141123 Nanos-Vzhod P1434 09:21:57

Že včeraj smo se po poti domov s Štusom in Kastnerjem pogovarjali o Nanosu in se že zvečer dogovorili za zgodnjo jutranjo akcijo. Ob 8.00 na vrhu Nanosa.

Kastner hoče H&F, zato začne iz Razdrtega ob 6.30, midva s Štusem speljeva z LCjem z Železniške ob 7.00 po megli skozi Postojno in naprej. Med potjo iz megle Razdrtega gori na sončnih pobočjih ugotoviva, da se hladen zrak zliva dol po pobočjih (na Kovku 4/7 S) – nič s startom na Grmadi.

Ob 8h se dobimo na vrhu Nanosa (kjer je že množica jutranjih planincev). Ogledamo si V start (kjer smo bili zadnjič v megli), ki je ves v soncu in rahlem V vetru. Megle se z Razdrtega zlivajo dol v Vipavsko, ki je v soncu. Gremo po robo in postavimo proti V.

Odletim prvi in takoj zapeljem v desno okoli roba in ob pobočju Nanosa proti Vipavi. Vozim kot po putru – nobenega posebnega vetra. Enakomerno tonem in si že ogledujem travnike pred Podnanosom, ko vidim na varui, da se mi hitrost veča. S 30 naraste na 60, ko sem še kakšnih 100m nad tlemi in se ekspresno zapeljem čez ves Podnanos in še mimo pokopališča. Obrnem se v veter in se na mestu spustim po liftu dol na travnik !

Najprej iščem Štusa, potem pa vidim, da je bil ves čas tik za menoj / nad menoj in pristaja kakšnih 50m stran.

Štusov let

Krasno jutranje letenje. Pospravljava v močnem V, ki nažiga tik nad tlemi proti Vipavi in Ajdovščini. Domen je pristajal v meglicah na Razdrtem

Domnov let

in je kmalu pri naju s svojim avtom.