151231 Raduha-Planina Javorje Z 1724 13:57:57

Danes že zjutraj povsod sonček z napovedanim V in močno burjo na Primorskem. Z Erzom se le malo usklajujeva in je jasno, da gremo danes proti Raduhi. Še Mateja in (bolni) Luka gresta zraven na sonček, druge ne zanima ali ne morejo.

Ko smo ob 11h že v odhajanju izpred Hoferja Fužine, se informativno oglasi še Delux. Po bližnjici gor čez Volovjek in dol in v Podvolovjek in naprej v Luče. Potem pa po deloma že znani (od predvčeraj) grapi gor v pobočja Raduhe. Ciljamo na Planino Javorje, saj smo za na vrh Raduhe prepozni. Pririnemo prav na Loko in malo cincamo, ali tu z vožnjo končamo.

Pa se spustimo malo nazaj in na odcepu strmo gor po kolovozu proti naši ciljni planini. Ko ne gre več naprej (parkiran terenc sredi kolovoza in sneg), odnehamo.

Naložimo si robo in po idiličnih gorskih pašnikih gor. Toplo kot jeseni. Ker piha Z (?!), prvotno odleteno pobočje nad planino Javorje pa je obrnjeno preveč na V, nadaljujemo še malo više na JZ pobočje. Piha idealno, postavimo lahko kjerkoli (slikce tukaj)

Erzo je seveda prvi in potegne in vozi naravnost ven v smeri Luč.

Mateja razgrne meni (z Lukom še cincata ali bi letela Mateja, ali Luka, ali nihče od njiju 🙂 ). Potegnem in sem že nad kočo na Loki. Čez planino in potem se držim  bolj desno ob pobočju Raduhe. Požira me bolj kot Erza (nasprotni Z obteka pobočje). Kmalu sem nad pobočji nad dolino Savinje, potem pa se naslonim na vzdolžno sleme proti Lučam. Tik pred Lučami celo nekaj dvigne, potem pa v močnem dolincu zapeljem na travnik pred kampom in v ledenem mrazu celodnevne sence pristanem lepo proti vetru.

Erzo se ne javi, čeprav je zagotovo že pristal.

Erzov prvi del

Mateja in Luka se odločita za neletenje. Potem pa se Erzo pojavi nad mano, saj je res že pristal, vendar na planini nekaj više in naredil še en nov start.

Erzov drugi del

Ko pospraviva, se greva pogreti v gostilno, kjer ugotavljava, da Cena & Co obdelujejo pobočja nad Robanovim kotom, o čemer smo se pogovarjali predvčerajšnjim 🙁 .

Kmalu se nama pridružita še Mateja in Luka. Prekrasen dan 🙂 .

Potem pa domov silvestrovati…