171205 Kovk P2168 14:33:32

Danes napovedan boljši dan kot včeraj. Nekaj več JZ (više SZ), sončka, le sondaža kaže, da je inverzija na 850. Čeprav je zjutraj še SV na Kovku, priganjam, da gremo čimprej.

10.45 na Vrhniki k Erzu Vidic, Planinšek in jaz. Na Uncu vskoči še Mega in do Anje, kjer že čaka Samo (pa še Cimerman in še dva). Polni gor in z malo porivanja po zadnji strmini do parkinga. Po nekaj snega na start, kjer piha idealno.

Štirje Avstrijci se pripravljajo, vmes še mi takoj postavimo in v zrak: Mega, Erzo, jaz, Planinšek in Vidic.

Takoj sem nad grebenom in do Podrte, kjer dobim še močno dviganje do 1000. In naprej počasi proti vetru 20 do Hublja, kjer sem že pod grebenom. Naprej je treba kar delati, da sem v višini roba. Ker sem nizek, obrnem malo pred Predmejo in z vedno večjo višino in bolj brezskrbno do Hublja in nazaj do starta. Tu še enkrat naberem in ponovim vajo.

Mega in Planinšek sta že potegnila okoli Čavna. Erzo po drugi rundi nekaj pred mano tudi zavije v Čaven in se kar nekaj časa bori, dokler ne zacuri in potegne ven do Ajdovščine.

Erzov let

Ko pridem drugič nazaj na Podrto, potegnem čez Vipavo do Plaza, kjer nič ne prime in odglajdam na moj standardni pristanek.

Nekaj za mano pristane Dragan v Vipavi po podobni zaključni akciji.

Draganov ler

Ko pospravljam, se javi Mega, da sta s Planinškom prišla Lijaka in sta scurila na poti nazaj.

Megov let

Megov Komentar leta:V bistvu bi moral scurit je Erzo rekel. Sam res, ker sem se zadeve nekoliko napačno lotil. Sta prikolovratila Valiča in sem se tam okrog Otliškega okna malo z njima drenjal v edinem solidnem dviganju. Ker seveda nimata pojma sem ju skoooraj nabil in se odpeljal v mačji kot. Ko sem se v pobočju Čavna ozrl proti njima vidim, da sta za mojim hrbtom kar čez dolino užgala direkt čez in z lahkoto odpeljala okrog roba proti lijaku. No takoj za njima je to storil še Planinšek in na rob prišel glih toliko višje, da je uspel zriniti okrog, jaz sem pa tam že gabre in borovce brcal pa se mi zdi, da tudi telohi so že. Ker so mi bile vile, grablje in motike naklonjene sem se uspel zgrebsti malo višje in pol je šlo dokler je šlo. Super dan za ta datum.  [5.12.2017 19:07]
Pavel Kante : Sm kar sumil,da bo povratek v tem stilu. Sicer pa vseeno bogovsko !lp. [5.12.2017 17:11]
Igor : Zame zmagovalec! [5.12.2017 18:57]
Stane Bajt : Igor, Valiča sta obrnila še nekoliko naprej in se seveda tudi vrnila. Imata pa seveda srečo, da jima firma da tako dobra padala, ker drugače neb nč odletela. 😉 [5.12.2017 19:10]

Planinškov let

Kmalu dobim štop do Anje, vendar Erzovega avta ni več, saj je že organiziral evakuacijo s pomočjo Francija. Po enem kuhančku so pri že meni, drugega pa si privoščimo v v Fami, kjer poberemo še Dragana.

Pa še vizualizacija naših letov
Dosti več, kot sem pričakoval danes 🙂