Za danes napovedan najboljši dan v tednu: Z in sonček (in inverzija…). Se zjutraj kaj hitro slišimo in uskladimo: Lijak (ali Kovk, ali Čaven).
Ob 10.45 Železniška. Spet v Faacov transporter: Erzo, Mirko, Simon Grimšič in jaz in z zamudo Slak, ki nam sledi vse do Vipave. Čaven odpade zaradi nejasnosti dostopa in JZ, Kovk nas danes omejuje glede na cilje (Kras in Istra… daljši let z Lijaka… ipd. argumenti. Na koncu dneva se pokaže, da so bili najdaljši leti odleteni prav s Kovka 🙂 ). Pri piceriji v Vipavi Luka pusti avto in pod Lijak in gor.
Na startu množice. Začnemo postavljati (brez mencanja 🙂 ) in med prvimi startamo. Nekaj za nami pride še Luka Štusej (in je vključen v končno logistiko 🙂 ).
V zraku se hitro porazgubimo. Nekaj časa sva blizu z Mirkom (oba se matrava okoli starta, da bi čim več nabrala), potem se odpeljem z nezavidljivo višino do Zmajarske (in vmes močno gore-dole). Tu ni nobenega pravega dviganja in naberem šele malo naprej v kotlini pred Sekretom. Okoli roba ves čas pod grebenom. Nekajkrat zavrtim in naprej. Je kar rodeo, močan Z, ob pobočju se mi zdi občasno pošteno zrotirano. Pred Modrasovcem naberem nad polico in se s 1300 odpeljem bolj zunaj kot drugi direkt na Hubelj (nekaj jih vidim nizko spodaj in se komaj priklopijo), kamor pridem nad grebenom (!). Še močno dviganje dobim, sem spet na 1200. Do Podrte, kjer pridem v nek šus v luft (+6), na vrhu pa mi butne padalo nazaj…pa naprej… pa sem in tja in sem 100m nižji, dokler se ujamem (-9 !!!). Ves posran se odpeljem malo stran od pobočja, naberem nazaj tistih 100 in se odpeljem direkt na Plaz pred Tablo. Pridem sicer nad Plaz, pa ne znam nabrati (še ves posran od prej) in scurim do 400, potem pa se le nekako spajsam po m nazaj gor nad rob in do Table. Naprej sem spet v rodeu pod robom. Nekako pririnem in privrtim do Hieronima in tu dobim dviganje nad rob, še malo naprej s 50, potem pa obrnem. Nazaj je po pričakovanju spet rodeo pod robom v počasni prestavi proti vetru. Pred Tablo tonem in srečam Erza, ki pa močno nabira. Za Tablo se še naslonim na pobočje nad Plazom in nekaj naberem, potem pa v ravni črti do Anje.
Čeprav sem speljal klasičnega Kurirčka, nisem preveč zadovoljen, saj sem bil večinoma pod grebenom in se nisem znal obdržati na (večkrat pridobljenih) višinah (kar nekaj jih je letelo visoko gori in so delovali, kot da so v precej bolj umirjenem (?!I. Pa šel kar dosti sem bil v rodeu (okoli Čavna, Podrta, okoli Table).
Slak, Grimšič in Mirko so že pri Anji in gredo reševati transporter in Štusov avto na Lijak, jaz pospravljam.
Faaca odleti naprej od Nanosa in scuri na Razdrto,
Erzo in Štus pa prideta nazaj do Anje.
Končno se delno zberemo in dokončno kompletiramo v zaključnem druženju v Avio Pubu…