180122 Lijak P2192 14:45:40

Zjutraj se prvi oglasi Erzo za akcijo (»za resno letenje«, projekt 1000+ novihnovih je zaključil včeraj !). Potem se že usklajujeva z Igorjem (ob 11h bom zemeljsko sproščen v LJU) in potem še Jean.

Ob 11h poberem Igorja pri Hoferju, na Železniški na Vrhniki presedeva k Erzu in gasa do Ravbarkomande po Jeana. Kovk je že obrnil na J (4/6,5), ampak glede na napoved jačanja se odločimo za Lijak. Herman nas počaka (prvo rundo je že odpeljal) in gor. Predhodnikov ni več, piha pa že kar konkretno.

Takoj postavimo in v presledkih v luft: Jeana odlifta direkt nad start, potem se Igor končno enkrat povalja po startu (da nisem samo jaz tisti), tako da sem drugi jaz, pa Igor in potem še Erzo.

Samo odpeljemo se v levo in mene hitro dvigne nad greben in potem samo naprej do Zmajarske (edino močno in zanešeno vrtenje do 1200) in na Čaven (do Skreta je čutiti J, JV), kjer še enkrat malo poberem, potem pa samo naprej ekspresno z JZ, Z v rit mimo Kuclja (tu mi pokaže tudi 88) do Modrasovca ves čas v rahlem dviganju. S 1300 od Police čez bolj ven pred Hubelj (že v 2/3 me začne spet dvigovati) in potem obrnjen proti J zunaj samo drsim do Podrte.

Jean pred startom na Kovku obrne in nizek pelje počasi nazaj proti Hublju. Jaz  na 1100 bolj zunaj komaj zlezem malo nazaj (8, 10) in ko do mene pride Igor, mislim, da greva čez na Nanos in obrnem proti Vipavi (v resnici ven proti dolini, pa drsim v smeri Plazu (Igor pa obrne nazaj nabrat še nekaj km do Hublja).

Že pred vipavskim Gradom me začne spet dvigovati in spet zunaj nad višino grebena s 35 do 45 do Lovske. Tu obrnem in spet izmenično s 4,6,8,13,15 po polžje lezem nazaj proti Gradiški, dokler ne pride Jean. Hitro se uskladiva, da greva čez na Razdrto in že ekspresno dvigneva na Hieronimu. Hitrosti so že 60+ Z in ko pri Anteni obrnem nazaj v veter, lepo drsim rikverc proti Razdrtemu. Obrnem in z vetrom 75, 85 (enkrat vidim tudi cifro 90) čez Razdrto direkt proti Hraščam.

Nad izbranim travnikom obrnem, pa me samo rikverca nazaj na rob travnika nad šavje, tako da hitro še enkrat obrnem in na naslednjem travniku v rikverc pristanem na sredini.

Zoranov komentar leta  : Danes se je pa tudi Nanos odpravil malo proti Vipavi, ko smo bili pri Anteni. (Da ne bo samo Simeon take pojave doživljal  ) [22.1.2018 15:58]
Matevž Gradišek : A je šlo mlčk hitro!? [22.1.2018 19:03]
Zoran Gaborovič : Mlčk… [22.1.2018 19:33]
Igor : So pa izkuśnje od zadnjič prišle prav. Boljegotovonewayticketkotposkuspovratkascuražopress  [22.1.2018 22:14]

Jean odfrli mimo mene in pristane na drugi strani lokalne ceste.

Jeanov let

Jeanov Komentar leta:Podrl svoj rekord… 100km/h mim nanosa, na polnem gasu seveda (pol minutno povprečje 90), na trimu 85. Ugotovil da IQbasic kaže absolutni ground speed, pri anteni kazalo 10km/h, greben je pa šel v napačno smer.

Pa še en vic na to temo:
– Kliče Erzota žena. Ej, bodi previden ko se vračaš po avtocesti. Sem slišala da se en vozi v napačno smer.
– On pa zavpije: Pa saj ni samo eden! NA STOTINE JIH JE! [22.1.2018 21:45]

Rajko Sila : Enkrat boš tako hiter, da boš tudi svojo dušo prehitel. [22.1.2018 15:32]
Sašo Golob : Kar previdno. [22.1.2018 19:09]
Timotej Majdič : fast and furious [22.1.2018 21:09]

Ko odnesem padalo s sluzastega travnika v zavetje, pridrvi še Igor in se v visečem stanju počasi spusti po liftu dol k Jeanu (ravno je malo spustil veter…).

Igorjev let

Igorjev Komentar leta: Malo smo se pustili prevetriti! Nad Razdrtim pa je vario pokazal 80 kmh. [22.1.2018 17:28]
Sky Rider : štirje mušketirji [22.1.2018 16:59]
Jean Caffou : Trije.. edn se je odpovedal Nanoški frači zaradi “logistike”, čeprav je resničen razlog v resnici drugačen 😀 [22.1.2018 17:28]
Andrej Erznožnik : Men ni treba počet tega: ja če jih mam za sabo 90 in bo 100 al pa ce jih je za mano 240 [22.1.2018 17:45]

Erzo javi, da je pristal v Vipavi

Erzov let

in čaka na dostavo svojega avta ispod Lijaka.

Pospravimo in v gostilno Bolk Bar čakat Erza…