121022 Col Rodella P855 14:39:11

Med vožnjo navzgor na Sello gruntamo, kam bi šli leteti drugo rundo (ostali so se odločili za Col Rodello) in ali bi sploh šli. Pa pokliče šofer kombija Sajko, da je na kombiju crknila sklopka in Prevko se ob prihodu gor posveti reševanju tega problema. Ostali malo čakamo in razmišljamo kaj, ko pa se pojavi prilika, da nam zapeljejo padala gor mimo rampe, smo odločeni.

Z Erzom spremljava padala do sedla, Mega in Edo pa pripešačita. Pa po hribu do gondole in ker piha nek J, JZ, je jasno, da gremo na J start (enako kot včeraj). Nekaj naših sicer postavlja na V startu, odleti pa le Vidic, ki v začetku kar tone, ko pa pride na desno čez zajlo, mu zagrabi in namota v višave. Mi štirje šibamo dol na zgornji start in začnemo postavljati. Erzo malo zmaguje z glavo (mu ni preveč všeč) in se odloči, da gre raje dol na spodnjega (kjer sem jaz startal včeraj), medtem pa pride še Miha Skoberne in še kdo.

Mega odleti prvi, takoj za njim pa še jaz z eno ponovitvijo, ker se mi štrikci zataknejo za kamne. V zraku nas je kar nekaj in vrtimo desno od starta, jaz se matram in nekako držim višino, nabrati pa ne morem. Tudi Mega je nekje na moji višini in celo pod mano, potem pa ne najdem nobenega dviganja več, ker dobim samo nekaj rukerjev, generalno pa gre dol. Počasi se predam. Odpeljem se daleč v desno in čez dolino in nazaj čez zajlo na standardni pristanek.

Sem kar razočaran, ker, medtem ko pospravljam, poslušam po radiu, kako je Dragan tam nekje proti Marmoladi in na 3600 in Erzo tudi nabira in vriska in tam nad Marmolado je že množica pik… Malo za mano pristane tudi Miha, potem pa počasi še drugi. Le Vidicu, Erzu in Bortegi je uspelo nabrati do višav,

Erzov epski let – Marmolada drugič

ostali naši pa so jadrali okoli Col Rodelle (podobno kot jaz). Ko pospravi Mega, hitro poštopa še enkrat gor, da vsaj malo poteši svojo curažo…

Prevko pride s svojim enoprostorcem in nas postopoma zvozi v picerijo, kjer se počasi vsi zberemo in potem čakamo, da Jurij Vidic pripelje nadomestni kombi iz LJU. Ko je že blizu, se naša trojka prestavi s Prevkom in Sajkom na prelaz, pomaga pri zamenjavi kombijev, potem pa gasa proti domu…

Erzov komentar leta:
Andrej Erznožnik : res hdi hribi zahodno od marmelade in dogodek dneva: ko zvečer čakamo na nadomestni prevoz ter mečemo prstomet ob prižganih žarometih avtomobila na Passo Sella, iz teme švigne lisica in zagrabi pravkar vrženi balinc in ga hoče odnest v temo! [23.10.2012 02:30]
2.Jernej Zdešar : Fouš! Se je Uki včeri prov tolažu kok fajn k ni šou zravn k je itak sama inverzija… [23.10.2012 08:48]
3.Andrej Piškur : Dobro ste izglasovali. Bravo! [23.10.2012 09:40]
4.Boris Čebulj : no Erzo če bi podlegl tvoji zbirateljski žilici, tega tle ne bi blo, pa lisice tud ne. drgač pa lepo da smo enkrat bli skupi. sej nis tko slab človk… 🙂 [23.10.2012 10:23]