120321 Smuk P703 13:46:18

Razširjena Erzova jata se odloči za Smuk. Danes (najbrž) bo ! Odhod iz LJ ob 11h z organiziranim prevozom (kombi), ki bo služil letalcem. Najprej me včeraj preveč ne vleče (1.ravninsko letenje je samo za mačote, 2.moral bi biti ob 18h v LJ, pa je to ob taki akciji malo dvomljivo), pa me je ekstra poklical zvečer Mega in malo popihal na dušo (in razdelava plan B -predčasno vlak, avtobus) in sem hitro bil seveda za (bo vsaj nov štart, če takoj scurim).

Ob 11.15 Luka in mene poberejo pri motelu Grosuplje in ekipa v polni zasedbi šiba ob Krki do Straže (Erzo, Mega,Boris, Luka, Malina, Boštjan Debevec, jaz) Tu poberemo še lokalca Davida (Potočarja), ki nas po lokalnih kolovozih (baje najkrajše) pripelje na start.

Tu že čaka Ambrož, ki je prišel z dopoldanskim vlakom. Piha ravno prav, postavimo in vzletimo en za/ob drugem. Navodila so bila: takoj pobereš (in odletiš proti Ljubljani), ali pa scuriš.

Takoj, ko me zagrabi, zavrtim in začnem pobirati, malo dole, več gore in se s 540m (start) privlečem skoraj na 1100. Vsi so bolj tu naokoli (višje in nižje), naenkrat se ne da več nabirati in počasi začnem curiti pod rob (pa vidim, da ostali tud izgubljajo). Ob vršnem pobočju se še drajsam sem in tja, ampak počasi tonem proti Semiškemu cvičku (trtam) in naenkrat ugotovim, da sem že zelo nizko, zato odvijem k samotni cerkvici malo J od Semiča, kjer je uradni pristanek. Pristanem na travniku malo za cerkvico, večina ostalih pa ne dolgo za mano.

Pospravimo in Erzo priganja, da gremo na popravca še enkrat gor. Ko pridemo na start, kaže podobno kot prej, zato se z Lukom odločiva, da ne bova ponavljala. Prvi starta Mega (ki je toplandal) in spet počasi nabere (ampak za njega ne velja, ker je itak lahek). Za ostale bolj kaže, da bodo scurili. Odpeljemo se s kombijem dol na pristanek, kjer že pospravlja Ambrož. Ostali pa kar drajsajo ! Erzo je bil že v vinogradih, pa se je pobral, Delux je najvišji in odvije za hrib (da bo vsaj malo potegnil v smeri Ljubljane), Erzo kmalu za njim. Mega se drži dogovora in pristane pri nas. Potem prideta s štopom na štart od nekod izza Smuka (skoraj pri Dolenjskih Toplicah sta bila) še Malina s kompanjonom in seveda postavita in odletita in drajsata in drajsata in… drajsata. Erzo medtem že pristane nekje zadaj, Debevec je menda nekje pri Straži, David je tudi odletel tja,… mi pa kr čakamo. Končno Ambrož pokliče po telefonu svoje mentorje, naj pridejo dol in uspe mu jih sklatiti na pristanek (Malina seveda nima vključene postaje, telefona pa tudi ne dviguje med letom).

Naložimo se v kombi in gremo pobrat najprej Erza v Rožni Dol, pa Borisa v Dolenjske Toplice,

Borisove fotke: /olc/index.php/forum/gallery/809903

potem pa še v Stražo po Smolnikarja in kjer se poslovi David. Potem pa gasa -Ljubljana. Novnov 🙂