121011 Mrzli vrh-Koprivnik P842 15:30:17

Vreme sluzasto. Ampak včeraj nismo leteli in danes je treba. Mare pokliče zjutraj, da je za akcijo (če bo kaj uporabnega). Erzo je seveda tudi za in najprej se pogovarjava nekaj o Primorski, pa Erzo preveri (?) s Slamičem in ta varianta odpade. Mega ne more, Delux nit se javlja nit ne piše, Maretu je ob 14h prezgodaj, pa vreme res ne spodbuja. Ob 14h na Vrhniki-BJ.

Malo zamudim, ker pred BJjem grem še na pumpo, da napolnim LCja (da bom imel poln tank, pa ne bo treba vozit… 🙂 ). Erzo je v shopingu in preoblečem se iz civilke ravno, ko se vrne. Preložim robo v njegov avtobus (imam poln tank :-)… ) in že šibava čez hribe in doline v Žiri. Tam malo pomotoviliva in že naju tablica odpelje po strmi gozdni cestici na Koprivnik.

Na levi je dotični travnik, ki ga iščeva in čez minutko sva že zaparkirana ob vikendu/kmetiji/gradbišču. Ker se vse cedi, potegneva vsak svoje stare cote in gor po travniku na deviški start. Ko raztegneva, je mokro vse: padalo, midva, čevlji,… Piha malo z desne ali nič ali malo od zadaj. Postavim čisto na vrh in potem začneva poskušati. Najprej eden, pa drugi, pa drugi, pa prvi,… Padali v glavnem bolj vlačiva po tleh in ko se pri poskusu ustaviva, ga samo spet malo razvlečeva (super travnik, dolg in širok) in niti ne ožmeva padala, ampak samo spet potegneva.

Končno meni rata (sem ravno mimo grmovja na desni in tu celo malo pihne) in ga spravim nad sebe in odlaufam, odlaufam,… in sem v luftu. Erzo tik za menoj tudi uspe… Bogato nad drevesi in takoj ob pobočju v desno in kar drži (kljub premočenemu padalu…) in kar letim in letim … in mimo Sela proti Žirem, kjer pa me začne spuščati z -2,5, tako da pristanem na travniku ob Poljanski Sori.

Erzo pa kar vleče in vleče in pristane skoraj v Žireh.

Erzov let

Še predno ožmem in pospravim, Erzo že pokliče (!): Gluhi prihaja za dostavo do službe Francija Revna, ki nama bo posodil avto za gor… In je logistika v trenutku rešena in sva že gor.

Malo poklepetava z lastniki vikenda/gradbišča, kjer sva si sposodila travnik in količek, potem pa se vržem v skeniranje travnika, kjer sem po vsej verjetnosti izgubil vetromer, ki mi je ljubo darilo  in ga moram najti (predvsem pa je uporaben 🙂 ). Ko že skoraj obupam in dvakrat prečesam travnik, grem pogledati še malo niže po pobočju in tam je on 🙂 . Erzo opazi med klepetom z lokalci jurčke na mizi in predlaga manjši gobji intermezzo. In se zapodiva v blato in vlago bližnjih dreves in po slabi uri (?) imava zagotovljene gobarske večerje. Za vsak slučaj greva še do antene Koprivnik, kjer je odletel naš Jožef Pojetov, ugotoviva, da se bo enkrat dalo tu odleteti (pa ne danes) in po poti tja in nazaj še malo pogledava za gobami …

Ni Erzov in ni moj jurček…

Erzov komentar leta: Delux se ne javi, tako da v dvoje na projekt, ki sem ga ugledal ob preletu Stari vrh – Blegoš- Žiri. Vlaga v kapljicah se je obesila prav na vsako travno bilko, tako da imava padala hitro popolnoma mokra, posebej še ko po 2x podreva. Zahvala gre ponajpreje Gluhiju za prevoz do britofa, kjer prevzameva v brezplačen rent-a-car Revnov avto, da si spraviva dol svojega. Tudi njemu prisrčna hvala.
 1.Jože Poje : To je samo ponavljanje že odletenih hribčkov. Za odletet s Koprivnika pa se reče, ko se odleti od antene. Od tam pristanka ne vidiš – v zraku se ga išče tam doli v Hobvovški grapi.
No zdaj te pa še Ermanovec čaka. Tam pa je štart za 30 padal na en mah. [11.10.2012 20:13]
2.Andrej Erznožnik : Ja Jože, saj tole je nov štart, ki ga ti še nimaš, ime bo popravljeno – in ko sva že pri tem, kdaj boš zares odletel Goli vrh -Žirovski vrh, da ne bo gor tisto poskakovanje in izprehajanje po štartu:) [11.10.2012 20:23]
3.Jože Poje : Na Golem vrhu imam FAI trikotnik, sicer zelo majčken, je pa. Trikotnik da več točk kot “žiga žaga”. [12.10.2012 09:44]