170316 Lijak P2047 16:19:19

Počasi se ta S umika in danes je samo še više gori S, SZ, niže pa že JZ in Z. Ampak je kar močna inverzija na Gorenjskem do 700m (po kamerah kaže, da še više – kar belo morje spodaj). In se po treznem premisleku in koordinaciji spet odločimo za Primorsko: Čaven ali…

Poje se z Albertom in Dušanom odpelje malo prej, Igor Tours pa štarta ob 12h iz LJU (Igor, Saša, Edo, jaz). Na postaji Unec se naloži še Mega. Jean bi šel raje (sam) na Kovk (pa potem dobro zglanca Strmco), Erzo ima »delo« (čeprav je potem opažen drugje po SLO), Faaca je bil najprej prijavljen, potem se zadovolji le z drajsanjem na Gozdu.

Na poti dol Kovk že naraste do 10 in po Aljaževih info bo Čaven premočen. Tako preusmerimo Samota da pobere vsebino prvega avta pri Anji in vsebino Igor Tours na Lijaku. Saša se odloči za H&F.

Na startu kar nekaj vetra in le malo čakajočih, nekaj pa že visoko v zraku. Hitro postavimo in v luft: Mega, Igor, Jože, jaz, Edo, Albert, Dušan in malo kasneje še Saša.

Okoli Lijaka kar močna dviganja in uspe mi zelo hitro najti steber do 1500 (moja višina dneva). Potem naprej do Zmajarske, pa na Čaven z lepo višino nad grebenom do Kuclja zelo dinamično, naprej bolj umirjeno. Ves čas imam Igorja v vidnem polju. Malo nad višino štarta Modrasovec se odpeljem čez dolino za Igorjem. Naprej po grebenu nabiram in sem na Podrti spet na 1300.

Čez proti Vipavi, Nanos priklopim za Plazom in spet nad greben in nad Tablo od koder postane naprej spet bolj dinamično. Ves čas sem malo za Igorjem. Z nekaj močnimi dviganji (ki jih tudi ne nacentriram vedno dobro = guncanje, ko izpadem in ponovno zagrabim) do Hieronima, tu pa res dinamično v močnem Z čisto do Antene (v višini vrha Nanosa) in nazaj. Nazaj do Hieronima je kar borba v guncanju oblivajočega Z, naprej lažje. Ves čas nad grebenom med 1000 in 1200 bolj zunaj do Table, tu še naberem in se zapeljem (danes bolj zadaj na pobočju) proti Kovku. Igor je bil najprej nižji, pa je pobral in se na Škavnici (presodil, da je prenizek) spet obrnil nazaj nad Plaz popraviti višino, sam pa se zapeljem kar čez če mogoče bo (se mi ne da še enkrat nazaj pobirati) in samo tonem, tako da v širokem loku nad vznožnimi griči zapeljem k Anji (danes ni na teh gričih nič držalo).

Zoranov let

Jean Caffou : Sem navijal za 100tko. what happen? [16.3.2017 16:43]

Zoran Gaborovič : Ne znam prklopit Kovka… [16.3.2017 17:10]

Jean Caffou : Po mojih analnih lizah, na Škavnici, to je ta zadn ta višji pukl nad gradom rabiš 1100m in se usmeriš proti Podrti in se pustiš da te odnaša v Kovk. Seveda je odvisno od pogojev, z M6 gre tud iz 900 iz Gradiške 😛 Pa včasih piha lih taprav veter da še cela luknja nad Vrhpoljem drži [16.3.2017 17:41]

Jean Caffou : Če pa ve kdo za kakšno boljšo teorijo in ni skrivnosten se pa tud jst priporočam za info 😀 [16.3.2017 17:43]

Pavel Kante : Ko se vidimo bomo rekli kakšno.Pisarija je preveč kompleksna !!!:)lp. [16.3.2017 21:17]

Igor : Ma super Zoran. Zamurkazasedežženaročenataksimeterpatudipress 😉 [16.3.2017 21:38]

Saša pripelje avto k Anji. Dušan in Albert sta tudi že pri Anji.

Albertov let

Prežljev let

Tudi Edo se vrne z Nanosa k Anji

Edov let

Igor uspe na Plazu pobrati dovolj, da priklopi Kovk in se zapelje še do Predmeje in nazaj.

Igorjev let

Igorjev Komentar leta: Danes pa smo zmagali v kategoriji “skupaj naleteni kilometri na avto”;) ČepaprištejemonevidniH&Fčlaniceodpravezelenegazmajapasplohpress.

Mega je odpeljal s Kovka nazaj na Lijak (edini poleg Kanteta) in potem še na Nanos in k Anji.

Megov let

  • Jean Caffou : ej, kilometre se dela, če prideš iz lijaka, od hublja desno, ne levo 😀 [16.03.2017 20:4
  • 2.Igor : S Kantetom najboljši danes! J….ŠOLCPRESS [16.03.2017 21:34]

 

Jože pa je po povratku z Nanosa do Predmeje zaključil km za Razdrtim.

Pojetov let

Nekaj druženja z ostalimi pri Anji in potem zaključek ob jedači in pijači v Aviopubu.

Še vizualizacija letov.