120803 Lijak P795 14:35:53

Zjutraj nobenega glasu in ko začnem ob 10.30 razmišljati kam in ali naj začnem klicati, pokliče Mega, da je baje odhod iz Vrhnike čez 5 min in da samo preverja, kaj je z mano. Povem, da sem neobveščen (Erzo !!) in hitro sva zmenjena, da me počaka na Uncu, ostali pa naj gredo naprej (Erzo in Iskra, ki se dobijo s Kraševci v Razdrtem).

Na poti še majhna sprememba, da poberem Mirka na Vrhniki in do Mega na Uncu. Prestopiva k njemu in gasa pod Lijak, kjer čakajo ostali, da pride Igi s kombijem. Na startu vroče za znort (32st in več je napoved za danes), občasno prbije veter, da polaga drevje naokoli. V senci se počasi pripravljamo in odletijo Ščuka, Erzo, Mega, Marko, pa še Iskra, potem pa postavim še jaz in za mano Mirko. Poleg nas štartava še kup Čehov in Poljakov, še več jih pa čaka v senci na bolj mirne razmere (ki bodo mogoče zvečer, ne pa ob 12h…) .

Čakam hrbtno in ko se malo umiri potegnem in ga lepo dvignem, po obratu pa sem po dveh korakih že v luftu in z liftom gor. Na levo in takoj ujamem dviganje in samo vrtim in vrtim in vrtim… in sem na 1400 ! Steber me odnaša proti SV in ko ne dviguje več, se samo zapeljem proti Zmajarski. Mega javlja, da prihaja s Škabrijela in da bo pristal na startu, ker mu je zmanjkalo baterij na variu.

Megov let do pristanka na startu

Nad vojašnico še malo navijem, potem pa proti Zmajarski kar vrtim in nabiram. Erzo javi, da je pod mano, in da je še bolj razrukano kot včeraj. Nabira malo bolj zunaj in se zapelje pred robom proti Čavnu, jaz pa sem višji in se naslonim kar na pobočje nad grebenom in kar dviguje. Občasno pride kakšen ruker, večinoma se kar peljem, ko pa zavrtim, je res živahno in razbito. Na Čavnu sem na 1200, proti Kuclju pa že na 1500, potem malo zgubljam in na Mali gori spet močno dviganje čez 1500. Erza sem zgubil nekje na Čavnu, za Kovkom vidim dva padalca in jadrilice. Potegnem kar direkt čez proti Hublju in se držim bolj zunaj, ker je čutiti, da je veter kar močan (čez dolino me je neslo 35-45). Nad Hubelj pridem z dobrih 1000 in najdem nekaj sunkovitih dviganj, pa sem spet na 1400 in nad Podrto že do 1500. Više ne morem in vozim sem in tja in iščem. Erzo me dohiti, vendar ga ne vidim, dokler ne pove, da je na 2100, ko ga zagledam visoko nad sabo. Po postaji se pogovarja s Ščuko in ugotavlja, da je dosti bolj razbito kot včeraj in da ne gre proti Nanosu, ker so tam baze in… Tudi jaz vidim dva padalca, ki sta nekje pri Vipavi v Nanosu in se ne moreta premakniti ven. Vse to mi da občutek, da v Nanos nima smisla riniti, više ne morem (ne znam), ko pa se obrnem proti dolini naprej, stojim skoraj na mestu.

Erzo medtem izgine in se javi, da je nad Črnim vrhom na 1700. Jaz si za njim ne upam, ker sem prenizko (1400). Malo me začne skrbeti, in pritisnem gas, da se začnem vsaj premikati naprej s 5-10,  ob tem, da izgubljam višino z -1. Kar na tesno pridem čez sprednji rob Kovka (v nekaj minutah izgubim 700m ! ) in sem usmerjen direktno proti Anji. Z gasom se v ravni črti pripeljem ravno do pristajalnega travnika, kjer stopim na tla.

Ko pospravljam, se javi Mega, ki ga vidim visoko nad Hubljem in tudi pravi, da ven skoraj ne more, za nazaj čez za Erzom pa je prenizko (1300) in tudi ne more bolj nabrati in da razmišlja, da bi tudi pristal pri Anji. Med pospravljanjem poskušam organizirati prevoz. Mirko, zaradi praznega telefona, ni dosegljiv, Iskra pove, da sta oba pristala. Povem, naj prideta do Anje in ko dokončno spakiram, se pripelje Mirko z Megovim avtom. K Anji na hladno pijačo in posvet, kako naprej. Iskra je šel z Valenčičem do Razdrtega, kjer je dopoldan pustil avto in javi, da je po postaji ujel Mega, ki šiba proti Nanosu. Midva z Mirkom pospraviva pijačo in naprej proti Razdrtemu. Tu se spet locirava na travnik in zbirava info. Ker ne dobiva nobenih novih, Iskra pa pove, da je Megovo zadnje navodilo, naj pustiva njegov avto kar na Uncu, nadaljujeva v tem smislu. Pri Postojni se končno oglasi Erzo, da je pristal na Logu (! 🙂 ! ) in da je s pomočjo Milene že doma…

Erzov let

Malo kasneje pokliče Mega po telefonu, da je nad Grčarevcem in nadaljuje proti Vrhniki. Povem za Erza in spodbujam, da potegne dokler se da, ga bomo že prišli iskat. Na Uncu se z Mirkom presedeva v mojega LCja in greva na Strmco pogledat kako in kaj (imava čas…). Na startu piha 8/14,4 in polaga drevje in hitro sva nazaj na Uncu. Z obema avtoma na Vrhniko, kjer zaparkirava Megov avto, midva se posloviva, jaz pa ob Erzovih info, kje se nahaja Mega (nad njegovo hišo 2100, Črna vas 1400, Rudnik 1100,…), šibam proti LJ. Na južni obvoznici pokliče Mega, da je pristal pri Leclercu !!

2.del Megovega leta po menjavi baterij

Ko pospravi, ga tudi jaz najdem na pravem travniku. Izpulim mu njegove inštrumente in zloadam track na mojo mašino (da bo vsaj enkrat- začasno- objavljen njegov let). Počakava Manco, ki prihaja iz službe in ga bo spravila na Vrhniko. Med nakladanjem je njegov track že prilagojen in objavljen… Super dan za vse :-).