verjeli tudi v slovenščini!), ki opozarja, da se tu sme leteti samo ob vikendih in še to samo S od ceste ki potuje po dolini. Tudi na briefingu nas opozorijo, da če bomo prekršili to opozorilo nam poleg visoke denarne kazni lahko zaplenijo vso padalsko opremo. NATO je tu pač premočan!

Task 1 je sestavljena levo in desno po grebenu v dolžini 53,4 km. Takoj po štartu sem na žalost imel probleme s padalom tako, da sem moral pristati na štartu. Ko mi je uspelo ponovno štartati je bil štartni pilon že odprt. Kljub naporom mi vodilne skupine ni uspelo ujeti. Disciplino smo leteli tekoče edino na koncu nam je zmanjkalo časa saj so se pogoji iz minute in minute slabšali. Tako je disciplino zaključil edino le naš Bano.

Task 2  je potekala podobno kot dan preje v dolžini 57 km. Tokrat mi je uspelo štartati z ostalimi. Do polovice dirke je vse potekalo gladko potem pa so nas upočasnili oblaki, ki so prekrili nebo tako, da smo v nadaljevanju le s težavo napredovali. Zopet je bil Bano s taktičnim letenjem prvi v cilju, pravi šprinterski ciljni dolet (prehitel je kar pet »taljancinov«) pa je uprizoril Primož, ki je dirko zaključil kot tretji. Sam sem se 4 km pred ciljem znašel praktično na tleh  kjer sem se le z težavo pobral in prišel v cilj kot deveti.

Tako trening je uspel, zdaj pa samo še izpiliti formo!

 

Vinjete so prispele,lahko jih dvignete pri meni med 8 in 17 vsak delovnik,s seboj jih bom imel tudi v soboto na Lijaku.

Slavc