170923 Col Rodella E P2129 14:54:15

Danes zjutraj je malo manj sončno kot včeraj, napoved vetra pa podobna (SV, više SZ), vendar malo manj. Kasneje bi naj bilo možno tu in tam tudi kaj padavin.

Spet smo okoli 11h na gondoli. Na startu še bistveno več padalcev kot včeraj (saj je sobota), startujejo na robu na J, JV proti Canazeiju (čeprav tudi za robom s SV rahlo piha).

Ker klobasa le kaže več časa od JV, začnemo ob robu v hudi gneči postavljati tudi mi. Nekaj se jih že obdrži v zraku in nekaj jih je tudi že lepo pobralo. Na štartu je v tej gneči na robu in v strmini pod njim videti marsikaj. Igor se prestavi pod rob in nekajkrat poskuša ujeti pravi trenutek. Medtem zgoraj na robu začne pihati spet SV in Mega mi pomaga prestaviti padalo na SV pobočje nad snežne ovire. Startava skoraj hkrati z Igorjem, Mega nekaj za nama.

Midva z Igorjem nabirava v kotlini pod startom na J strani, Mega pa kmalu nabere na SV pobočju, gre čez Passo Sela v Stolpe Sella, čez Pordoi na Belvedere in čez proti Marmoladi.

Igor kmalu nabere nad 3300 in se zapelje proti Sassolungu in potem vzdolž grebena proti JV (smer Moena/Rosengarten (Catinaccio)). Jaz še kar rabim nekaj časa, da le naberem  čez 3300 in za njim. Imam lepo višino nad vrhovi Sassolunga in čudovito je enkrat gledati te hribe vsaj malo od zgoraj dol. Nebo je precej pokrito z bazami nekje nad 3500. Ko se tudi sam usmerim proti JV,  pridem celo v rahlo sneženje. Ves čas nad strmimi dolomitskimi stebri skupine Rosengarten so razgledi fantastični (sploh s teh višin med 3000 in 3200).

Igor me počaka nekaj pred Moeno in malo raziskuje naokoli (tu sem visoko pod bazami kar nekaj višji od njega). Potem se obrneva proti V čez glavno dolino (Moena) v smeri Marmolade nad dolino Ciampie, kjer zelena travnata pobočja zamenjajo dolomitske špice od prej. Na začetku doline sva že kar nizka (sploh Igor) in dviganja nobenega (sam bi že kar obrnil nazaj). Pa mi le malo zapiska vario, medtem, ko Igor najde ozek steber (hvala za rešitev !), ki ga s 4+ odnese gor in odnaša naprej proti Marmoladi. Sam ga vrtim premalo na ozko in me razmetava in rabim dosti več časa, da ga spet dohitim. Še na Colacu popravimo in naprej do Marmolade.

Igor je bogato spredaj S nad vrhom, sam sem tik ob grebenu in opazujem nekaj padalcev, ki so pristali na vrhu in ponovno startujejo. Brez napora sedaj tukaj ležerno vrtim tik ob vrhu in nad njim in uživam nekaj časa v fantastičnih razgledih.

Potem obrneva proti S in čez Belvedere do Passo Pordoi. Igor je tu precej nižji in začne pod Sasso Pordoi vrteti, mene pa lepo drži in se samo odpeljem mimo razgledne ploščadi naprej v smeri Selle. Pa začne pošteno zaugati gor (Igorja po vrtenju celo pozauga v bazo), zato obrnem proti Rodelli in čez njo še mimo Campitella in nazaj na pristanek.

Z Igorjem pristaneva skoraj hkrati.

Igorjev let

Mega je mimo Marmolade šel na J stran do San Pellegrina in potem po J strani tega grebena do Moene, tu čez dolino na Catinaccio (Rosengarten) in potem počasi k nama v Campitello na uradni pristanek, kjer je pristal kakšnih 15min za nama.

Megov let

Filmček prvega dela (brez najlepših posnetkov z Marmolade …ki jih žal ni … )

Še vizualizacija:

Po tem fantastičnem dnevu spet (v že preverjeno) bližnjo picerijo na zaključno druženje.